Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48696

A volán járatok mennyire fogják elverni a bkv-s járatok menetidejét a közös szakaszon

 

--------------

 

Annyira mint ma ahol közös szakaszon járnak.

Előzmény: Villámhetes (48655)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48695

Miniszter asszony szerintem 30 évvel ezelőtti világban él.

Mégis milyen indokkal mondja azt hogy ezt a szolgáltatást a Volánbusznak kell ellátnia!? Vagy elég annyi indok, hogy mert csak és kész!?

 

----------------

 

A törvény erejénél fogva.

Javaslom elolvasni a törvényt mégha itt ez ritkán fordul is elő.

 

A dologban résztvevők (érintettek) egyike sem vitatja, hogy az intézkedés jogszerű.

 

Inkább olyan mondatokat hallottam eddig, hogy:......Igen-igen, de

Előzmény: CKD Kombinát (48641)
fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48694

Boccs, arra gondoltam.

Előzmény: Villámhetes (48691)
nemeza Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48693

Igazából a 172E-re gondoltam, amit írtam. A 240E-nek túl nagy a forgalma / sok a megállója..

Előzmény: Villámhetes (48683)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48692

Mint időnként a 87-est,már szinte senki nem áll rá a kosztolányin..

Előzmény: Törölt nick (48689)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48691

Én 15 m-esről nem is tudok,csak 13,7 m-esről.Dobnál egy linket?

Előzmény: fberci (48688)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48690

Brutális módon levették az időt, körönként van 3-4 perced...

Előzmény: nemeza (48682)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48689

Nagyobb szar lesz az biztos, főleg ha másodikként áll meg. De ha elsőként, akkor meg kerülgetni kell, ez kifelé nem egyszerű.

Előzmény: Villámhetes (48680)
fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48688

Egy dolog amire senki sem gondolt: 15m-es Aabenra legalább ezek szerint biztos, hogy nem jön. :) Legalábbis nem a 240E-re.

fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48687

Kültéri kijelzőkről van szó, aminek egyes munkálatai (áramellátás) már elkészültek.

Előzmény: JéGyé ;-) (48679)
fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48686

XY Önkormányzat fizet egy alacsony színvonalú szolgáltatásért a BKV-nak, amit majd a közeljövőben a Volánbusz fog ellátni, garantáltan magasabb színvonalon.

Kíváncsivá tettél, kérlek, írd le nekem mi ez a garancia.

Előzmény: Irisbus (48663)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48685

Megint "csodás" hírek... Az egészben egyedül annyi lehet pozitív, ha valóban MAN-ok jönnek, mert kizárásos alapon ez Lion's city-t jelentene, de a kiírás szerint csak 17+25 db lenne városi kivitel, ez gondolom a 22+240(E)-t fedi le, az összes többi szóló vonalon 2 ajtós elővárosi? Pl. a 64-esen azért vicces lenne. Ja meg ugye a szólók csak LE-sek..

 

Azt meg rossz elképzelni is, hogy mi lesz a 3 perces követés mellett... Ezzel szív az önkormányzat is, a kék busz még mindig presztízs (ha nem lenne olyan fontos, már rég nem szerződnének újra és újra). Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért? na, azzal aztán jól fognak járni az emberek)? Mi lesz a bpi szakaszról elvett BKK-s teljesítménnyel (vagy pl. a 240E-t majd szétvágják BKK= Móricz-Sasadi, Volán= Sasadi-Lakótelep?)? No comment az egészre.

 

01-93 már csak hab a tortán. :(

ymuh Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48684

Hát akkor majd jön a Volánbusz, a csuklósaival, meg a hosszú buszaival. Megoldják, majd csak Wittinghof Tamás fogja a falat kaparni, hogy oda lesz Budaörs töm.köze. Nembaj, valakiknek ez a játszótér, így kell csinálni.

Előzmény: Törölt nick (48637)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48683

A 240E-n ki van zárva.Nagyon hajtós vonal,még e nélkül is.

Előzmény: nemeza (48682)
nemeza Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48682

Szerintem az E-k még a jobbik eset, mert kevés megálló esetén könnyebb behozni, ill. nem lesz talán olyan mértékű menetidőnövekedés..

