Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49153

zónázás ha nem lesz, hogy lesz hatékonyabban ellátva az elővárosi forgalom?

ha külön lesz a helyi, na ott lesznek csak a párhuzamos felesleges járatok és mindenki szív csak

 

aztán ha meg fel akar szálni majd a helyközire a bérletes budapesti megy majd csúnyán nézés

 

ha azt mondod mindehez hozzá lehet szokni, akkor sok mindent meg lehet csinálni szerinted pl kivenni minden2 ülést a volános kocsikból ésmajd állnak szépen pl

Előzmény: daveszka (49138)
Daniiel90 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49152
'511-en is ugyanúgy odatették, mint tegnap az '502-en.
Előzmény: Oleever07 (49149)
Humarci Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49151

csak tudod ellentmondás van a dologban...

jelenleg a bkk szerint 127db buszt érint a kiszervezés ezt akarja a volán 114-el ellátni

emellett ott van a mondatban, hogy fejlesztenek is egyben plusz új járatokkal

 

na most ez hogy jön ki?

 

+azt mondják egységes tarifarendszert és irányítást akarnak, lehet a bkk fogja irányítani és menetrendezni a volánt

akkor csak annyi különbség lesz, hogy volán matricás busz volán alakalmazottal jár

de akár lehetne kivételt is tenni, engedményt a törvényben és akkor a tarifarendszer átdolgozása után maradhatna a jelenlegi felállás

Előzmény: daveszka (49120)
T. Ádám Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49150

Ez az első ajtós tábla a volvokon feleslegesn. Ott van az ajtón a matrica az ajtón túl meg a biztonsági őr aki szépen előre tereli az utast ha nem tud olvasni/értelmezni a jeleket.

Előzmény: Oleever07 (49149)
Oleever07 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49149

az MFW-510-be bezzeg be tudták úgy rakni a táblát, hogy középen, feljebb legyen a 115-ös tábla, jobbra lent pedig az első ajtós tábla. :-) így mind a két tábla látható.

Előzmény: T. Ádám (49075)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49148

Nem csak ott, a budakeszi úton is integethetsz nekik, néha még VB bérlettel is. Mellesleg finom lesz majd, ha a budakeszire/ről utazók miatt a tovább menő buszok kapnak +10 percet, ne adj isten, utaslemaradások lesznek, mert kevés lesz a kocsi. (Most is vannak indulások, ahol 10-20 állóhely marad csak a Széna térről indulva.)

Előzmény: 1190 (49147)
1190 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49147

nem akarok OFF-ni..

de ez konkrétan Újpest/Dkeszi/Fót felé szokásos..vhogy a Váci úton nem látják a megállókat :-)

 

Előzmény: daveszka (49145)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49146

De hát látod, hogy muszáj lesz...nem hiszem, hogy lehetne tenni ellene bármit is.

Előzmény: Törölt nick (49140)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49145

Hát ha ezeket a vonalakat megkapják, akkor szerintem ez nem fog előfordulni.

Tény, hogy azzal csinálni kéne valamit, hogy megálljanak Bp-en belül is és felvegyék a BKSZ-es utasokat. Erre azt tudom mondani, hogy hozzá vannak szokva ahhoz, hogy csak akkor állnak meg befele ha van leszálló.

Előzmény: 1190 (49142)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49144

Tudod Te is, hogy 990/F21-re gondoltam.

Előzmény: BPI-779 (49141)
04-83 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49143

"-új tarifa rendszer (az összvonalas Bp bérlet+ jegyek felejtősek a jövőben)"

 

Mármint a városhatáron belül nem lesz érvényes a mostani bérlet??? :O Vagy ezzel mit akartál mondani?

Előzmény: bpi-211 (49130)
1190 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49142

szia,

 

 

bocs,de azt nem lehet megszokni,hogy 5 napból 2/3-szor otthagy a megállóban a volánbusz amikor óránként járnak...

 

Előzmény: daveszka (49138)
BPI-779 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49141

Ha már meg akarod nevezni, akkor pontosan. 990/21, vagy 21/91. :D

Mert a 21/21 az más :)))

Előzmény: GABEN352 (49136)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49140

Az egészre azt mondom: mért kéne a szarhoz hozzászokni, ha nem muszáj?

Előzmény: daveszka (49138)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49139

5-ből 4x mindig látok.

Előzmény: daveszka (49133)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49138

Nézd, mindenkinek meg lehet a saját véleménye az új rendszerről és ez a topik arra jó, hogy ezeket lehetőleg békés módon kitárgyaljuk.

Igen, személy szerint örülök, hogy új buszok lesznek a 2x éves kocsik helyett. A pénz a buszokra az elősző hsz-emben keresendő. Nevezzük azt a 140-150 buszt 132-nek, mert a 114 mögött is lehet tartalék (mert a volánnál van pár, igaz hogy azok helyközi kivitelűek).

 

Elővárosi buszok...miért Budakeszi meg Budaörs stb micsoda? Igen, előváros. (tudtommal jó pár helyi kivitelű busz is van a listában)

Menetidő növekedés...ha például az Érdre vagy Dunakeszire utazók kibírják, akkor a Budakeszire utazók nem? Minden megszokás kérdése, majd hozzá fognak szokni az emberek, úgy mint ahogy az első ajtózáshoz is szépen lassan hozzászoknak.

Ha volán fogja adni a buszokat, akkor nem lesz ismeretlen a kinnalvós buszok fogalma sem, így 1-2 vezető még jobban is jár mint jelenleg, hisz hazaviheti a buszt.

