Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 407

Méta utca, Bökényföldi út, Hamzsabégi út, Pomázi út és a Zách utca felé érdemes elindulnod! ;-)

Előzmény: I9-62 (401)
cooldogg1992 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 406

Kezd elmélyülni a troli garázs rejtelmeiben. :)

 

Troli garázsban szektorok vannak, összes többiben sorok.

Előzmény: Törölt nick (405)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.24 0 0 405

ha elárulod, mit jelent a szektor, esetleg beszélhetünk.

Előzmény: I9-62 (401)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.24 0 0 404

wow.

Előzmény: 11-88 (394)
Humarci Creative Commons License 2011.02.24 0 0 403

nincs is, csak leírtam hogy mi lenne a helyes garázsmentes vá

Előzmény: I9-62 (383)
Humarci Creative Commons License 2011.02.24 0 0 402

Most nem tudom nem érted, vagy nem akarod érteni...

a vonal utolsó érintett megállójáig mennek a garázsmenetes buszok

itt a 118-asnál a végállomás lett jelölve a körjárat miatt

óbuda garázs azért nem jó mert nem érinti, ki lehetne írni hogy garázsmenet pomázi út de az megtévesztő és nem ismerik sokan és nem sok utas van akinek jó lenne a busz 1 megállóra...

Előzmény: * * BPO-700 * * (378)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 401

Skacok kérnék egy kis segítséget! Szektor rajzokat keresek a BKV 5 garázsáról, aki tudna vmit ajánlani hogy merre induljak el ne tartsa vissza! Köszönöm!

I9-62 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 400

Szép pikcs ;o)

Előzmény: 11-88 (394)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 399

Üdv!

Pár mai kép. :)

         

 

 

ikarus435 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 398

Ezek nem érdekességek,minden nap reggel 8-10 között du. 18-23 között erre állnak be a 33,33E,233E-k és már táblát is csináltak hozzá

Előzmény: Aeslan (373)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 397

Jók a képek! Kiégett a jobb első lámpa? Tegnap 4-5 órát kinn voltam nála és működött.

Előzmény: 11-88 (394)
ikarus435 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 396

2008-ba volt csak 160A mindenszentekkor azóta nem volt

Előzmény: Peti817172M (388)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2011.02.24 0 0 395

"Végeredményben ugyanannyit vár, és ugyanakkor ér el a céljához."

 

Ja, hát végeredményben igen. Csak közben megmászik többször több lépcsőt, hidegben mire kicsit felenged, addigra újra leszállhat megfagyni, valamint ha közben az eredeti tartózkodási pontján keres és talál alternatív eljutási lehetőséget, akkor lehet, hogy még jobban is járhat.

Az általad leírt egyszerűséggel majd akkor lehet kezelni az ilyen eseteket, amikor minden megálló fűtött lesz, jó lesz a közvilágítása és a közbiztonsága, mindegyikben lesz valamilyen szociális kiszolgálóegység és a járatok is maximum 5 percenként fogják követni egymást és természetesen a teljes állomány 100%-ban csak akadálymentes járműveket fog tartalmazni. Ja, és természetesen az olcsó jegyeddel az utazásodat is megszakíthatod bárhol bármennyiszer, mert az olcsósága mellett időalapú is lesz.

 

Szerintem akkor már új garázsmeneti táblákat nem is kell rendelni, mert néhány hét és ezen kritériumok megvalósulnak... :-)

Előzmény: Peti817172M (390)
11-88 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 394

Na ilyen képeket sikerült összehozni:

 

10-17 10-17

Virtualbus fan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 393

Előzmény: Virtualbus fan (392)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 392

Egy mai kép ;-)

Egyre jobban kezd ideszokni ...


* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 391

Igaza van RózsaszínPárducnak! Mert temetőnél jön a busz, látja, hogy garázsmenet (mindegymeddig) akkor tudatosan nem száll fel azért a néhánymegállóért, mert már ott tudja, hogy végállomásról nem fordul vissza.

 

Számomra más miatt nem világos, de mondom, hogy az én problémám! :)

Előzmény: Peti817172M (390)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 390

Ez érthető. De nézzük a gyakorlatban:

 

Jön a garázsmenetes busz, nem száll fel, megvárja a következőt.

