Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2018.07.09 0 2 124320

Papíron a JNG a korelnök.

Előzmény: bpo-376 (124317)
kristoof Creative Commons License 2018.07.09 -1 5 124319

Először is szögezzünk le egy fontos dolgot.

 

A Zállam nem fogja megmenteni a céget, ugyanis:

 

-Nincs a cégben semmilyen potenciál értsd: innováció...

-Nincs a cégnek igazán értéke, némi ingatlant kivéve...

-Nincs a cégben gyakorlatilag semmilyen eszköz, ami miatt meg kellene menteni.

 

Az elmúlt húsz évben csődbe ment járműgyártók mindegyike kért csődvédelmet, azonban kapni, egy sem kapott!

 

Aztán ezután jönnek a te kérdéseid, hogy mi lesz a buszokkal, itt én főként az elektromosokra és a PMP-kre lennék kíváncsi, mert az egyik szarabb, mint a másik... A többivel szerintem nincs gond, hiszen van hozzájuk minden, ezt jól példázza az Alfa Buszok esete, lassan tíz éve ment csődbe a cég és minden van hozzájuk még most is. 

Előzmény: gorcher (124316)
qwertz77 Creative Commons License 2018.07.09 0 3 124318

Önmagában a garanciát nem érinti. De mint minden követelést, a kötbérigényt is regisztrálni kell a csődeljárásba, és utána minden megegyezés kérdése.

90 napra kap automatikus fizetési moratoriumot, 45 napon belül kell előterjesztenie a cégnek  az egyezségi javaslatot. a 90 nap a hitelezők hozzájárulásával meghosszabbítható.

 

Ha nem születik megegyezés, akkor jöhet a felszámolási eljárás.

Az egy jó kérdés, hogy egy esetleges cégre igen kedvező csődegyezség a közbeszerzést hogyan érinti, vagyis ha csőeljárás keretében kap kedvezményt a megrendelőtől, az megtámadható-e a versenytársak által a közbeszerzés oldaláról, mert akkor biztos az újabb pofon.

 

Előzmény: gorcher (124316)
bpo-376 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 124317

A BPO-475 állományba vétele: 1986.10.03-án volt, így nem ő a korelnök!

Előzmény: gorcher (124304)
gorcher Creative Commons License 2018.07.09 0 3 124316

Mit jelent ez a csődvédelem a kötbérigényekre, a garanciális javításokra, a PiMP-ekre és a trolis szóló Modulokra vetítve? Jelent egyáltalán valamit?

Előzmény: qwertz77 (124315)
qwertz77 Creative Commons License 2018.07.09 0 8 124315

Na most már csak kiderül mi lesz az Egyedivel, bejelentették a csődeljárás megindítását.

https://www.portfolio.hu/vallalatok/csodvedelmet-kert-az-ikarus-egyedi-kft-es-a-kormany-segitseget-keri.5.291274.html

 

"A közlemény szerint kérik a kormányt, hogy a társaságot minősítse stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetnek és vegyen részt a reorganizációs folyamatban."

 

Azért kíváncsi lennék az MKBnál a hitel mögé mekkora céltartalékot képeztek. Ha simán hagyják bedőlni a céget, az nem lesz túl jó hatással az éppen fölfelé ívelő MKBra, így az épülő nemzeti bankrendszer egyik bástyája is kap egy kis pofont, mégha messze nem is akkorát, mint a buszgyártás kapott az eddigi töketlenkedésekkel.

Előzmény: Törölt nick (124267)
Svatopluk Creative Commons License 2018.07.09 0 11 124314

"Az elmúlt 30 évben azonban nemhogy gyártani, vásárolni sem vásárolt buszt a főváros. Nem csoda, hogy az állomány felét cserélni kéne."

 

Idáig olvastam, ennyi elég is volt.

Előzmény: kristoof (124298)
nemeza Creative Commons License 2018.07.09 -3 1 124313

Egy szakblogon nem véletlenül nem jelenik meg ilyen színvonalú mű már hónapok óta.

Előzmény: torqmatic (124312)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.09 -1 6 124312

Fele ennyi is nagyon sok, ez egy nagyon alacsony színvonalú, összehányt cikk lett.

Előzmény: nemeza (124311)
nemeza Creative Commons License 2018.07.09 -6 2 124311

Bárcsak minden cikkben ennyi tévedés lenne max, főleg ha azt nézzük, hogy elég sokrétű a cikk és nem szakmai médium..

Előzmény: torqmatic (124308)
BU 21-78 Creative Commons License 2018.07.09 -1 5 124310

Ha uncsi, ugord át. Nem korrigáltam, hozzáfűztem.

Előzmény: torqmatic (124309)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.09 -5 1 124309

Baromira unalmas már ez a "200-as újjáépítés" téma, de ha már korrigálni akarunk, akkor érdemes lenne azt is tisztázni, hogy mit értünk "teljes felújítás" alatt és a jelenlegi állományból mennyi részesült ilyenben...

Előzmény: BU 21-78 (124306)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.09 0 9 124308

Hát ebben a cikkben annyi tárgyi tévedés van, hogy egy komplett másik cikket lehetne belőle írni...

