A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hagyd, felesleges. Van nála egy kettősmérce és kész. Utazom a veres7essel családdal, a 138-assal, a 233E-vel. Az általa kiemelt rallizás ott úgylátszik nem baj. Amit lehet Jupiternek.... Az, hogy a VT jobban bevált XXII-ben, az nem baj. A működő klíma, kijelző nem lényeg úgy látom, ahogy a pontosság sem és hogy jön a busz az sem. De az, hogy VT-s sofőr ismeri a gázt, aaaz baj! Sosem legyen nagyobb baj a szolgáltatással Budafok-Tétényben.
Én pedig a 05-12 tekintetében kérném a segítségedet. Magasabb fordulaton darál a váltó, és úgy beremeg az egész kasztni, hogy elviselhetetlen, hátul ülve egyátalán nem lehet megmaradni, sokan előre is menekülnek ha tehetik... köszönöm előre is.
Szerintem a BKV szolgáltatása Budapesten kívül a Volánbuszhoz viszonyítva jobb, én személy szerint nem értek egyet azzal, hogy ezeket a Volán vegye át, az autópályán a BKV buszai még gyorsabban is mennek, mint a Volánbusz kéziváltós csodái (a Mercedesek is lassabbak, 50-60 -al mennek maximum, a BKV -s 435 -ösöket mértem, 70-el szoktak menni többségében). (ezt az M1/M7 -en figyeltem meg, Budaörs benzinkút - Törökbálint/Érd irányában)
Én amúgy ettől függetlenül nem vagyok BKV-fan, pontosan tudom, hogy például a 114-es csoporton a VT szolgáltatása 100x jobb, mint a BKV -é. :)
Marci! Azt érsd meg légyszíves hogy egyik oldal sem szentebb a másiknál.
Én is kiállhatnék - sőt még csak azt sem kellene - videózni, hogy a BKV-s buszok miként suhannak át a Gellért téri vagy a Kosztolányi villamosmegállón, vagy miként előzgetik ugyanúgy egymást a Bartókon és a Tétényin, mint ahogy Te azt a Transman esetében kifogásolod.
Viszont a Transman egy valamiben nyer, ez pedig a járművek üzembiztonsága. Műszaki hiba miatt náluk nagyon kevés menet marad ki. Ez tény, ha tetszik, ha nem. :P
A miértje pedig annyi, hogy a homlokfalakat leszerelve fényezték és nem ugyanarra került vissza, mint amiről le lett véve. Ők ketten ugyanis egyszerre voltak a fényezőkamrában.
Dornbirnban sincs máshogy. Este 6kor bezár a jegypénztár azután autómata. És nem az állomáson, fent a buszon. Ha kell menet közben szórod be a gépbe az aprót. Annyi könnyítés van hogy akár a 2,50€-et egyszerre beszórhatod egy kis tartóba ahol egy kis szerkezet pörgeti be a fémet a gépbe.