 

Jön a sima táblás busz, felszáll, vasútállomásnál lerakják, megvárja a következőt.

 

Végeredményben ugyanannyit vár, és ugyanakkor ér el a céljához.

Előzmény: RózsaszínPárduc (387)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 389

Nem világos. De ez legyen az én bajom!

Előzmény: RózsaszínPárduc (387)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 388

160A kell, mert mindenszentekkor közlekedik betétjáratként, tehát létező járat.

Előzmény: BPI-779 (385)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2011.02.24 0 0 387

Azt próbáld megérteni, könyörgöm, hogy hurokban (körforgalomban, körjáratban, ahogy tetszik) végződő járatoknál a hurok elejében felszálló utas nem feltétlenül az oldal-iránytáblán, a menetrendi laptáblán, Fok-Gyemen, stb. szereplő (amugy a Paraméterkönyvben meghatározott) megállóig, hanem akár tovább is szeretne utazni. Most attól tekintsünk el, hogy a 118-as esetében van egy betérés Óbuda vasútállomáshoz.

 

Tehát az általad eredetileg belinkelt kép például azoknak szól, akik mondjuk a temető bejáratától az MTV-hez akarnak utazni a 118-assal. Nekik kell ez a tábla, hogy tudják azt, hogy az ilyen táblával felszerelt busszal soha a büdös életben nem fognak a céljukhoz elérni.

 

Így már világos?

Előzmény: * * BPO-700 * * (380)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 386

Én sem. Csak írtam, mert Eteléről megy garázsba, mint ahogy a 118-as is Óbuda vasútállomásról (végállomásról) garázsba (vagy átszerelni).

 

Előzmény: I9-62 (383)
BPI-779 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 385

Vagy szimplán nem kell a 160A, és akkor már rögtön kettőt.

Nyilván megvan a miértje mondjuk, hogy miért van ott mindkettő.

Előzmény: Peti817172M (384)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 384

Mondjuk nem ez az egyetlen ilyen. Pl. Volvó vultronjában van 160 Garázsmenet Óbuda vasútállomás és 160A Batyi-Óbuda vasútállomás is (utóbbi persze visszafelé is). Az is nyugodtan mehetne garázsmenetben is 160A jelzéssel a vasútállomásig. Menetrendbe be kell írni, hogy a garázsmenet 160A jelzéssel közlekedik, és rögtön nyertünk egy helyet a vultronban.

Előzmény: * * BPO-700 * * (378)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 383

7E garázsmenet? Ilyen táblát még nem is láttam a garázsmeneti útvonal meg nem is egyezik azzal amin járnak.

Előzmény: * * BPO-700 * * (365)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 382

Én mást hallottam pár topictárassal (időt).

Előzmény: 18-09 (364)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 381

Eteléről elvileg a Somogyin kéne beállni. Régen legalábbis ott álltak be, és az 550 méterrel rövidebb is (1,7 km vs. 2,25 km)

Előzmény: * * BPO-700 * * (380)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 380

a 7E-nél meg mintha a 7Eg szent imre kórházig a helyes

 

Azt tudom, hogy mi a helyes. De a teljes vonalon közlekedő járat mitől garázsmenet?

 

Ennyi erővel akkor legyen mondjuk a 198-as. Utasnak mindegy, hogy egy irányba közlekedve a garázsnál visszafordul, vagy beáll a garázsba!

Előzmény: Humarci (375)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 379

Már könnyen leeshetett.:)

Előzmény: BPI-791 (377)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 378

No de, ha nem is garázsba, garázsból jön, hanem átszerel, akkor meg végképp! Meghírdetett teljes vonalon közlekedő menetről van szó. Ha végállomásról megy garázsba, akkor meg már mindegy az utasnak. 

 

Van egy A-C vonal. A B ponton van a garázs (vagy legyen csonkamenet, vagy aminek nevezzük). Ha a menet A-tól elindulva végig megy a C pontig, akkor miért nevezzük garázsmenetnek?

 

Óbuda vasútállomásról nincs olyan indulás (menetrend szerint) amikor a nevezett buszunk elindul.

 

lehetne a xy utca ami az utolsó megálló de fél óbuda se tudja hol van

 

Például: Óbuda autóbuszgarázs. Ez megállónév. :)

Előzmény: Humarci (375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!