A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Akkor ok. Azt hittem csak a XVI-ban történt ilyesmi, és úgy is emlékeztem, h az meg cinkotás, csak arra nem h áll.
Mivel 2 eset is történt, az egyik Hüviben, így lehet a 663.
Cikk címe:Tarolt a szél – leszakadt tábla, betört ablakok és letört ágak
Hir24
"Az egyik budai buszvégállomáson pedig egy BKV-busz tetejére zuhant egy öles faág, amelyet szintén csak feldarabolás után lehetett a járműről leemelni."
"A XVI. kerületben egy 20 méter magas fa dőlt meg, amely veszélyeztette a járókelőket és a közeli HÉV-megállót."
FKU-927 C tengelyét alaposabban szemügyre vehetné a műszak. A hátsó kocsitest a tengelyen ül, a rugózása megszűnt, iszonyatosan pattog, szitál az egész, de békésen rótta a köröket este a 34-esen.
Én viszont rendszeresen utazom Transmannal. És ilyen szempontból ők se rosszabbak mint a BKV-sok.
Viszont a Sorompónál az esti kötelező csatlakozást szinte mindig be szokták tartani. Nem mondom hogy néha nem fordul elől, hogy egy-egy Transmanos elhajt, mert nem tud várni.
Persze ehhez az is kellett, hogy mikor bevezették egy hónapon át őrizte esténként a FBO a megállót. :)