A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
XY Önkormányzat fizet egy alacsony színvonalú szolgáltatásért a BKV-nak, amit majd a közeljövőben a Volánbusz fog ellátni, garantáltan magasabb színvonalon.
Kíváncsivá tettél, kérlek, írd le nekem mi ez a garancia.
Megint "csodás" hírek... Az egészben egyedül annyi lehet pozitív, ha valóban MAN-ok jönnek, mert kizárásos alapon ez Lion's city-t jelentene, de a kiírás szerint csak 17+25 db lenne városi kivitel, ez gondolom a 22+240(E)-t fedi le, az összes többi szóló vonalon 2 ajtós elővárosi? Pl. a 64-esen azért vicces lenne. Ja meg ugye a szólók csak LE-sek..
Azt meg rossz elképzelni is, hogy mi lesz a 3 perces követés mellett... Ezzel szív az önkormányzat is, a kék busz még mindig presztízs (ha nem lenne olyan fontos, már rég nem szerződnének újra és újra). Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért? na, azzal aztán jól fognak járni az emberek)? Mi lesz a bpi szakaszról elvett BKK-s teljesítménnyel (vagy pl. a 240E-t majd szétvágják BKK= Móricz-Sasadi, Volán= Sasadi-Lakótelep?)? No comment az egészre.
Hát akkor majd jön a Volánbusz, a csuklósaival, meg a hosszú buszaival. Megoldják, majd csak Wittinghof Tamás fogja a falat kaparni, hogy oda lesz Budaörs töm.köze. Nembaj, valakiknek ez a játszótér, így kell csinálni.
Nem jól olvastad.Tehát:Ezek a vonalak,amiket felsoroltál,volánosok lesznek,mennyire verik el a bkv-s vonalakat?Pl:Kosztolányin az 53,86,150,250,212,vagy a Sasadin a 139/239-est.
De visszatérve arra,amit mondtál:Boritékolható,hogy a 240E/272 csúcson kívül/172E stb járatok nem tudják majd tartani az órás fordulóidőt.
"Háát már megbocsáss, de az nem koncepció így ebben a formájában, hogy a VB-é lesz mert azok helyközi vonalak. Ezt a részét értem, hogy helyközit ne vigyen a BKV, de ennyi erővel ehónap hanyadikától veteti át a miniszter asszony a BKV-tól a HÉV vonalakat? Mert az ugyan itt OFF, de egykuyta ezekkel."
Ez teljesen igaz...
Évente a továbbhasznlati engedélyhez hány milliárdot kellett kiadni, abból évente 60-70 autóbusz ára meglett volna...
Én még egyet se láttam, de elhiszem, szerencsére nem ismerem országos szinten.
Sajnos nekem van összehasonlítási alapon mindhárom közlekedési társaság szolgáltatásáról. Fanatizmus nélkül: a MÁV-tól hányok, Volán egy nagy kalap szar, BKV... szódával és egy nagy adag jóindulattal elmegy.