A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Talán , ha Budaörs-Bálint-Budakeszi összeállna megoldhatná házon belül a tömköz kérdést és azt is finanszírozhatná az állam. Ez is lehetett volna opció. Nem tények elé kell állítani az önkormányzatokat, hanem leülni tárgyalni velük......
--------------
Nem keversz valamit ?
Ha az érintettek, ahogy írod házon belül, azaz városhatáron belül bármit akarnak csinálni akkor annak ma sincs semmi akadálya, az belső ügyük, úgy döntenek ahogy akarnak és úgy finanszírozzák ahogy akarják.
- Ilyen ma is van Budaörsön biztosan (288-as és 289-es busz, Törökbálinton is van helyijárat, Budakeszin pedig hol van hol nincs.)
- Egészen más az ügy ha helyközi közlekedésről beszél mert az miniszteri engedélyköteles nem két polgármester megállapodásán múlik. Viszont ha már miniszteri (állami) engedélyköteles akkor az állam fizeti is (részben) a veszteséget.
na ez a másik nagy kedvencem a volános jegyautómata...
az király, elnyeli a pénzed, beragad a jegy és nem jön ki, papírt nem eszi meg, aztán meg bedobálsz apróból 4-500Ft-t és amikor jegyet vennéd kidobja a földre az egészet
sőt én jártam úgy is, hogy ahova utazni kívántam volna nem is volt benne az autómatában a megálló
ilyenkor vag yráfizetek amit miért is tennék, vagy veszek a korábbi megállóhoz és lógok
A mostanában "elkészült" Citarok (pl. 108, 109, 130, stb...) még visszamennek a VJSZ-be megkapni az indításjelző lámpákat, jegykezelőket, esetleg óbudán szerelik majd be, vagy ezek már így maradnak? Eléggé össze lettek csapva, bár gondolom a kevés idő miatt :/ LYR-131 különösen jól néz ki Mercedes logó nélkül...
Talán , ha Budaörs-Bálint-Budakeszi összeállna megoldhatná házon belül a tömköz kérdést és azt is finanszírozhatná az állam. Ez is lehetett volna opció. Nem tények elé kell állítani az önkormányzatokat, hanem leülni tárgyalni velük......
Ja a lényeg KOMPROMISSZUMOT KELLENE kötni, mert így ebből semmi jó nem fog kisülni...
Amíg nincs megfelelő büntetés a vétkeseknek, addig ez lesz. Én tutira elvenném a jogsiját örökre, és ráverném a busz felújításának költségeit. De amióta celebünk halálos balesetet okozott a Szilágyi Erzsébet fasoron, majd büntetlenül elsétált, azóta mit is mondjak...
Ezzel az erővel elkaphatott volna engem is. Csak nekem nincs közel 1400 kocsim, hogy a fődarabokat átrakhassam egy másikba....
Tegnap utaztam szegény szebb napokat látott 02-23-al a 123-ason. Borzalmas. Karosszériát csak a megszokás tartja össze, majdnem az összes ajtó aljáról hiányzik a szélfogó kefe, ablaknyitók hiányoznak, külső állapota vérgáz, hátulja az egekben, eleje a földön, retarder ohne. Gondolom ki kellett lökni az utcára, nem volt idő helyrerakni, de a következő szemlén lesz meló, ha egyáltalán engedik tovább.
A szolgáltatások szétválasztása logikusan vezethet oda, hogy amit eddig a BKK megcsinált 100 buszból (ez nem konkrét szám, csak az egyszerűség kedvéért írtam kerek számot), az május 1-től 40 BKK-s + 80 VB-s kocsi lesz. Szerintem ezt még senki nem számolta ki.
>>A Budapest bérlet + helyi bérlet ráadásul már ma sem használható!
>De, működik ez a kombináció, ha valaki nem akar/tud munkáltatói térítést igénybe venni.
Sokáig működött, de újabban már nem. Nem emlékszem, mikor, de nem olyan régen változott. Pl. a 40E/188E-n a helyi budaörsi bérlet csak a Lévai utcáig, a budapesti bérlet pedig csak a Dayka Gábor utcától érvényes. A 89E/94E-n a helyi bérlet Gyál felsőig, a budapesti bérlet Kalász utcáig.
Igaz, azokon a járatokon, ahol van megálló pont a városhatáron (Budakeszi, Szanatórium utca ill. Budaörs, Felső határ utca), ott tényleg összeér a két bérlet érvényessége.
Ez így van, ha valakinél ott a pénzeszsák, csinálhatja lendületből, csak számítson rá, hogy drágább lesz. Ha a döntéshozó elől eltitkolják, hogy az integrált közlekedés felbontása még komoly megtakarítást is hoz, az persze már problémásabb.
>Egy dolog amire senki sem gondolt: 15m-es Aabenra legalább ezek szerint biztos, hogy nem jön. :) Legalábbis nem a 240E-re.
Nem nagyon volt érkezésem elolvasni a járműtendereket: a VB nem tudje megvenni/bérelni őket? Persze lehet, hogy a BKV így is megveszi, elég komoly lobby van mögöttük.
>Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért?
Miért kéne? A Budapest bérlet + helyi bérlet ráadásul már ma sem használható!