Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48750

én alapból nem engedném a volánnak használni a bkv-s megállókat

 

---------------

 

Érdekes gondolat.

 

Ki kell építeni duplikált megállókat város szerte.

 

Úgy is pang az építőipar.

kelenfield Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48749

Azért 98 óta csak feltűnik. De azon kívül, hogy mi van a kocsira írva és milyen a festése van egy tarifa is , nem? Ami tanál nem volános jelenleg....

Előzmény: 1433 (48741)
Humarci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48748

én alapból nem engedném a volánnak használni a bkv-s megállókat, sőt a végállomásokat is vagy béreltetném velük vagy meg kellene venni

Előzmény: Villámhetes (48655)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48747

Talán , ha Budaörs-Bálint-Budakeszi összeállna megoldhatná házon belül a tömköz kérdést és azt is finanszírozhatná az állam. Ez is lehetett volna opció. Nem tények elé kell állítani az önkormányzatokat, hanem leülni tárgyalni velük......

 

 

--------------

 

Nem keversz valamit ?

 

Ha az érintettek, ahogy írod házon belül, azaz városhatáron belül bármit akarnak csinálni akkor annak ma sincs semmi akadálya, az belső ügyük, úgy döntenek ahogy akarnak és úgy finanszírozzák ahogy akarják.

 

 - Ilyen ma is van Budaörsön biztosan (288-as és 289-es busz, Törökbálinton is van helyijárat, Budakeszin pedig hol van hol nincs.)

 

 - Egészen más az ügy ha helyközi közlekedésről beszél mert az miniszteri engedélyköteles nem két polgármester megállapodásán múlik. Viszont ha már miniszteri (állami) engedélyköteles akkor az állam fizeti is (részben) a veszteséget.

Előzmény: kelenfield (48736)
Humarci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48746

na ez a másik nagy kedvencem a volános jegyautómata...

az király, elnyeli a pénzed, beragad a jegy és nem jön ki, papírt nem eszi meg, aztán meg bedobálsz apróból 4-500Ft-t és amikor jegyet vennéd kidobja a földre az egészet

 

sőt én jártam úgy is, hogy ahova utazni kívántam volna nem is volt benne az autómatában a megálló

ilyenkor vag yráfizetek amit miért is tennék, vagy veszek a korábbi megállóhoz és lógok

Előzmény: siófoki35 (48652)
1433 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48745

A december 22-e óta állományba kerülő MFW-k rendszámára vadásznék.

 

Vagy arra, hogy hány darab nincs még állományban, ha van még egyáltalán, amelyik hiányzik.

Előzmény: RózsaszínPárduc (48737)
P.stephenson Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48744

Mire vette volna őket? Pécsre és a BKV tenderre.

 

P.s

Előzmény: bandikaikarus (48619)
1433 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48743

00-26 ma is kint van.

 

Méghozzá mint 233E/F7.

Előzmény: Törölt nick (48731)
Humarci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48742

mert a volőán és alvállalkozói vadiúj kiválló műszaki állapotú kocsikkal járnak mi???

fűtetlen kína szemetektől kezdve, vannak a nyugat által levetet ap-s csotrogányokon kersztül az ugyanúgy 20-25éves buszokig minden

pomáz is jó példa mennyire királyok...

Előzmény: Fradista Utazó (48643)
1433 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48741

A 88-as már elég régóta Volános, csak ez senkinek nem tűnik fel, mert pl. nem gyűjt arrafelé rendszámokat, mint én néha.

 

Jó, van (még) rajta mutatóban 2 BKV-s kocsi.

Előzmény: BPI-779 (48496)
280p7 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48740

04-20 majd kereken 3 hónap múlva vizsgázik. :) Csak motort kapott.

Előzmény: .BPO-346. (48715)
Humarci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48739

akkor biztos képzelgek...

mielőtt jössz megint a hsj-457-el nem nem ő és nem csak ő csinálja ezt

 

ha lenne időm, kiállnék fotózni és felraknám

Előzmény: CKD Kombinát (48639)
KTK-393 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48738
A mostanában "elkészült" Citarok (pl. 108, 109, 130, stb...) még visszamennek a VJSZ-be megkapni az indításjelző lámpákat, jegykezelőket, esetleg óbudán szerelik majd be, vagy ezek már így maradnak? Eléggé össze lettek csapva, bár gondolom a kevés idő miatt :/ LYR-131 különösen jól néz ki Mercedes logó nélkül...
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48737

"Erről viszont senki semmit?

 

Ma már olyat is láttam, hogy MFW-538, mint 178-as."

 

Mi a kérdés?

Előzmény: 1433 (48734)
kelenfield Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48736

NA , azért nem eszik olyan forrón a Kását......

 

Talán , ha Budaörs-Bálint-Budakeszi összeállna megoldhatná házon belül a tömköz kérdést és azt is finanszírozhatná az állam. Ez is lehetett volna opció. Nem tények elé kell állítani az önkormányzatokat, hanem leülni tárgyalni velük......

