A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
De rally, mi nem azt várjuk, hogy a tanulók is fagyjanak bele a buszba, hanem éppen amit írsz, hogy az utasok se fagyjanak bele. Ez a kocsi kiváló példa arra, hogy egy 20 éves buszban is lehet patent a fűtés, csak a kocsik többségén nem csinálják mert... (tetszőleges indok behelyettesíthető).
Az utasok érdeke sehol nem jelenik meg, ez a szemlélet a cég egész működésére jellemző.
Kelenföldön most milyen színű kék festéket sikerült találni?
Ami láthatóan eltér az eddigi színárnyalattól. De akkor legalább az egész busz lenne körbekenve, hogy ne legyen a kocsi sokszínű... Most sikerült a 04-56-ost többszínűvé tenni, és ha a ma reggeli sötétben jól láttam, akkor a 08-42-est is.
,,nem lehet igazán átszállni rájuk a 7esekről simán otthagynak"
Egy tucatszor előfordult, hogy Zuglóból hazafelé tartva Téténybe, a 7/173E tötymörgése miatt az utolsó indulást a Kosztolányin nem értem volna már el, így nem szálltam le, és majd Kórháznál vagy Vkpban elcsípem, és lám, Városközpontban mindig sikerült átszállni, megvárt, vagy (szabályellenesen, akkor fel kellett volna jelentenem biztos szerintem) ajtót nyitott miután kiállt a megállóból...
Most erről az jutott eszembe, ha én ode elkezdek beírni rendszámokat, hogy mely kocsikban ótvar a vezetőülés, értsd a súlyosabb kollégák úgy kiülték, hogy a vékonyabbak a kormányba kapaszkodva is lecsúsznak rajta, akkor azok is ilyen módon elkezdődnek megoldódni?
Most nincs lehetőségem részletes keresésre; annyit tudok segíteni, hogy a menetrend szerinti autóbuszközlekedésről szóló 2004. évi XXXIII. törvénynek volt 2008-2010 körül egy módosítása vagy kiegészítése, ami szabályozta a belső szolgáltató fogalmát.
A megoldás annyi, hogy ezek a kocsik december 28.-ával mentek vissza Kelenföldre, az MFW-ket pedig hivatalosan csak január 1-jétől kell a megfelelő darabszámban utcára adni. Itt a hangsúly a hivatalos szón van. Azaz, ha az év utolsó napjaiban még akármi közbejött volna, akkor még mindig ott voltak az üzemkész, hadrafogható rettenetek.
És ez hogyan jött össze? Reggel (még) 233E/F7 volt, és délután is annak kellett volna lennie. Még jó, hogy nem akartam lefotózni, mert hiába vártam volna rá... Legalább Neked sikerült a fotó is, a vezetés is :)
Nekem ez értelmezhetetlen, mivel 00-38, 00-74 és JGD-731 is átment decemberben Kelenföldről Óbudára. Minek jöttek volna vissza KF-re, ha már itt van a sok MFW?
Néhány kocsit úgy dobálnak mostanság, mint ahogyan én a nyilakat a dartstáblába...
De az utas nem 8-9 órát tölt el a belsejében. Te sem várhatod el, hogy azért mert a többiben hideg van, fagyjanak bele a tanulók. Azt kéne elvárni, hogy a többiben is ilyen fűtés legyen.
VanHooloknál pedig a jó 80%-ában az utastérben már semmilyen fűtés nincs. Csak két példa az elmúlt két napból: LOV-874, LOV-881.
Azért nem mindegy hogy az utas a járművön van kb 20-30 percet míg oktatáson több órán átt ülnek a buszon.
Az sem egészséges hogy ha télen kint -6 bent meg +15 aztán ha leszállsz arcon ver a hideg és megfázol akkor meg azért szídnád a BKV-t. Nyáron ugye pont fordítva a klíma miatt (amin éppen van)