Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 2018.07.15 -3 3 124500
Mármint, ha a sorozatos tűzesetek előtt csap le rájuk a BKV?
Előzmény: Törölt nick (124497)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.15 0 5 124499

Kivéve MDD,az is 18,75.

Előzmény: Törölt nick (124494)
KápCity Creative Commons License 2018.07.15 0 0 124498

Ennek nem ér le az alja a Soroksárira való kikanyarodáskor, illetve máshol sem voltak vele fordulási gondok a 23-ason, mint a többi tolócsuklóssal?

Előzmény: attah (124495)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.15 -1 3 124497

Tudom, hogy már nem volt rá lehetőség, de lehetett volna többet venni ezekből a kocsikból, ha a BKV időben lecsapott volna rájuk. És akkor nem kellett volna 2018-ban lassan 18 éves C1-es kocsikat vásárolnia a BKV-nak darabonként 20 millióért. 

Előzmény: attah (124495)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 0 1 124496

Lacus ígért nekünk, rendszeres fanyalgóknak, garázslátogatást Dp-re.

Eddig még nem lett belőle semmi.

 

Nem a fényképes jelentgetés a cél, ez csak eszköz, mivel nincs közvetlen kapcsolatom a garázsban dolgozókkal.

És a tapasztalat azt mutatja, hogy belátható időn belül kijavításra kerülnek ezek a hibák.

Ha adsz elérhetőséget (pl. email cím) olyan személyhez aki jelzi ezeket a problémákat a dp.-i műszaknak, akkor én ezentúl ezeket az észrevételeket neki fogom jelezni, közvetlenül.

 

A zúgó difi, zörgő futómű, nem működő légkondi gyakorlatilag általános Dp-en.

Max. annak lenne értelme ha azt írogatnánk be, hogy véletlenül melyik dp-i ap. buszon vannak rendbe ezek a dolgok. (pl. LOV-855 légkondija működik:))

 

(Dolgoztam műhelyben, ahol biztonságtechnikai rendszereket építettünk be több száz autóba. Mi mindig arra figyeltünk, hogy a szem előtt lévő dolgok legyenek a legnagyobb rendben, mert a hozzá nem értők, és a munka mögé nem látók ez alapján ítélik meg a munkát. Ez szemlélet kérdése)

Előzmény: Hernyofan (124488)
attah Creative Commons License 2018.07.15 0 7 124495

Nagyon kényelmesek az ülései és dolgozni is élmény lesz velük pláne a déli flottához képest.

Előzmény: Törölt nick (124494)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.15 0 6 124494

A 18,75 méter hosszával jelenleg a leghosszabb csuklós buszok álltak forgalomba Budapesten. Metrópótlásra, de a zsúfolt 23-as és 85-ösre is nagyon alkalmasak ezáltal. Egyébként nagyon jól néz ki és a képről elnézve bennük is kényelmes ülés van, csakúgy, mint a new AG-kban. 

Előzmény: attah (124493)
attah Creative Commons License 2018.07.15 0 15 124493

Most hogy már kiment, benti képek a még rendszám nélküli 877-ről.

Előzmény: Villámhetes (124492)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.15 0 0 124492
Előzmény: .BPO-346. (124491)
.BPO-346. Creative Commons License 2018.07.15 0 1 124491

Esetleg van valakinek/lesz valakinek egy mai képe a kocsiról? Csak érdekelne, hogy hogy néz ki...

Előzmény: HBweb hu (124489)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.15 0 4 124490

Most nézem,hogy bekerültem a júliusi vegyesbe:)

Előzmény: HBweb hu (124489)
HBweb hu Creative Commons License 2018.07.15 -1 1 124489
23/1.
Előzmény: HBweb hu (124469)
Hernyofan Creative Commons License 2018.07.15 0 7 124488

Pótalkatrészre.

 

Erre nem gondoltam. Van Dél-Pesten is szerelő ismerősöm, valószínűleg ő sem.

Én annyit tudok segíteni ebben a helyzetben, hogy mondom ezt neki: sokkal kevesebb ideje megy el azzal, ha bemegy a raktárba, és az 50 típushoz való készletekből kiválasztja a szükséges új alkatrészt és felszereli, mint a kendácsolással. A maradék idejében legalább tudja a pótalkatrész hegyeket rendszerezni, hogy legközelebb könnyebb és gyorsabb legyen a megfelelőt kiválasztani. Vagy, várjunk csak...

 

A szélfogó nem egy bonyolult alkatrész.

A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.

 

Hát erre sem gondoltam. Mindenesetre inkább legyen ott fémlemez, mint olyan üveg, amit az üveges szab le, aztán ha nekidőlök kicsit, szilánkosra törik és lebontja a hátamat.