Biztos vagy a zónáztatásban? Tudtommal ott tartunk, hogy senki nem tud semmit. Lehet, hogy kell majd pár betétjárat a nagyobb forgalmú vonalakra.

 

De miért nem normális dolog, hogy az elővárosi járatokat a volán adja? Miért baj, ha egységesítve lesz a rendszer? (Pl 1 érdi lakos tök jogosan háborodik fel, hogy hozzá miért nem BKV jár, ha Budaörsre az jár?)

Véleményem szerint a BKV/BKK feladata a HELYI közlekedés, míg a Voláné a helyközi és a távolsági közlekedés lebonyolítása.

De ez csak az én véleményem, ettől persze tarthatod hülyeségnek.

Előzmény: bpi-211 (49130)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49137

Pláne a fölöslegesen elhelyezetteket, azoktól agyrákot kapok.

Mert ha rossz, akkor mégse lehet kiírás nélkül menni, inkább fél kör után kiáll az ember...

Előzmény: padorjan (49129)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49136

Pontosan, névszerint: F21.

Előzmény: BPI-779 (49132)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49135

köszi

Előzmény: BPI-779 (49132)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49134

Feloldották az MFB hiteleket, amik 2(?) éve zárolva vannak, így gondolom ebből van pénz az új buszokra.

Ja és az autóbuszvezető pénzváltásra a volánnál sem kötelezhető, ha nincs aprója és a vezető nem tud visszaadni akkor bizony nem utazik.

Ja és annyit még erről, hogy az "új" járatokon kicsit szigorítani kellene a járművezetek ellenőrzését, ezzel jobban vissza lehet majd szorítani a zsebre dolgozást.

Előzmény: Törölt nick (49125)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49133

Te is minden nap volánnal jársz? Átlagban számolva itt minden 10-15.-ik embernek nem adnak jegyet, az se olyan aki hosszabb távon utazik, mert bármikor érheti őket váratlan meglepetés és jöhet az ellenőr....

De van, hogy napokig/hetekig nem látok zsebre dolgozást...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (49124)
BPI-779 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49132

990-en az (egyik?) trolis Normafáról 21-esként jön le. Sőt, hétvégén talán még rá is fordul pluszban egy teljes kört.

Előzmény: daveszka (49111)
dcs100 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49131

Ma a 137-re nem jutott, és a 34/106-on is csak kettőt láttam.

Előzmény: daveszka (49122)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49130

Ugyan a VÉEK topicban már éppen eléggé ki lett tárgyalva, de;

-114 busz a jelenlegi 140-150 (tartalékkal együtt) helyett

-elővárosi buszok a városiak helyett (+LE szólok, az LF helyett)

-éjszakai járatok kérdése, meg úgy eleve a nappaliak sűrűsége sem garantált, hogy marad a jelenlegi

-szignifikánsabb menetidő növekedés is várható

-FUTÁR

-az önkormányzatok sem véletlenül fizettek eddig is a kék buszért

-új tarifa rendszer (az összvonalas Bp bérlet+ jegyek felejtősek a jövőben)

-sofőrök, kiszolgáló személyzet kérdése (mert oké, hogy a VB átveszi a sofőröket, de nem mindegy, hogy pl. Kelenföldön kezdenek, vagy helyette Érdre kell kimenni)

-Budapesti szakaszon kérdéses a kieső kapacitás pótlása, mivel zónáztatni akarnak (BKK-nak csonka járatokat kéne indítani, azzal meg párhuzamos járatok jönnének létre)

-végállomások kérdése

 

Ha te ebben bármilyen pozitív változást látsz, gratula. Ha a VB-nek lehet pénzt adni buszra, akkor a Bkv-nak is lehetne, százszor színvonalasabbak még a mostani szakadt járműparkkal is.

Előzmény: daveszka (49120)
padorjan Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49129

Konkrétan a szélvédő ablaktörlő által súrolt részére nem szabad semmit tenni.

Innét kiindulva lehet vizsgálni a táblák elhelyezését.

Előzmény: daveszka (49115)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49128

Valami van még ott, majd megnézem a táblázatba.

Előzmény: daveszka (49121)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49127

Hatékonyabb forgalomszervezéssel a feladatok kevesebb autóbusszal, ugyanakkor az utasok szempontjából nem érezhető teljesítménymegtakarítás mellett is elláthatók. A szolgáltatási színvonal új, környezetbarát autóbuszok közlekedtetésével mindenképpen javulni fog, esetenként többletjáratok közlekedtetésével, a menetidő csökkentésével emelkedik. A települések és a főváros közötti kapacitás, az utasok számára megszokott útvonalakon elérhető ellátás egy-egy új hálózati elem bekapcsolásával megmarad.

 

Ez a hónap vicce.

Előzmény: KisTamas28 (49110)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49126

Igen, a KXM-035-öt kellett bevontatni, mert megállt a kompresszora. A következő körre már ott volt a Merci, ma is az volt kinn.

Előzmény: BP-16-63 (49097)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49125

Az utolsóra kíváncsi leszek, a többiben változatlan a véleményem. Pláne, ha jönnek az 5-10-20 ezressel fizetők.

Hihetetlen, hogy oda hirtelen teremni fog száz akárhány busz, ami a BKV-nak sose jutott...

Előzmény: daveszka (49120)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2013.01.06 0 0 49124

Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Ha nincsenek ellenőrök a vonalon, a jegyek fele minimum zsebre megy, + a nyugdíjasok 50%-ot fizetnek, 90%-ost kapnak.

Előzmény: daveszka (49120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!