A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Csak Neked, csak most: "A Madarassy László utca megállóhely és a Dél-pesti autóbuszgarázs között a 194-es viszonylat útvonalán keresztül közlekedik, a Nagykőrösi utat nem érintik"
A kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki valamit arról, hogy a jelenleg leállított 5 db midinek mi lesz a sorsa?
Tudommal ők vannak leállítva: 02-02, 02-06, 06-93, 13-85, 14-00, DUH-598, DUH-599
Szerintem a DUH-okat esélyes, hogy selejtezni fogják.
Illetve a 260-asok, 280-asok, 415-ösök, 435-ösök közül szerintetek melyeket fogják selejtezni?
Amiket esélyesnek tartok, mivel már igen régóta állnak: 03-72, 05-44, 05-45, 05-54, 06-45 (ezutóbbi nincs régóta leállítva, de balkáni a négyzeten az állapota), 07-02, 07-04, 07-06, 07-22, 07-48, 11-36, 11-41, 11-76, 11-77, 19-01, 19-08, 13-29, 18-12
sziasztok! tegnap a 17-72 volt a nyeremény. nagyjából kifogástalan. Az első d10-es a történetemben, aminek a turbó-hangját tökéletesen lehetett hallani, úgy, mint egy vanhool-nak. a spéci hangélményt fokozta a kb. 5 percenként "ütemre", csikorgó hangon kapcsoló ventillátorkuplung, ha magasabb volt épp a fordulat, akkor kb. 5 másodpercig "csúszott" :) az utasok arcán ilyenkor láttam, hogy egyikük-másikuk felfigyelt ugyan a hangra, de nem értették: gondolom blokkolóra fékezett kerekekre számítottak, de fékhatás nem volt :)
Azt kifelejtettem, ha ez megvalósul, ki lehet adni a járművek takarítását a kocsi gazdáinak és számon is lehet kérni. Persze ezt gyakran maguktól is megtennék, így. Aminek az eredménye, hogy jelentősen nőne a járművek tisztasága.
Ha, működne a gazdás kocsi rendszer. Nem, nem a mostani álgazdás rendszerre gondolok.
Arra gondolok, hogy:
- délelőttöst állandó délutános váltja, plusz van a kocsin egy állandó leváltó
- nem vonalcsoportok lennének, hanem egy-egy csoporthoz Ik 260, 280, 415, 435 stb. számok tartoznának (elkerülendő, hogy olyan számot kapjon, ahová a saját kocsija, mint típus nem felel meg)
Amiben biztos vagyok:
- jelentősen csökkenne a menetkimaradások száma
- jelentősen csökkenne a karbantartási költség
- javuló járművezetői munkakörülmények és javuló járművezetői elégedettség (tudom sokaknak ez a legdurvább ellenérv, mocskos, szemét járművezető)
- és nehéz lenne megmagyarázni a sötét civileknek (gyakorlatilag lehetetlen és a topikos droidokat nem is említettem), hogy esetleg szóló busz helyett hétvégén miért van csuklós, mikor az nem lenne utasforgalmilag indokolt.
Szolgálatiként kb. 0%, garázsmenetként szintén 0%. Az a 994 is DP-i lesz szerintem. De nem vagyok hiteles hírforrás, csak a "szerintem" változatot írtam le. Kénytelen leszel átszállni, sokszor.