A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hidd el, ha arról van szó, akkor a BKK azt is meg fogja lépni, hjogy minden autóbuszra hétévégén 3-4 biztonsági őrt tesz az éjszakaiak mintájára és kötelező lesz a jegy illetve bérletbemutatás mind a 26-oson mind a 234-esen.
Sajnos így van valóban, főképp a Fő tér - Sárfű közötti szakaszon szállnak fel ezek a bizonyos egyének (én ott tapasztalom)... meg gyakran az SZTK-nál, bár az már inkább a rákospalotai rész (és az a 25-öst is érinti)...
A 31-est úgy szólósítsd ha a mostani 8 csuklós helyett legalább 13 szóló lesz. Úgy talán lenne értelme, amúgy nem. A 202E-t szintén békén hagynám. A 201E-t viszont teljesen megszűntetném.
Már megint azok a csúnya előítéletek:D Azért a 96-osra is kíváncsi leszek. Ott is gyönyörű az utazóközönség. Ma is átlagos újpalotai kép: hjájjjj rágja ki anyád a szíííííívedet
Csak nem nyitott ajtót a 96-os az egy M-es megállóban és 5 méterrel arébb kellett hurcolnia magát.....
"Kora délután kigördült a győri összeszerelő üzemből az első Credo Econell 12 CiTY³. A legújabb magyar autóbusz végszerelését követően Budapesten mutatkozik be, ahol egy forgalmi teszt keretében próbálhatják ki a fővárosiak."
A 63-as és a 64-es járatok elsőajtósítása igazi agyhalott ötlet. Úgy lenne igazságos, hogy aki kitalálta, legalább az első héten csüccsenjen be egy-egy délelőttös számra a sofőrülésbe, és élvezze agyhalott munkássága gyümölcsét. Fog kapni hideget-meleget, az biztos. Illetve sajnos nem ő, hanem a sofőrök. Csúcsidőn kívül, illetve hétvégén nincs is semmi baj, de csúcsidőben...ez nagyon átgondolatlan ötlet. Miért nem lehet egy időben differenciált rendszert kitalálni? Nagyon meg fog növekedni a menetidő, és sokan fognak autóba átülni, amit ezen környékeken (sajnos) meg is tehetnek sokan. Emiatt aztán valószínűleg visszatér a '90-es évekbeli jó kis reggeli forgalmi dugó az adyligeti emelkedőn a Nagyrét utcai kereszteződéstől. Ez további utasokat fog autóba átültetni. Azért lesz persze pozitív hozadéka is ennek a magasszintű intézkedésnek: leszoktatja még időben a tömegközlekedésről az itt élőket, így amikor a VB veszi át a vonalakat, máris kezdhet egy járatritkítással. Ami tudjuk, hova fog vezetni. Hajrá XXI. századi közlekedés-szervezés!
Faltól-falig volt a Busz és 5 percet álltam a Palatinus megállóban. Meg lehet csinálni. És ha mindenki rendesen elvégzi a feladatát, akkor vagy sokan fogják gyaloglással levezetni a napi lustulást a Strandon, vagy vesznek jegyet.
Én meg a többi kolléga meg fogjuk csinálni ugyanúgy mint ahogy, most is megcsináljuk akár a 15-115-ös vonalakon akár az 53-58-as vonalakon. Nagy vonalakban mindent meg lehet oldani.
Ja, hogy kb 2-3 percet töltesz el egy mwegállóban? majd hozzászoknak a T. utasok, hogy ha előveszik a jegyüket korábban indulunk tovább.
Ezzel meg is győztél arról, hogy meg lehet lépni a dolgot.
Sajnos ugyanígy vélekedem a 25-ös vcs.-ről, a régi 25-öst szerintem meg lehetett volna hagyni, ellenben a 25gy-t megszüntetni. A 25A-gy pedig maradhatott volna úgy, ahogy van (ugye a mostani 25-ös).