Keresés

Részletes keresés

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48913

A megoldás annyi, hogy ezek a kocsik december 28.-ával mentek vissza Kelenföldre, az MFW-ket pedig hivatalosan csak január 1-jétől kell a megfelelő darabszámban utcára adni. Itt a hangsúly a hivatalos szón van. Azaz, ha az év utolsó napjaiban még akármi közbejött volna, akkor még mindig ott voltak az üzemkész, hadrafogható rettenetek.

Előzmény: 1433 (48907)
BPI-553 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48912

Még mindig várom a válaszod >>>ERRE<<<!

Előzmény: RIKA424 (48892)
BPI-553 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48911

Érdekességképp: tegnap 00-40 V1430/F01-re volt bejelentkezve, miközben V2825/F02 volt. Na, ezt rakd össze. :-D

Előzmény: 1433 (48907)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48910

:P:P:P:P

Előzmény: BY 77-14 (48909)
BY 77-14 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48909

03-70 lesz a 01-65 féle felújítás következő páciense. Már vázra bontva, motor nélkül várja sorsát.

1433 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48908

És ez hogyan jött össze? Reggel (még) 233E/F7 volt, és délután is annak kellett volna lennie. Még jó, hogy nem akartam lefotózni, mert hiába vártam volna rá... Legalább Neked sikerült a fotó is, a vezetés is :)

 

00-26 ma 33/F8, itt nehezebb lecsapni rá.

Előzmény: Villámhetes (48850)
1433 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48907

Nekem ez értelmezhetetlen, mivel 00-38, 00-74 és JGD-731 is átment decemberben Kelenföldről Óbudára. Minek jöttek volna vissza KF-re, ha már itt van a sok MFW?

 

Néhány kocsit úgy dobálnak mostanság, mint ahogyan én a nyilakat a dartstáblába...

Előzmény: BPO-646 (48816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48906
Ilona 501 a hátsó.
Előzmény: kovacszol (48902)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48905

Tegnap ki fotózgatta a 17-42- t, 12:30- kor a Keletiben, keresztül-kasul? Az összes képén rajta voltam az illetőnek, mivel a buszon ültem :D

rally forever Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48904

De az utas nem 8-9 órát tölt el a belsejében. Te sem várhatod el, hogy azért mert a többiben hideg van, fagyjanak bele a tanulók. Azt kéne elvárni, hogy a többiben is ilyen fűtés legyen.

VanHooloknál pedig a jó 80%-ában az utastérben már semmilyen fűtés nincs. Csak két példa az elmúlt két napból: LOV-874, LOV-881.

 

R.

Előzmény: Budapest2249 (48889)
T. Ádám Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48903

Azért nem mindegy hogy az utas a járművön van kb 20-30 percet míg oktatáson több órán átt ülnek a buszon.

Az sem egészséges hogy ha télen kint -6 bent meg +15 aztán ha leszállsz arcon ver a hideg és megfázol akkor meg azért szídnád a BKV-t. Nyáron ugye pont fordítva a klíma miatt (amin éppen van)

Előzmény: Budapest2249 (48889)
kovacszol Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48902

BKV-s I Love You az Astoriánál: MFW-537 vs. egy 415-ös

 

A 415-ös telibe csókolta a Volvo hátulját.

kristoof Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48901

Jó hülye szegény. Anno dolgoztam egy nagy multinál, mint területi képviselő. Télen minden héten le kellett mosatni a kocsit amivel jártam kötelező jelleggel! Nyáron elég volt két hetente. Lehet ők a hülyék? :-)))

Előzmény: Budapest2249 (48891)
MCA-001 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48900
Ahogy láttam így jött ki a garázsból:(
Előzmény: Törölt nick (48896)
Humarci Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48899

elég sok volvo ilyen...

Előzmény: MCA-001 (48894)
Humarci Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48898

sztem már nincs elfekvőben

Előzmény: GABEN352 (48877)
Humarci Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48897

jaj ne mondj már ilyeneket :)

tétényin is ez van, nem lehet igazán átszállni rájuk a 7esekről simán otthagynak

ritter meg osztogatja az 5*-kat neki is ez jó, de persze úgy hogy köze nincs a vt-hez utazásilag...

 

és persze ők a színvonal növelő alvállalkozók...