Előzmény: nemeza (124303)
gorcher Creative Commons License 2018.07.09 0 2 124307

Ez igaz. De adminisztrációs szempontból így van. Az, hogy egy fél gomb is azonos-e... mondjuk a 04-75-ben csepel kormány van még mindig, akkor lehet korelnök? ;)

Előzmény: BU 21-78 (124306)
BU 21-78 Creative Commons License 2018.07.09 -1 6 124306

Egyébként egy 200-asnál kokszmindegy, hogy 20 vagy 40 éves, amikor az első teljes felújításhoz elérkezik, onnan kezdve csak az számít, hogy mikor és milyen minőségben volt utoljára felújítva, ill. azóta mit kapott (terhelést&karbantartást).

Előzmény: gorcher (124304)
BU 21-78 Creative Commons License 2018.07.09 0 3 124305

Érzésem szerint a 76 Conectonak minimum szerepelnie kellene egy kék oszlopként a diagramban, hacsak nem több éves adatokkal operál a költő, ugyanígy a C68E-k is hiányoznak, ez 96 új busz 2016-2017-ben. De a Karsanok nem szerepeltetése is minimum kérdéses, hiszen ezek sem bérelt buszok a rendszerben.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (124302)
gorcher Creative Commons License 2018.07.09 0 3 124304

A 30-asok klubja (csak Ci):

 

IK260: 00-51, 01-47, 06-09, 06-46

 

IK280: 00-03, 04-75 (ő a korelnök: 1986.03.10. az állományba vétel), 11-93, 17-70, 18-05, 18-33, 19-90.

Előzmény: kristoof (124298)
nemeza Creative Commons License 2018.07.09 0 1 124303

Tárgyi tévedések:

1988 (elmúlt 30 év) új beszerzés és gyártás (pkd) is volt

Tehát inkább 20 az a 30, de az jól le van írva!

 

A már említett FJX219 mint használt Volvo VS FJX196..

Utána FKU939, gondolom mert világoskék.

..

 

Előzmény: kristoof (124298)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.07.09 0 3 124302

Plusz a 2018 márciusi gyűjtésből hiányzanak a midibuszoknál a modulók, illetve a Tom&Jerry-t már rég kipakolták. A buszaik ugye azóta a VB-nél futnak. Uborka szezon van, mindegy.

Előzmény: HarunBp (124300)
Lucky76 Creative Commons License 2018.07.09 -1 7 124301

Nem lenne rossz cikk, de éppen az ilyesmi zavar engem is...

Előzmény: HarunBp (124300)
HarunBp Creative Commons License 2018.07.09 -3 18 124300

OFF

Biztosan én vagyok a hülye, ez nem kérdés. Az egyik képen a 219-es FJX-re, a másikon a 939-es FKU-ra írja, hogy használt. Tudtommal egyik sem az, a cikk elején említi is a 2004/2005-ös adagot, amit készen kaptunk, mindenféle előzetes használat nélkül. Plusz egy harmadik képen a 916-os pimpa az író szerint nincs forgalomban. Hát de. És még úgy kezdi, hogy a nem hozzáértőknek nem tűnnek fel bizonyos dolgok.... Na nem minősítek én senkit, csak vmi kontroll legyen már mielőtt kijön egy cikk, akkor is, ha az ilyen semmilyen oldalon jelenik meg, mint a négynegyvennégy.

ON

Előzmény: kristoof (124298)
EKW-531 Creative Commons License 2018.07.09 -1 2 124299

Közben jól látom a PHG-622 és 627, netán a 625 is forgalomba állt, ezzel a 7700-as hibridek mindegyike fogható?

kristoof Creative Commons License 2018.07.09 -7 0 124298
BU 21-78 Creative Commons License 2018.07.09 0 3 124297

Volánbusznak volt valamelyik 280-ason mindenhol alul üveges ajtó :)

 

Az oka egyébként egyszerű, az összes ajtónak rohadt az alja, mert a kerekek felverték rá a sós vizet, kivéve az elsőt. Így ha mentek levesbe ráncajtósok, akkor jellemzően (rozsda szempontjából) makulátlan első ajtajuk volt és rommá rohadt aljú többi. Ugyanez az állományi járműveken is. A többi ebből következtethető.

Előzmény: norbee601 (124287)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 124296
Ennyit találtam hírtelen
BHB-919
BRC-760
CCZ-064
CLV-112
CLC-811
CTA-731
CTA-768
Előzmény: BX 59-76 (124295)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.07.09 0 2 124295
Anno, még a Volánbuszos 61-es villamospótlás idején, kb 15 éve több ilyen is volt. Hbweb oldalán fennt vannak a képek.
Előzmény: norbee601 (124292)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 124294

CLV-112 is olyan volt.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (124291)
nemeza Creative Commons License 2018.07.08 0 12 124293

A BKV buszai :)

norbee601 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 124292
Meg nem mondom a rendszámot.
Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (124291)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.07.08 0 0 124291

A CTA-731-re gondolsz, nem?

Előzmény: norbee601 (124287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!