Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48672

Vonalhossztól függően, pl. 240E, legalább 10 perc. 22 dettó.

272... 10-15. 172E, ha lesz ilyesmi: ott a végállomásra kell jó 5 perccel előbb beállni, és akkor 5 alatt megúszható. A többit annyira nem ismerem.

Előzmény: Villámhetes (48655)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48671

"Háát már megbocsáss, de az nem koncepció így ebben a formájában, hogy a VB-é lesz mert azok helyközi vonalak. Ezt a részét értem, hogy helyközit ne vigyen a BKV, de ennyi erővel ehónap hanyadikától veteti át a miniszter asszony a BKV-tól a HÉV vonalakat? Mert az ugyan itt  OFF, de egykuyta ezekkel."

Ez teljesen igaz...

Évente a továbbhasznlati engedélyhez hány milliárdot kellett kiadni, abból évente 60-70 autóbusz ára meglett volna...

Előzmény: Törölt nick (48600)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48670

Én még egyet se láttam, de elhiszem, szerencsére nem ismerem országos szinten.

 

Sajnos nekem van összehasonlítási alapon mindhárom közlekedési társaság szolgáltatásáról. Fanatizmus nélkül: a MÁV-tól hányok, Volán egy nagy kalap szar, BKV... szódával és egy nagy adag jóindulattal elmegy.

Előzmény: Fradista Utazó (48647)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48669

Nem mindenáron.

Előzmény: siófoki35 (48640)
18-09 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48668

Jah neeem, inkább annak szólt a durva kifejezés, hogy végül is okosban lépik meg ezt:)

Előzmény: Zahnrad (48667)
Zahnrad Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48667

Durva? 2015-ben búcsuzni egy közel 50 éves konstrukciójú busztól? Biztos? :-)

Előzmény: 18-09 (48656)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48666

"Mert az egyik helyi szolgáltató, a másik pedig helyközi. Ez ilyen egyszerű. Nagy baj, ha ennyit sem sikerült megértened."

Ha kifizetik az árát, akkor másnak nem sok köze van ahhoz, hogy a saját tulajdonú autóbuszoda merre közlekedteted közúton.

 

A megállóhelyek használata egy másik témakör.

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (48583)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48665

M3 nem vészes, mert a síncserék éjszaki vágányzárakkal terveznek.

 

A földalatti munkavezeték cserékhez lehet, hogy kell hosszabb pótlás.

 

Nyáron megint pár 45-50 napig tartó körúti pótlás két ütemben, akkora meg már lesz elég busz.

Előzmény: Humarci (48579)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48664

Pont egy garázsra való a busz...

 

Az senkit sem érdekel, hogy ennyi pénzből ilyen járatsűrűséget nem fog adni az biztos...

Utas meg csak azt veszi észre, hogy rikábban a buszok.

 

Viszont amikor ki van írva, akkor jön, főtött és tiszta.

Előzmény: Irisbus (48575)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48663

XY Önkormányzat fizet egy alacsony színvonalú szolgáltatásért a BKV-nak, amit majd a közeljövőben a Volánbusz fog ellátni, garantáltan magasabb színvonalon.


Ha ezért a Te Kedves ismerőseid, és rokonaid inkább autóznak, akkor autózzanak csak.

 

Azt nem értem, miért aggódsz? 

Előzmény: Törölt nick (48637)
FKU-911 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48662

kb. kéthetente össze van írva itt vagy a rendszámos topicban.

Előzmény: Törölt nick (48551)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48661

Hidd el, Egerben is van legalább akkora tömeg reggelente a buszokon, mint ott, és mégis képesek megoldani az elsőajtózást.

Előzmény: Törölt nick (48646)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48660

******

Előzmény: Fradista Utazó (48643)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48659

A Volán sokkal rugalmasabb, mint a BKV.

Előzmény: Törölt nick (48637)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48658

Visszasírom azokat az időket, amikor Budatétényből jártam be a VT-vel.

 

Magasabb színvonalon szolgáltatnak azzal együtt is, hogy dohányoznak vezetés közben, szarnak az egyenruhára, lehet néha száguldoznak, de a VT-s indulási időben JÖN BUSZ, el is juttat oda, ahová akarom.

Előzmény: Humarci (48631)
Tyh Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48657

Amennyiben megvalósul ez a volános elképzelés, mi lesz a futáros kijelzőkkel (egyéb infrastruktúrával) amit az aglomerációban lévő végállomásokra terveztek? Tudom, még elég messze van ezek megvalósítása, de nincs ezekről már egy szerződés? Vagy csak azt mondják a BKK/BKV-nál, hogy máshova kerül és kész?

 

Más: Az LYH-110-esen láttam, hogy van digitális kijelző a beltérben. Ez majd illesztve lesz a fedélzeti rendszerhez?

 

Tyh

18-09 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48656

Lényegében úgy selejtezhet a BKV ~300 200-ast, hogy nem vesz új buszt. +ami menthetetlen 400-ast.

