Keresés

Részletes keresés

rally forever Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48733

Ha szanaszét rohadt ráncajtót szeretnél, akkor ott a 759-é, más esetekben nem érdemes a BKV-val kapcsolatot felvenni :)

 

R.

Előzmény: V43-1181 (48534)
rally forever Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48732

Átjönni átjött, de...

 

Tegnap utaztam szegény szebb napokat látott 02-23-al a 123-ason. Borzalmas. Karosszériát csak a megszokás tartja össze, majdnem az összes ajtó aljáról hiányzik a szélfogó kefe, ablaknyitók hiányoznak, külső állapota vérgáz, hátulja az egekben, eleje a földön, retarder ohne. Gondolom ki kellett lökni az utcára, nem volt idő helyrerakni, de a következő szemlén lesz meló, ha egyáltalán engedik tovább.

Gondolom ilyen a többi is.

 

Ezekszerint a 02-25 is nálunk van ismét?

 

R.

Előzmény: Daniiel90 (48478)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48731
00-26 is utcán, tegnap 173E volt.
Előzmény: .BPO-346. (48715)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48730

A szolgáltatások szétválasztása logikusan vezethet oda, hogy amit eddig a BKK megcsinált 100 buszból (ez nem konkrét szám, csak az egyszerűség kedvéért írtam kerek számot), az május 1-től 40 BKK-s + 80 VB-s kocsi lesz. Szerintem ezt még senki nem számolta ki.

Előzmény: Buslord (48726)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48729

>>A Budapest bérlet + helyi bérlet ráadásul már ma sem használható!

>De, működik ez a kombináció, ha valaki nem akar/tud munkáltatói térítést igénybe venni.

Sokáig működött, de újabban már nem. Nem emlékszem, mikor, de nem olyan régen változott. Pl. a 40E/188E-n a helyi budaörsi bérlet csak a Lévai utcáig, a budapesti bérlet pedig csak a Dayka Gábor utcától érvényes. A 89E/94E-n a helyi bérlet Gyál felsőig, a budapesti bérlet Kalász utcáig. 

Igaz, azokon a járatokon, ahol van megálló pont a városhatáron (Budakeszi, Szanatórium utca ill. Budaörs, Felső határ utca), ott tényleg összeér a két bérlet érvényessége.

Előzmény: Charleston (48725)
Charleston Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48728
Hát, a bérleti tenderből nehezen olvasható ki a "tiszta, fűtött, új" :)
Előzmény: Törölt nick (48700)
Charleston Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48727
Ez így van, ha valakinél ott a pénzeszsák, csinálhatja lendületből, csak számítson rá, hogy drágább lesz. Ha a döntéshozó elől eltitkolják, hogy az integrált közlekedés felbontása még komoly megtakarítást is hoz, az persze már problémásabb.
Előzmény: Villámhetes (48699)
Buslord Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48726

Pedig de. A 114 autó a 132 helyett jön.

Előzmény: boz-021 (48714)
Charleston Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48725
De, működik ez a kombináció, ha valaki nem akar/tud munkáltatói térítést igénybe venni.
Előzmény: Fradista Utazó (48722)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48724

>aki nálam tájékozottabb, vagy jobban ért hozzá, hogy pontosan mik lesznek az előnyei ennek az átszervezésnek

Szerintem konkrétan semmi. Kivéve persze a Volánbuszt, ők üzlethez jutnak.

Előzmény: VT42 (48698)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48723

>Egy dolog amire senki sem gondolt: 15m-es Aabenra legalább ezek szerint biztos, hogy nem jön. :) Legalábbis nem a 240E-re.

Nem nagyon volt érkezésem elolvasni a járműtendereket: a VB nem tudje megvenni/bérelni őket? Persze lehet, hogy a BKV így is megveszi, elég komoly lobby van mögöttük.

Előzmény: fberci (48688)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48722

>Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért?

Miért kéne? A Budapest bérlet + helyi bérlet ráadásul már ma sem használható!

Előzmény: bpi-211 (48685)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48721

A 220- as pedig kapott egy 263- ast (GZF-169). Tegnap is és ma is kint volt :)

Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48720

>Szerintem az E-k még a jobbik eset, mert kevés megálló esetén könnyebb behozni, ill. nem lesz talán olyan mértékű menetidőnövekedés..

A 240E-n fog szerintem leginkább meglátszani. Baromi sok megállója van, ráadásul a mai menetideje is olyan, hogy a BKV-sok is alig (vagy úgy se) bírják tartani. Csúcsban szinte mindig tömött. Van egy csomó helyi (Budaörsön belüli) utasa is.

