A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
FKU-904-nek némi adagoló vagy nem tudom miféle problémái lehetnek, ugyanis szürkés-fehéres füstöt okád magából minden elindulás után. Mögötte autózva élmény beszívni..
Egy újabb 100 pontos megoldás a diszpancseroknak ma reggelre! Barátnőmnek 25 percbe tellett kijutni Káposztásról -.-"
A 8:51- re érkező 30- as (ami 9:00- kor indult volna tovább), lerobbant Mogyin, amire ő nálunk szállt fel 8:50- kor, és közölte vele a sofőr a végállomáson, hogy pá-pá.... 9:06- ra beesett a 07-85 pótolni, de a kérdésre, hogy "Mikor indul?", csak annyit felelt a vezér, hogy 9:15- kor (ami már a következő, 9:05- re érkező 30- as indulása), amit (szintén nagy meglepetésre) a leglassabb vezérünk hozott, így meg is érkezett 9:10- re.
A téma az volt, hogy a 9:05- ös érkezőt felhívták, hogy (sipirc tovább, ahogy partot értél), mint a 9:00- ás indulása pótlása, míg a 9:06- ra kiért tartalékot küldték el az ő pótlására, pedig a tartalék már 9:06- ra ott volt, míg a következő busz megállás és "utasátvét" nélkül eltépett 9:10-9:11- kor, majd mögötte 9:15- kor a tartalék.
Természetesen semmi. :) Csak megjegyeztem, hogy a típussal nem nagyon tudtam megbékélni, de azt el kell ismernem, hogy általában nagyon tiszták voltak.Valahogy a Nógrád adott a tisztaságra. De hogy jót is mondjak, ma megint láttam a 121-es citarot. Jelentem firkamentes lett! :)
Lehet, de érdemes lenne megnézned egy pesti Volvo 7700-ast. Hidd el, a Nógrádos kocsik voltak messze a legtisztábbak Budapesten. Ezt annak ellenére írom, hogy a Localót nem nagyon szerettem.