A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Van 5 km-es bérlet is. Max. annyi drágulás lesz, ami a környéki helyi és a helyközi bérlet különbözete. Ez 5 km esetén 1000 Ft körül van.
Amúgy szerintem semmi értelme párhuzamosságokat csinálni. Ha a volánbusz eredeti sűrűséggel átveszi a vonalakat, akkor onnan valszeg kiszáll a BKK. Nagyot nem bukik, mert Budapesten belül ugyanazt a bérletet fogják venni az utasok, a jegyesek száma meg elenyésző. Kevesebbet bukik, mint amit megspórol az üzemeltetésen.
De máshol is van, sőőőőt, ott működik is az első ajtós felszállás, mert ehhez vannak hozzászokva több tíz éve. Itt meg nem.
Ebbe az egészbe nem csak az első ajtózás számít. Hanem, hogy hogyan lesz megoldva maga a közlekedés. A Volán nem híres a pontosságáról, a 88-as buszon is szoktak késni már a Metró áruháznál (Kamaraerdő felé), néha több percet. Pedig nincs messze a végállomás. Mivel minden megállóban többet fogunk állni, így nyílván nő a menetidő, plusz ha nem megy majd el a Móriczig, akkor plusz egy átszállással még tovább nő. És így remekül össze lehet szedni akár 5-10-15 perceket pluszban. Nekem a pénzemért, amit a két bérletért fizetek, nincs kedvem ennyivel előbb elindulni.
Plusz, a megváltozott körülmények miatt nyílván ritkulni fog a tömeg (állandó bliccelők átszoknak a kisbuszokra, vagy kocsira), tehát idővel csökkenni fog a járatsűrűség is.
Csak azért szeretnék lemenni a Kelenföldi pályaudvarra,mert szeretnék Piros orrú 280ast fényképezni azért kérdeztem!Remélem,hogy pont az ottani túrám idején lesz ott 1-2 darab!És köszönöm nektek!:)
7E, vagy 173E. A "sima" buszok nem a pályaudvarhoz mennek.
Normál 280, as, pirosorrú 280-as, Volvó; úgy van. Nagyritkán 435-ös is elképzelhető (fehér holló), meg a Transmann is ott végállomásozik (talán Citaro? ezt soha nem tudom követni...)
A címlapról csak egy kattintás, valamint az újdonságok között is szerepel - igaz, már az idei oldalon – amely szintén csak egy kattintás a címlapról. A címlapon pedig (kivéve, ha elfelejtem), szerepel a legutóbbi frissítés dátuma.
Amikor tegnap ide kattintottam, még nem volt teljes, ezért bátorkodtam kérdezni. Ma meg még nem kattintottam ide, a járműállományi főoldaladon nem is látom, hogy elérhető lenne.
Hát én erre a Volános történetre kíváncsi leszek. Szép lesz ahogy a nagy bevásárló szatyrokkal majd csak az első ajtónál lehet felszállni a Lakótelepen. Majd szépen mindenki megáll az elején, a busz hátulja meg csont üres lesz, aztán mássz át a tömegen a három tömött szatyroddal. Vagy ahogy minden reggel majd perceket állunk a megállóban amíg jegyet vesznek az emberek.
Ezzel akkor nem lenne bajom, ha minden buszra tennének egy ellenőrt, és cserébe az összes ajtót lehetne használni le, és fellszálláshoz, de ez nyílván nem lesz így.
És ez majd hogy lesz? A Volán bevisz a Sasadi útig, és ott plusz egy átszállással mehetek tovább, növelve a reggeli beérési időmet, vagy azért a Móriczig bemegy majd? Ráadásul ha a 240E csak a Sasadi útig jár, nyílván nem lesz 3-4 perces követési ideje, mert arra a szakaszra pont nem kell hogy olyan sűrűn járjon. Remek lesz, alig várom. Azt hiszem vissza szokok az autómra.