és persze fontos volt leszedni a localokról az azonokat mert nem szabvány betű, de azóta sincs pótolva

arról nem is beszélve, hogy a bkv-t össze vissza kötbérezik a vt meg simán eldorádózik

Előzmény: sezo17 (48854)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48896
Majd visszamegy ha megunják.
Előzmény: MCA-001 (48894)
lapaj74 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48895

Nem tudja valaki , hogy a Futár teszt meddig tart ? A  Délpesti vonalak közül melyik csuklós volnal lesz tesztelve a 99 mellett ? A múltkor azt nyilatkozták , hogy 1 csuklós és 1 szóló vonal lesz tesztelve . 

MCA-001 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48894
FLR-705 3. ajtó hibával jött ki a garázsból.
Visszanyit.
V63 156 gigant Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48893

JGD-731 TEGNAP LETT DÉLPESTI KOCSI SZAL NEM TÉVEDÉS HA OTT LÁTTÁTOK :)

ÉS VELE EGYÜTT JÖTT A BPO-040-ES IS

 

Előzmény: BPI-553 (48875)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48892

Tordai Ferenc : télen,fagypont alatti hőmérsékleten a járművet nem szabad mosni.

 

---------------

 

Mily szerencse, hogy Tordai úr e magasröptű megállapításairól az a sok ezer autómosó mit sem tud ki 0 fok alatt is mos naponta több száezer autót.

 

 

Budapest2249 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48891

A buszmosásos úr figyelmébe ajánlom hogy megtaláltam a szekrényemen Tordai Ferenc álltal szerkesztett 2005-ben megelent Tehergépkocsi és autóbuszvezetők tankönyve cimű könyvemet ahol 61. oldalon a következő áll : télen,fagypont alatti hőmérsékleten a járművet nem szabad mosni.

Nos a BKV nem tesz mást mint szó szerint betartja az itt leirtakat,úgy tünik ök is ebből tanultak.

BX-60-72 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48890

Igen, durva. Tekintve, hogy mai napig a 260/280-asok az egyik legjobb konstrukciójú típusok! Ez a valamivel fiatalabb 400-as típuscsalád több tagjáról már nem mondható el. Nem is beszélve pl. az alfabusz szörnyűségeiről...de lehetne még sorolni bőven a 260/280-asoknál 30-40 évvel később kreált, színvonalban azonban azoknál évtizedekkel elmaradottabb ún. korszerűalacsonypadlósnak böfögött típusokat.

Előzmény: Zahnrad (48667)
Budapest2249 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48889

Amikor még új volt a piros 153-on járt akkor is hideg volt benne Ebből is látszik hogy a sofőr és oktató uraknak legyen jó meleg az utas pedig le van sz....va.

Milyen érdekes a nyugati használt jármüvek (hannoveri villamos,vanhool) remek fütésel érkeztek az álltalunk megrendelt lengyel csoda vovokba pedig nem számitot hogy legyen meleg télen. Bezeg nyáron.....

Előzmény: g86 (48887)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48888

Valószinüleg azért,mert az oktató vigyázott arra,hogy mindig fagyálló legyen a rendszerben,így nem tud elvizkövesedni.

Előzmény: g86 (48887)
g86 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48887

Köszi! Pedig már meglepődtem, hogy milyen megkímélt állapotban van az áltaghoz képest. :-D

 

Tanulókocsi, azért jó a fűtése... Ez olyan tipikus BKV-s jelenség.

Előzmény: Budapest2249 (48881)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48886

Furcsa, arrafelé pedig ez nem divat, sajnos Kelenföldön és Óbudán viszont igen...

Előzmény: g86 (48874)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48885

Ez így jól hanzik, azt azonban nem kéne elfelejteni, hogy a 415-ösök igen rossz állapotban vannak vázilag. Egyértelműen jobb lenne mindkét típusból a vackokat kidobni, a jobbakat meghagyni. Mert így abba a hibába esne a BKV, hogy a masszívabb állapotú 260-asokat is kidobja, a széthullófélben lévő 415-ösöket meg meghagyja.

Előzmény: 18-09 (48656)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 48884

Nem hülyeség, alig lehet elférni mellette.

Előzmény: g86 (48871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!