 

Ja a lényeg KOMPROMISSZUMOT KELLENE kötni, mert így ebből semmi jó nem fog kisülni...

Előzmény: ymuh (48684)
1433 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48735

Na ettől tartottam...

 

Amíg nincs megfelelő büntetés a vétkeseknek, addig ez lesz. Én tutira elvenném a jogsiját örökre, és ráverném a busz felújításának költségeit. De amióta celebünk halálos balesetet okozott a Szilágyi Erzsébet fasoron, majd büntetlenül elsétált, azóta mit is mondjak...

 

Ezzel az erővel elkaphatott volna engem is. Csak nekem nincs közel 1400 kocsim, hogy a fődarabokat átrakhassam egy másikba....

Előzmény: bandikaikarus (48473)
1433 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48734

Látom, a Volános témára mindenki ráugrott, mint kutya a velőscsontra. Erről viszont senki semmit?

 

Ma már olyat is láttam, hogy MFW-538, mint 178-as.

Előzmény: 1433 (48451)
rally forever Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48733

Ha szanaszét rohadt ráncajtót szeretnél, akkor ott a 759-é, más esetekben nem érdemes a BKV-val kapcsolatot felvenni :)

 

R.

Előzmény: V43-1181 (48534)
rally forever Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48732

Átjönni átjött, de...

 

Tegnap utaztam szegény szebb napokat látott 02-23-al a 123-ason. Borzalmas. Karosszériát csak a megszokás tartja össze, majdnem az összes ajtó aljáról hiányzik a szélfogó kefe, ablaknyitók hiányoznak, külső állapota vérgáz, hátulja az egekben, eleje a földön, retarder ohne. Gondolom ki kellett lökni az utcára, nem volt idő helyrerakni, de a következő szemlén lesz meló, ha egyáltalán engedik tovább.

Gondolom ilyen a többi is.

 

Ezekszerint a 02-25 is nálunk van ismét?

 

R.

Előzmény: Daniiel90 (48478)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48731
00-26 is utcán, tegnap 173E volt.
Előzmény: .BPO-346. (48715)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48730

A szolgáltatások szétválasztása logikusan vezethet oda, hogy amit eddig a BKK megcsinált 100 buszból (ez nem konkrét szám, csak az egyszerűség kedvéért írtam kerek számot), az május 1-től 40 BKK-s + 80 VB-s kocsi lesz. Szerintem ezt még senki nem számolta ki.

Előzmény: Buslord (48726)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48729

>>A Budapest bérlet + helyi bérlet ráadásul már ma sem használható!

>De, működik ez a kombináció, ha valaki nem akar/tud munkáltatói térítést igénybe venni.

Sokáig működött, de újabban már nem. Nem emlékszem, mikor, de nem olyan régen változott. Pl. a 40E/188E-n a helyi budaörsi bérlet csak a Lévai utcáig, a budapesti bérlet pedig csak a Dayka Gábor utcától érvényes. A 89E/94E-n a helyi bérlet Gyál felsőig, a budapesti bérlet Kalász utcáig. 

Igaz, azokon a járatokon, ahol van megálló pont a városhatáron (Budakeszi, Szanatórium utca ill. Budaörs, Felső határ utca), ott tényleg összeér a két bérlet érvényessége.

Előzmény: Charleston (48725)
Charleston Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48728
Hát, a bérleti tenderből nehezen olvasható ki a "tiszta, fűtött, új" :)
Előzmény: Törölt nick (48700)
Charleston Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48727
Ez így van, ha valakinél ott a pénzeszsák, csinálhatja lendületből, csak számítson rá, hogy drágább lesz. Ha a döntéshozó elől eltitkolják, hogy az integrált közlekedés felbontása még komoly megtakarítást is hoz, az persze már problémásabb.
Előzmény: Villámhetes (48699)
Buslord Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48726

Pedig de. A 114 autó a 132 helyett jön.

Előzmény: boz-021 (48714)
Charleston Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48725
De, működik ez a kombináció, ha valaki nem akar/tud munkáltatói térítést igénybe venni.
Előzmény: Fradista Utazó (48722)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48724

>aki nálam tájékozottabb, vagy jobban ért hozzá, hogy pontosan mik lesznek az előnyei ennek az átszervezésnek

Szerintem konkrétan semmi. Kivéve persze a Volánbuszt, ők üzlethez jutnak.

Előzmény: VT42 (48698)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48723

>Egy dolog amire senki sem gondolt: 15m-es Aabenra legalább ezek szerint biztos, hogy nem jön. :) Legalábbis nem a 240E-re.

Nem nagyon volt érkezésem elolvasni a járműtendereket: a VB nem tudje megvenni/bérelni őket? Persze lehet, hogy a BKV így is megveszi, elég komoly lobby van mögöttük.

Előzmény: fberci (48688)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48722

>Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért?

Miért kéne? A Budapest bérlet + helyi bérlet ráadásul már ma sem használható!

Előzmény: bpi-211 (48685)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48721

A 220- as pedig kapott egy 263- ast (GZF-169). Tegnap is és ma is kint volt :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!