A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A megoldás annyi, hogy ezek a kocsik december 28.-ával mentek vissza Kelenföldre, az MFW-ket pedig hivatalosan csak január 1-jétől kell a megfelelő darabszámban utcára adni. Itt a hangsúly a hivatalos szón van. Azaz, ha az év utolsó napjaiban még akármi közbejött volna, akkor még mindig ott voltak az üzemkész, hadrafogható rettenetek.
És ez hogyan jött össze? Reggel (még) 233E/F7 volt, és délután is annak kellett volna lennie. Még jó, hogy nem akartam lefotózni, mert hiába vártam volna rá... Legalább Neked sikerült a fotó is, a vezetés is :)
Nekem ez értelmezhetetlen, mivel 00-38, 00-74 és JGD-731 is átment decemberben Kelenföldről Óbudára. Minek jöttek volna vissza KF-re, ha már itt van a sok MFW?
Néhány kocsit úgy dobálnak mostanság, mint ahogyan én a nyilakat a dartstáblába...
De az utas nem 8-9 órát tölt el a belsejében. Te sem várhatod el, hogy azért mert a többiben hideg van, fagyjanak bele a tanulók. Azt kéne elvárni, hogy a többiben is ilyen fűtés legyen.
VanHooloknál pedig a jó 80%-ában az utastérben már semmilyen fűtés nincs. Csak két példa az elmúlt két napból: LOV-874, LOV-881.
Azért nem mindegy hogy az utas a járművön van kb 20-30 percet míg oktatáson több órán átt ülnek a buszon.
Az sem egészséges hogy ha télen kint -6 bent meg +15 aztán ha leszállsz arcon ver a hideg és megfázol akkor meg azért szídnád a BKV-t. Nyáron ugye pont fordítva a klíma miatt (amin éppen van)
Jó hülye szegény. Anno dolgoztam egy nagy multinál, mint területi képviselő. Télen minden héten le kellett mosatni a kocsit amivel jártam kötelező jelleggel! Nyáron elég volt két hetente. Lehet ők a hülyék? :-)))
Nem tudja valaki , hogy a Futár teszt meddig tart ? A Délpesti vonalak közül melyik csuklós volnal lesz tesztelve a 99 mellett ? A múltkor azt nyilatkozták , hogy 1 csuklós és 1 szóló vonal lesz tesztelve .
A buszmosásos úr figyelmébe ajánlom hogy megtaláltam a szekrényemen Tordai Ferenc álltal szerkesztett 2005-ben megelent Tehergépkocsi és autóbuszvezetők tankönyve cimű könyvemet ahol 61. oldalon a következő áll : télen,fagypont alatti hőmérsékleten a járművet nem szabad mosni.
Nos a BKV nem tesz mást mint szó szerint betartja az itt leirtakat,úgy tünik ök is ebből tanultak.
Igen, durva. Tekintve, hogy mai napig a 260/280-asok az egyik legjobb konstrukciójú típusok! Ez a valamivel fiatalabb 400-as típuscsalád több tagjáról már nem mondható el. Nem is beszélve pl. az alfabusz szörnyűségeiről...de lehetne még sorolni bőven a 260/280-asoknál 30-40 évvel később kreált, színvonalban azonban azoknál évtizedekkel elmaradottabb ún. korszerűalacsonypadlósnak böfögött típusokat.
Amikor még új volt a piros 153-on járt akkor is hideg volt benne Ebből is látszik hogy a sofőr és oktató uraknak legyen jó meleg az utas pedig le van sz....va.
Milyen érdekes a nyugati használt jármüvek (hannoveri villamos,vanhool) remek fütésel érkeztek az álltalunk megrendelt lengyel csoda vovokba pedig nem számitot hogy legyen meleg télen. Bezeg nyáron.....
Ez így jól hanzik, azt azonban nem kéne elfelejteni, hogy a 415-ösök igen rossz állapotban vannak vázilag. Egyértelműen jobb lenne mindkét típusból a vackokat kidobni, a jobbakat meghagyni. Mert így abba a hibába esne a BKV, hogy a masszívabb állapotú 260-asokat is kidobja, a széthullófélben lévő 415-ösöket meg meghagyja.