A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Tudom, hogy már nem volt rá lehetőség, de lehetett volna többet venni ezekből a kocsikból, ha a BKV időben lecsapott volna rájuk. És akkor nem kellett volna 2018-ban lassan 18 éves C1-es kocsikat vásárolnia a BKV-nak darabonként 20 millióért.
Lacus ígért nekünk, rendszeres fanyalgóknak, garázslátogatást Dp-re.
Eddig még nem lett belőle semmi.
Nem a fényképes jelentgetés a cél, ez csak eszköz, mivel nincs közvetlen kapcsolatom a garázsban dolgozókkal.
És a tapasztalat azt mutatja, hogy belátható időn belül kijavításra kerülnek ezek a hibák.
Ha adsz elérhetőséget (pl. email cím) olyan személyhez aki jelzi ezeket a problémákat a dp.-i műszaknak, akkor én ezentúl ezeket az észrevételeket neki fogom jelezni, közvetlenül.
A zúgó difi, zörgő futómű, nem működő légkondi gyakorlatilag általános Dp-en.
Max. annak lenne értelme ha azt írogatnánk be, hogy véletlenül melyik dp-i ap. buszon vannak rendbe ezek a dolgok. (pl. LOV-855 légkondija működik:))
(Dolgoztam műhelyben, ahol biztonságtechnikai rendszereket építettünk be több száz autóba. Mi mindig arra figyeltünk, hogy a szem előtt lévő dolgok legyenek a legnagyobb rendben, mert a hozzá nem értők, és a munka mögé nem látók ez alapján ítélik meg a munkát. Ez szemlélet kérdése)
A 18,75 méter hosszával jelenleg a leghosszabb csuklós buszok álltak forgalomba Budapesten. Metrópótlásra, de a zsúfolt 23-as és 85-ösre is nagyon alkalmasak ezáltal. Egyébként nagyon jól néz ki és a képről elnézve bennük is kényelmes ülés van, csakúgy, mint a new AG-kban.
Erre nem gondoltam. Van Dél-Pesten is szerelő ismerősöm, valószínűleg ő sem.
Én annyit tudok segíteni ebben a helyzetben, hogy mondom ezt neki: sokkal kevesebb ideje megy el azzal, ha bemegy a raktárba, és az 50 típushoz való készletekből kiválasztja a szükséges új alkatrészt és felszereli, mint a kendácsolással. A maradék idejében legalább tudja a pótalkatrész hegyeket rendszerezni, hogy legközelebb könnyebb és gyorsabb legyen a megfelelőt kiválasztani. Vagy, várjunk csak...
A szélfogó nem egy bonyolult alkatrész.
A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.
Hát erre sem gondoltam. Mindenesetre inkább legyen ott fémlemez, mint olyan üveg, amit az üveges szab le, aztán ha nekidőlök kicsit, szilánkosra törik és lebontja a hátamat.
Szerintem érdemes lenne beszélgetned szerelőkkel. Komolyan. Nem azt mondom, hogy mindenben igazuk van, és minden legyen úgy tegnaptól, ahogy mondják. Azt viszont állítom, hogy tanulságos megismerni azt az oldalát is a dolognak. Én pl. úgy gondolom, hogy nem csak az elvégzett munka minősége balkáni, hanem a munkakörülmények és a fizetések is. Azt is gondolom, hogy az ablak beépítési módja, de pláne a lámpa felkötegelőzésének jelentgetése már túlmutat azon, hogy zajos a differenciálmű, stb.. Egyelőre azért megy a küzdelem, hogy egy busz kibírjon forgalomban egy napot. Ha ez megoldódik, utána lehet szépítgetni. Erre azt fotózzuk, meg jelentjük a szerelők feletteseinek, hogy a lámpát felkötegelőzték, és ez mennyire balkáni. Nem tudom, mit dolgozol, de gondolj bele, milyen lenne az, ha a munkád végeredményét lefotóznám, és nem hozzád mennék oda vele, hogy miért ilyen ( pedig valószínűleg meg tudnád indokolni ), hanem a főnökeidhez. Egy bizonyos szintig jó ez, hogy komolyabb hibákat jelentenek itt és ezzel a nagyobb baj elkerülhető, de ez azért eléggé túlzás ( legalábbis a jelenlegi helyzetben ).
Azt is gondolom, hogy a szerelő nem kendácsol hobbiból. Ez valami furcsa elképzelés az íróasztalnál ülő, bitkergető körökből. Én is rászorultam már nem egyszer életemben a sufnituningra, de sose úgy, hogy amúgy ott volt a helyszínen a szükséges anyag, idő, és lehetőség jól és szépen megcsinálni a melót...
A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.
Nem árt ha tudod, hogy az utastérbe csak edzett üveg építhető be, ezt meg nem fogja neked bármelyik sarki üveges elkészíteni.
Egyébként általában nem szándékos igénytelenkedésből születnek az ilyen megoldások, hanem mert nincs pótalkatrész. Arról lehetne filozofálni, hogy miért nincs, de végül megint a 256 féle használt busz üzemeltetési nehézségeinél lyukadnánk ki...
.....".....A BKV tulajdonát képezőújjászületett 396-os a tervek szerint a jövőben az LKK által szervezett autentikus reptérlátogatások egyik állandó résztvevője lesz......."
----------------
Ok.
Ha a BKV esz a tulajdonos, akkor miért nem különjáratozik vele ?
Nem kell vele Fatimé-be járni, de a Budapest-Visegrád-Esztergom kör, naponta megtehető a busszal és még valamicske pénzt is keres.