A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Akár hiszed akár nem, tényleg elenyésző a vasárnap hajnalban babakocsival/mozgáskorlátozottként munkába igyekvők száma Nagykovácsiból/ba. Este kilenc után dettó. Továbbmegyek, és megkockáztatom, hogy ezzel végképp nem értesz egyet, de napközben sincsenek olyan sokan, hogy a 15-20 perces ap-s követés indokolt legyen. Viszont mi a helyzet a budaligeti mozgáskorlátozottakkal? Ők tanuljanak meg repülni? Vagy felszállni a normál magasságú buszra? Jaaaaaa, hogy mozgáskorlátozottak! Nahát! Nem pont ezért van kitalálva ez az alacsonypadló dolog? Vagy ezt is rosszul gondolom?
LYH-128 ban jegykezelő automata narancsárga más tipudú mint egy másik citaroban (sárga). Természeten a falubuszon LYR-131 helyett mindennap más van. Gondolom kapja a jegykezelő berendezést illetve kivehetnék az első ajtónál a kapaszkodot mint térelválasztót.
Azt gondolom, hogy alapvető tévedésben vagy. Az alacsonypadlós autóbusz ugyanis nem csak a kerekesszékesek kedvéért van. Vannak idős emberek is. Akik akár hajnalban még dolgozni is járhatnak. A babakocsisokról nem is beszélve. Mondjuk azok nem dolgozni járnak, de akárhova.
Nem akartam a kákán is csomót keresni, de ha már itt tartunk teljesen egyetértek 06-62 tt.-al: nagyon reméltem, hogy a délelőtti félórázásnak vége lesz és besűrítik a 63-ast 20 percesre. Szükség volna rá! Sok embertől hallottam már Nagykovácsiban, hogy használnák a buszjáratot falun belül (értsd: néha Remeteszőlősig), de a félórás követési idő miatt nem teszik. 157-esen alig van utas napközben, mégis 20 percenként jár! A másik meg tényleg ez az alacsonypadlós dolog: a budai hegyekbe viszonylag kevés kerekesszékes kirándul hajnali 4 és 6 között, így teljesen felesleges a két kezdő számra ap-t adni. Viszont 157-esre tényleg elkelne egy napközben, és 63-asra is bőven elég egy (a 3-ból).
Mosunk mindenhol ahol működik a mosó (a gépek szerény műszaki képességeivel), reálisan 2-3 nap alatt futnak végig a kcosik garázsonként, azaz kb napi 100 kocsi per gar a közelítő kapacításunk.
157-esen szo. és munkaszüneti napokon csak 7-kor és 22 után van ap-s indulás. Akkor meg már/még teljesen felesleges. Többi rendben van.
63-as du lehet a 10 perc is kevés de legalább már nem 12 perc, ez is előrelépés. + a délelőtti 30 percezésen lehetett volna még javítani.
"13.00 és 14.00 között tényleg ilyen alacsony utasszámot mértetek? Mert ott meglepően ritkán (20 majd 15 perc) indulnak a járatok, viszont akkor már elég ütemesen gyűlik a nép."
Ki van adva a policy, hogy január 1-től se vsz., se külső vázjav után nem jöhet vissza kocsi komplett, korrekt kék-szürke fény nélkül az utcára! Tessék még a maradék pirosakat fotózni :-)
Pont most vizitáltam meg. Az az esti 23.10-es indítás az okos húzás volt! Illetve a csúcsidei 10 percrezés és a reggeli sűrítés is. Viszont két dolgot nem értek: 13.00 és 14.00 között tényleg ilyen alacsony utasszámot mértetek? Mert ott meglepően ritkán (20 majd 15 perc) indulnak a járatok, viszont akkor már elég ütemesen gyűlik a nép. A másik, hogy hétvégén nem lehetett volna úgy csinálni, hogy az egyik ap-s szám főként 157-esen járjon? (ez szombaton az F04 ahogy látom, de vasárnap tényleg több szám is jár hosszabb blokkokat) Úgy "igazságosabb" lenne, mert ahogy nézem a menetrend szerint most csak 4-5 ap-s indulás van 157-esen. (Vagy ez a Nk.-val kötött szerződés miatt van így?)
"Már várom a magyarázatot, miért van a köbre emelve."
3 ajtaja van.
"De legalább most már nem a bolygóajtón van a jelző."
Az ex-VGF Mercedes-Benz Citaro (LYH-110..LYH-123, LYH-129) ajtajain meg tudják találni a népek, akkor a Credo Citadellen (12 Cummins, 19 Cummins, 12 FPT, 19 FPT) miért nem ment?