 

Szerintem érdemes lenne beszélgetned szerelőkkel. Komolyan. Nem azt mondom, hogy mindenben igazuk van, és minden legyen úgy tegnaptól, ahogy mondják. Azt viszont állítom, hogy tanulságos megismerni azt az oldalát is a dolognak. Én pl. úgy gondolom, hogy nem csak az elvégzett munka minősége balkáni, hanem a munkakörülmények és a fizetések is. Azt is gondolom, hogy az ablak beépítési módja, de pláne a lámpa felkötegelőzésének jelentgetése már túlmutat azon, hogy zajos a differenciálmű, stb.. Egyelőre azért megy a küzdelem, hogy egy busz kibírjon forgalomban egy napot. Ha ez megoldódik, utána lehet szépítgetni. Erre azt fotózzuk, meg jelentjük a szerelők feletteseinek, hogy a lámpát felkötegelőzték, és ez mennyire balkáni. Nem tudom, mit dolgozol, de gondolj bele, milyen lenne az, ha a munkád végeredményét lefotóznám, és nem hozzád mennék oda vele, hogy miért ilyen ( pedig valószínűleg meg tudnád indokolni ), hanem a főnökeidhez. Egy bizonyos szintig jó ez, hogy komolyabb hibákat jelentenek itt és ezzel a nagyobb baj elkerülhető, de ez azért eléggé túlzás ( legalábbis a jelenlegi helyzetben ).

 

Azt is gondolom, hogy a szerelő nem kendácsol hobbiból. Ez valami furcsa elképzelés az íróasztalnál ülő, bitkergető körökből. Én is rászorultam már nem egyszer életemben a sufnituningra, de sose úgy, hogy amúgy ott volt a helyszínen a szükséges anyag, idő, és lehetőség jól és szépen megcsinálni a melót...

Előzmény: MCA-001 (124481)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 124487

Meg kell hírdetni.

 

Úgy 20-30 éve, minden naptári napon, kb. 6-8 autóbusz teljesíti a Budapest-Visegrád-Esztergom kört.

(néha beszálltam én is )

 

Hétvégén több.

Nyilván nem könnyű betörni erre a piaci résbe, de lehet.

 

Előzmény: MCA-001 (124486)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 0 2 124486

És lenne naponta annyi turista aki naponta megtölt egy ilyen körre egy 30 éves buszt?

Előzmény: trizs77 (124484)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.15 0 4 124485

A szélfogó nem egy bonyolult alkatrész.

A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.

 

Nem árt ha tudod, hogy az utastérbe csak edzett üveg építhető be, ezt meg nem fogja neked bármelyik sarki üveges elkészíteni.

Egyébként általában nem szándékos igénytelenkedésből születnek az ilyen megoldások, hanem mert nincs pótalkatrész. Arról lehetne filozofálni, hogy miért nincs, de végül megint a 256 féle használt busz üzemeltetési nehézségeinél lyukadnánk ki...

Előzmény: MCA-001 (124481)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.15 -1 1 124484

.....".....A BKV tulajdonát képező újjászületett 396-os a tervek szerint a jövőben az LKK által szervezett autentikus reptérlátogatások egyik állandó résztvevője lesz......."

 

----------------

 

Ok.

Ha a BKV esz a tulajdonos, akkor miért nem különjáratozik vele ?

 

Nem kell vele Fatimé-be járni, de a Budapest-Visegrád-Esztergom kör, naponta megtehető a busszal és még valamicske pénzt is keres.

 

 

Előzmény: MCA-001 (124483)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 0 6 124483
kamionoszoli Creative Commons License 2018.07.15 0 0 124482

Anyaghiány,szakemberhiány.Nem kell túlgondolni ennyi a magyarázat.

Előzmény: MCA-001 (124481)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 -2 2 124481

Pótalkatrészre.

 

A szélfogó nem egy bonyolult alkatrész.

A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.

 

Lámpabúra?

Miért nem szerelte le a régit?

Annak a helyére pár csavarral rögzíthető bármelyik másik típus.

Előzmény: Hernyofan (124479)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.14 0 18 124480

Mai:

 

Hernyofan Creative Commons License 2018.07.14 0 5 124479

Biztosan több idő megy el ezeknek a barkács megoldásoknak a kivitelezésével, mint ha egyszerűen cserélnék őket.

 

És mire cseréled ki őket? 

Előzmény: MCA-001 (124478)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -4 7 124478

Laci, mi hiányzik Dp-ről, hogy normálisan elvégezzék a dolgozók a munkájukat?

 

Mert az látszik, hogy észreveszik és meg is próbálják oldani a problémákat.

Biztosan több idő megy el ezeknek a barkács megoldásoknak a kivitelezésével, mint ha egyszerűen cserélnék őket.

 

De ezek az igénytelen megoldások tényleg a Balkánra jellemzőek:(

Előzmény: Törölt nick (124477)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 4 124477

A sikittó még fontos szerszám

Előzmény: hamzsabusz (124475)
18-09 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 124476

Előzmény: MCA-001 (124474)
hamzsabusz Creative Commons License 2018.07.14 -1 6 124475

No para, hiszen immár a gyors kötöző is elfoglalta méltó helyét a WD40/purhab/gumipók/sziló - mindenre jó mestercsapatban. :-)

Előzmény: MCA-001 (124474)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 0 7 124474

+ a MUU-904-ben a csuklóba gyorskötözővel rögzített Videoton lámpatest sem rossz:)

Előzmény: Törölt nick (124471)
430 322 Creative Commons License 2018.07.14 -1 2 124473

Sajnos kép nélkül, mert ugye a telephelyi fotót tilos feltölteni:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=148245761&t=9157561

Előzmény: Törölt nick (124459)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -1 1 124472

Köszi

 

Az igazi az lenne, ha vezetőknek nem ilyen piszlicsáré dolgokkal kellene foglalkoznia.

Előzmény: Törölt nick (124471)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 6 124471

Megnézzük ezt is

Előzmény: MCA-001 (124463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!