Előzmény: nemeza (48682)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48719

>Vonalhossztól függően, pl. 240E, legalább 10 perc. 22 dettó. 272... 10-15.

Ugye, milyen messze vagyunk a megállónként 2-4 perctől?

Előzmény: Törölt nick (48672)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48718

>Ha kifizetik az árát, akkor másnak nem sok köze van ahhoz, hogy a saját tulajdonú autóbuszoda merre közlekedteted közúton.

Ez igaz. Feltéve, hogy nem szállítasz utasokat pénzért.

Előzmény: JéGyé ;-) (48666)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48717

(talán nem is baj, jobb ha a 359-es troli fékbetéteivel foglalkoom :-) )

 

-------------

 

kívülállóként bátran okoskodhatom.

Egészen más (semmilyen) lenne a nyilvános véleményem ha egy munkavállalói szerződés bizonyos pontjai kötnének.

De nem.

 

 

Előzmény: Törölt nick (48713)
BY-75-98 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48716

Tegnapról:

 

 

Régebbről:

 

.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48715

Mai vsz- ek:

04-20-->30/F2-->Mexikói úti tartalék

17-42-->30/F36

boz-021 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48714

Ne keverd Gizikét a gőzekével... A 114 db autó nem a 132 db helyére jön, ez két külön történet.

Előzmény: Snake-Mojzi (48710)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48713

Érintettként azért annyit szabadjon megállapítanom, hogy mi illetve a megrendelőnk értelmezése szerint amit leírsz ennyire nem egyszerű.

És objekítv okokból eltekintek a részletezéstől: ad 1 én sem értem mélységében (talán nem is baj, jobb ha a 359-es troli fékbetéteivel foglalkoom :-) ) ad2 nem is hiszem hogy érdemes ezt itt kifejteni.

Előzmény: RIKA424 (48695)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48712

Én kampányolok ellenük a legjobban, mivel van összehasonlítási alapom. Semmivel sem jobb, sőt, rosszabb, mint a BKV, korábban le is írtam.

Előzmény: HBweb hu (48701)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48711

Kevesebb nem lesz,időközben végeztem számítást,kb. rendben van a járműszám.

 

Indok:Megszűnik a bliccelés.

 

Előny:Ha bkv buszokat bérelnek,nem lesz+menetidőnövökedés várható.

 

Üj busz:Na,az nem lesz,ezért is folyik a kiszervezés,sajnos...

Előzmény: VT42 (48708)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48710

"Miután kevesebb buszt vesznek, mint amennyi most jár azokon a vonalokon"

Nem tudja valaki, hogy a VB alvállalkozói szerződéseiben van-e lehetőség plusz teljesítmény bevonására? Mert az megmagyarázná, hogy ha 132 busz bérlése szükséges, akkor utána miért lenne elegendő 114 kocsi beszerzése.

Előzmény: VT42 (48708)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48709

"Aki ma nem kapcsolja be (tekeri fel) a fűtést az Ik-260-on az nem fogja az új MAN-on sem."

 

Ezt komolyan gondolod?Melyik az az idióta soför,aki fagyoskodik?Én még a klimát is bekapcsolom a volvón.

 

Ik-260/280-ason van egy darab csap,ami a teljes fütés.Ennyi.

Előzmény: RIKA424 (48702)
VT42 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48708

Miután kevesebb buszt vesznek, mint amennyi most jár azokon a vonalokon és mindenhol elsőajtózás lesz + jegyvásárlás sofőrnél, ezek legjobb esetben is változatlanok maradnak, de valószínűleg kis mértékben romlanak, ezt gondolom nem vitatja senki.

 

Szóval továbbra is kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek majd az indokok/előnyök a "hivatalos" kommunikációban.

 

(Az új buszt ide sorolni szerintem ferdítés, mert azt ugyanúgy megvehetné a BKV mint a Volán, ha kapna rá ugyanannyi pénzt.)

Előzmény: Villámhetes (48704)
To_Zso Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48707
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48706

Még régen,amikor itt voltak a tempomatos,6 sebességes flr-ek,35 literes átlagfogyasztással,próbálkoztunk a fönökségnél az 5 db bálinti busz tempó 80-ra emeléssel,állandóra,de a nem nagyon érdekelte őket.Vagy csak nem fizetett volna bálint a full ap.-s szolgáltatásra.Pedig ide kiválóak lettek volna.De ez már történelem.

Előzmény: HBweb hu (48701)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48705

He-he-heee!:))

Előzmény: JéGyé ;-) (48703)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48704

Pénzügyileg semmi,a bkv/volán 5-10 km es környéki bérletei egy árban vannak.A menetidő/járatsürüség itt a fontos kérdés.

Előzmény: VT42 (48698)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!