A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nem tudom ki mesélte, hogy egyszer valahol kinn a Váci úton hagyta ott 3 Volánbusz. Utána beszólt a Vk-ban és azt hiszem ott azt mondták, hogy lesznek következményei.
Ebben igazad van, a vezetőknek kéne szólni, hogy ne megszokás alapján vezessenek, hanem igenis álljanak meg Bp-en belül is, akkor is ha nincs leszálló.
Igazából az szerintem elég jelzés, ha ott állok a megállóba..
Szerintem az fog kijönni az egészből, hogy a városba jövő buszokról csak leszállni, a kimenőkre meg csak felszállni lehet. Legalábbis az általad említett térségekben nem kevés ilyen van..
Miután a tapasztalat az, hogy a közig. határon belül megállóban álló utasok nem akarnak a VB járataival utazni, néhány soför (hibásan) úgy gondolja, hogy akkor már meg sem áll. A tapasztalat az, hogy ha beáll a megállóba, az ott álló utasok 90%-a néz ki a fejéből mivel vagy nekik csak a kék busz jó (még ha ugyanoda megy a sárga, akkor is), vagy se jegyük, se bérletük, márpedig valamit mutatni kéne a soförnek...
Ha egyértelműen jeleznek az utasjelöltek, hogy fel akarnak szállni a buszra, megállnak.
Alapvetően a fizető utasoknak teljesen mindegy, hogy kék, sárga, fehér, vagy éppen hupilila az a busz, amelyik megáll, ha őt elviszi a bérletéért, jegyéért A-ból B-be. A nagyobb ellenállás szerintem azoktól várható, akiknek meg kell szokniuk, hogy nincs lógás (meg azoktól, akik az úristen most nem BPO-xyz-vel kell utaznom kategóriát képviselik).
Magyarázza el nekem valaki, hogy miben más a gödi, a pilisborosjenői, az érdi, a vecsési, a szigetszentmiklósi utas, mint a budaörsi, a gyáli, a solymári, vagy épp a törökbálinti? Mert szerintem semmiben...
Én általánosságban beszélek ,ahol már régóta megy az első ajtózás. Ameddig nem rakta ,be néhány sofőr a tábla,akkor várták az emberek ,hogy majd nyílik a 2-3 ajtó, aztán úgy 10mp után leesik nekik ,hogy ja első ajtózás van. De ha elől van a tábla akkor már alapból előre mennek . Sőt én előre ki se raknám a járatszámot ,csak a első ajtós táblát.
Gyakorlatilag a szélvédő mögé táblát sem kéne rakni... nem értem miért nem kapnak addig tábla tartókat, amíg a kijelzőket nem szerelik be. A homlokfalon meg oldják meg, hogy be lehessen tenni a táblát a kijelző helyére, ez az első ajtós felszállási tábla is minden csak nem igényes, más felől meg ezt inkább oldalra kéne kirakni, hogy amikor beáll a jármű a megállóba a kedves utas meg is lássa.
A reggeli F91 is KB-s nem? Azért mert mindkettő egy-egy fél kanyar. F21 késő este Széllről Normafáig, F91 meg reggel Normafától (hétvégén Csillebércről) Széllig.
Ha egyiket sem érti meg akkor tök mindegy hogy van-e vagy nincs. Azért van most fent a biztonsági őr hogy rászoktassa az utasokat hogy elöl fel hátul le.
Vagy amíg nem csinálnak valamit a kijelzőkkel addig rakjanak már be pár táblatartót legalább előre.