Előzmény: Villámhetes (48680)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48681

A VOLOV milyen márka?:))

 

Összeakadtak?Hogy?

Előzmény: JéGyé ;-) (48675)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48680

Nem jól olvastad.Tehát:Ezek a vonalak,amiket felsoroltál,volánosok lesznek,mennyire verik el a bkv-s vonalakat?Pl:Kosztolányin az 53,86,150,250,212,vagy a Sasadin a 139/239-est.

 

De visszatérve arra,amit mondtál:Boritékolható,hogy a 240E/272 csúcson kívül/172E stb járatok nem tudják majd tartani az órás fordulóidőt.

 

Előzmény: Törölt nick (48672)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48679

A futáros kijelzők úgy lettek megrendelve, hogy beszerelhetőek legyenek más járművekbe is.

(hogy ez mennyire fog működni ne firtassu jobb mindenkinek)

 

 

Előzmény: Tyh (48657)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48678

Na a Volánnál olyan nincs...

Előzmény: JéGyé ;-) (48675)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48677

... és volt, hogy még a valójában elbontott roncs rendszámát is megkapta (BPO-793 » BPI-398). 

Előzmény: JéGyé ;-) (48676)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48676

Volt már olyan, hogy autóbusz vettek vissza állományba selejtezése után, mert volt nála szarabb állapotú kocsi és olcsóbb volt megcsinálni.

Előzmény: netinvestor1221 (48629)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48675

Forgalomirányítás belső szabályzata szerint 10 perces követésnél 19 percre még indítható kocsi, 20 percnél már utastájékoztatást kell elrendelni.

Ha nincs tartalék elegendőp, mert nem adnak, akkor ez van.

 

Gyáli kocsikat pótni kell, ma külön jó volt amikor két VOLOV össze akadt.

 

Előzmény: Fzolee (48616)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48674

Nem tudom mindenki mit veri itt magát a Volánra, mikor semmivel sem jobb mint a BKV...

Nagyon divat lett ez a BKV-fikázás, ha jogos ha nem... itt pont nem.

 

Előzmény: Irisbus (48663)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48673

Itt nem tudom hány év lenne a kedves utazóközönséggel megszoktatni...

Előzmény: Irisbus (48661)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48672

Vonalhossztól függően, pl. 240E, legalább 10 perc. 22 dettó.

272... 10-15. 172E, ha lesz ilyesmi: ott a végállomásra kell jó 5 perccel előbb beállni, és akkor 5 alatt megúszható. A többit annyira nem ismerem.

Előzmény: Villámhetes (48655)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48671

"Háát már megbocsáss, de az nem koncepció így ebben a formájában, hogy a VB-é lesz mert azok helyközi vonalak. Ezt a részét értem, hogy helyközit ne vigyen a BKV, de ennyi erővel ehónap hanyadikától veteti át a miniszter asszony a BKV-tól a HÉV vonalakat? Mert az ugyan itt  OFF, de egykuyta ezekkel."

Ez teljesen igaz...

Évente a továbbhasznlati engedélyhez hány milliárdot kellett kiadni, abból évente 60-70 autóbusz ára meglett volna...

Előzmény: Törölt nick (48600)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48670

Én még egyet se láttam, de elhiszem, szerencsére nem ismerem országos szinten.

 

Sajnos nekem van összehasonlítási alapon mindhárom közlekedési társaság szolgáltatásáról. Fanatizmus nélkül: a MÁV-tól hányok, Volán egy nagy kalap szar, BKV... szódával és egy nagy adag jóindulattal elmegy.

Előzmény: Fradista Utazó (48647)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48669

Nem mindenáron.

Előzmény: siófoki35 (48640)
18-09 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48668

Jah neeem, inkább annak szólt a durva kifejezés, hogy végül is okosban lépik meg ezt:)

Előzmény: Zahnrad (48667)
Zahnrad Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48667

Durva? 2015-ben búcsuzni egy közel 50 éves konstrukciójú busztól? Biztos? :-)

Előzmény: 18-09 (48656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!