 

Lehet most majd eret vágni és anyázni rám, de úgy gondolom lesz egy durva 260-as selejtezés. Mennyi van most? 366 kocsi? Marad legfeljebb 80 olyan autó, ami egyben van. De lehet még kevesebb, mert most majd aztán lehet csuklósítani orrvérzésig. 5, 104-204, 120, 67, 98, 99, 123, 35, 182-184, most csak így hirtelen. Ez is lenne ~15-20 busz minuszba. Akkor még beeshetnek az új midik is jövő tavaszra, talán sikerül idén is egy ~50 darabos használtbeszerzést is csináni szólókból. Így marad az a pár tartalék 260-as 2014 tavaszára és szevasz.

Aztán ott van még az a tényező is, hogy az elsőajtózások miatt, illetve egyéb okokból kifolyólag bekövetkezhet egy kisebb teljesítménycsökkentés is. Ez is akár 10-20 kocsit küldhet a levesbe.

Ott vannak az idei vgz-k is. Arra meg így is, úgy is kell a csuklós. Ja meg jönnek a genfiek(?) is talán... na akkor meg főleg. És 2014-re még több kiszervezett buszt akar a BKK, ugye. Hogy az a 300 darabos csomag milyen arányban lesz csuklós-szóló, mindegy. De ha rendben mennek a dolgok, 1,5 év múlva egyszercsak azon kapjuk magunkat, hogy hoppá, SZL bejelenti: Sárcok, búcsúzunk a 200-asoktól.

 

durva, de ez is lehet egy forgatókönyv

Előzmény: RIKA424 (48497)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48655

Ezzel kapcsolatban:A volán járatok mennyire fogják elverni a bkv-s járatok menetidejét a közös szakaszon?

Előzmény: Fradista Utazó (48649)
Darhon Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48654

Ez az egész ügy legnehezebb pontja.

Előzmény: Fradista Utazó (48649)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48653

Alapvetően baromira nem csak erről szól a történet...

Előzmény: KPK-299 (48574)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48652

Ez mondjuk nehézkes lesz, a beslővá.-n nyilván lesz jegyautomata mint a VB járatokon, a külső megállókban is kéne párat tenni, az nagyban lerövidíti a felszállást.

Előzmény: Fradista Utazó (48649)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48651

Örülnék, ha az lenne, de sajnos nem. Reggel papíron általában a 272 előtt kéne érkezni pár perccel, hát 10-ből 8-szor utána érünk be...

Előzmény: Fradista Utazó (48649)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48650

*****!

Előzmény: Humarci (48571)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48649

Ez viszont egy valós probléma. A 2-4 perc megállónként persze erős túlzás, de így is érezhető menetidő-többletet okoz a jegyellenőrzés, pláne vásárlás. 

Előzmény: Törölt nick (48648)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48648

Igen, végülis a megállónként 2-3-4 percek aztán a végén összeadódnak ám.

Előzmény: Dr.V.ker. (48563)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48647

>és olyan sűrűn sem fog járni, az biztos

Mitől lenne biztos? A Volánbusz nem egy, nem két vonalon járt korábban, vagy akár jár ma is ilyen sűrűn. 

 

>Szerinted mért van benne az összes budaörsi és egyéb agglós hirdetésben a "kék busz 3 percre" című szöveg?

Ez pszichológia. Ahogy az itteni fórumozók nagy része is azt hiszi, hogy ahová sárga busz megy, az valószínűleg félúton lehet Dakar és Nouakchott közt, és egyébként is sárga busz félóránként jár maximum :-))

Előzmény: Törölt nick (48646)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48646

Nem. Csak valahogy elég nehezen tudok egy elsőajtós baszakodást elképzelni végig a vonalon... és olyan sűrűn sem fog járni, az biztos, és olyan gyorsan sem, sőt. Ennyi éppen elég.

Szerinted mért van benne az összes budaörsi és egyéb agglós hirdetésben a "kék busz 3 percre" című szöveg?

Én jártam és járok is időnként Volánnal, ahol nemritkán futok bele ugyanolyan zajos, rozsdás, ótvaros, fűtetlen IK 200-kba, mint a BKV-n. Kurvára nem jobb semmivel sem, mint a BKV.

Előzmény: Fradista Utazó (48643)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48645

Ezt az adott településeken - szerintem - ne nagyon hirdesd.

Előzmény: Dr.V.ker. (48553)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48644

>Egyébként kíváncsi vagyok mindehhez pl. mit szólnak az Únióban!?

Semmit. Egyáltalán nem érdekli őket. 

Előzmény: CKD Kombinát (48641)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48643

Értem. Tehát, ha ugyanolyan gyakran jár, mint eddig, ugyanannyiba kerül a bérlet, csak sárga, és rendszeresen lemossák, és nem egy huszonötéves roncs, akkor fel se hajlandóak szállni rá. Biztos én vagyok a hülye, hogy ezt nem értem.

Előzmény: Törölt nick (48637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!