Keresés

Részletes keresés

dcs100 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50576

Így délutánra kapott egy megerőltető feladatot: 04-27 @ 100 :D 17:25-kor ment az Örsről, akit érdekel.

Előzmény: .BPO-346. (50542)
BPI-184 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50575

Ma legalább sütött egy kicsit a nap.:)

 

 

                                                                                                                                   

richard08-66 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50574

kövi körben remélem a 224-es elsőajtós lesz.

Bár a palotai forgalmat nézve...

richard08-66 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50573

Mondjuk a 22/22A-n nem nagyon látni alacsonypadlóst ez igaz.

BX-60-72 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50572

Akár hiszed akár nem, tényleg elenyésző a vasárnap hajnalban babakocsival/mozgáskorlátozottként munkába igyekvők száma Nagykovácsiból/ba. Este kilenc után dettó. Továbbmegyek, és megkockáztatom, hogy ezzel végképp nem értesz egyet, de napközben sincsenek olyan sokan, hogy a 15-20 perces ap-s követés indokolt legyen. Viszont mi a helyzet a budaligeti mozgáskorlátozottakkal? Ők tanuljanak meg repülni? Vagy felszállni a normál magasságú buszra? Jaaaaaa, hogy mozgáskorlátozottak! Nahát! Nem pont ezért van kitalálva ez az alacsonypadló dolog? Vagy ezt is rosszul gondolom?

Előzmény: RózsaszínPárduc (50564)
bpo-169 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50571

Azt, hogy mi alapján elsőajtóznak, már én sem tudom. Mindezt azután, hogy a 231-es maholnap elsőajtós, a 224-es viszont vígan szaladgál 7-8 utassal.

Előzmény: richard08-66 (50561)
Daniiel90 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50570

Még mindig nem találtad meg azt a ''válasz'' menüt.

Előzmény: richard08-66 (50561)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50569

LYH-128 ban jegykezelő automata narancsárga más tipudú mint egy másik citaroban (sárga). Természeten a falubuszon LYR-131 helyett mindennap más van. Gondolom kapja a jegykezelő berendezést illetve kivehetnék az első ajtónál a kapaszkodot mint térelválasztót.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50568
Aha.
Előzmény: Humarci (50556)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50567

Csak idéntől? Pedig már decemberben megkapta mindenki a leveled (:

Előzmény: Törölt nick (50555)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50566

Ma reggelre az összes nem futós cinkotai le lett mosva!

Előzmény: Irisbus (50558)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50565

"A babakocsisokról nem is beszélve."

- De 7kor és 20 után? (előzőleg rosszul írtam a 22-t.) :D :P

Előzmény: RózsaszínPárduc (50564)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50564

Azt gondolom, hogy alapvető tévedésben vagy. Az alacsonypadlós autóbusz ugyanis nem csak a kerekesszékesek kedvéért van. Vannak idős emberek is. Akik akár hajnalban még dolgozni is járhatnak. A babakocsisokról nem is beszélve. Mondjuk azok nem dolgozni járnak, de akárhova.

Előzmény: BX-60-72 (50562)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50563

Szerintem az a cél, hogy annak a 90%-nak ne csak a 70%-a fizessen a szolgáltatásért.

 

Nekem ez teljesen világos.

Előzmény: richard08-66 (50561)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50562

Nem akartam a kákán is csomót keresni, de ha már itt tartunk teljesen egyetértek 06-62 tt.-al: nagyon reméltem, hogy a délelőtti félórázásnak vége lesz és besűrítik a 63-ast 20 percesre. Szükség volna rá! Sok embertől hallottam már Nagykovácsiban, hogy használnák a buszjáratot falun belül (értsd: néha Remeteszőlősig), de a félórás követési idő miatt nem teszik. 157-esen alig van utas napközben, mégis 20 percenként jár! A másik meg tényleg ez az alacsonypadlós dolog: a budai hegyekbe viszonylag kevés kerekesszékes kirándul  hajnali 4 és 6 között, így teljesen felesleges a két kezdő számra ap-t adni. Viszont 157-esre tényleg elkelne egy napközben, és 63-asra is bőven elég egy (a 3-ból).

Előzmény: 06-62 (50559)
richard08-66 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50561

Tegnap dühösen kérdeztem hogy miért lesz elsőajtózás a 63-ason.

Most meg azt írja a bkk hogy 90%-os kihasználtsággal

közlekednek a buszok reggel és délelőtt zsúfoltan

közlekedik a 63-as....

Magyarázza már el nekem valaki , hogy lesz-e vagy nem

és mi alapján csinálják az elsőajtózást???

Annak örök hála.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50560

Mosunk mindenhol ahol működik a mosó (a gépek szerény műszaki képességeivel), reálisan 2-3 nap alatt futnak végig a kcosik garázsonként, azaz kb napi 100 kocsi per gar a közelítő kapacításunk.

Előzmény: Irisbus (50558)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50559

Nekem is van pár észrevételem:

  • 157-esen szo. és munkaszüneti napokon csak 7-kor és 22 után van ap-s indulás. Akkor meg már/még teljesen felesleges. Többi rendben van.
  • 63-as du lehet a 10 perc is kevés de legalább már nem 12 perc, ez is előrelépés. + a délelőtti 30 percezésen lehetett volna még javítani.

 

"13.00 és 14.00 között tényleg ilyen alacsony utasszámot mértetek? Mert ott meglepően ritkán (20 majd 15 perc) indulnak a járatok, viszont akkor már elég ütemesen gyűlik a nép."

-Így van, ott is lehetne sűríteni.

 

Összességében nem lett rossz. :)

Irisbus Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50558

Tavaszi idő van, napok óta nem volt fagypont közelében a hőmérséklet, lehet mosatni, kiváncsian várom az eredményeket ;)

Előzmény: Törölt nick (50555)
Humarci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50557

ajtótlanon van

Előzmény: KápCity (50552)
Humarci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50556

tudja a vá-kat is?

Előzmény: Törölt nick (50549)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50555

Ki van adva a policy, hogy január 1-től se vsz., se külső vázjav után nem jöhet vissza kocsi komplett, korrekt kék-szürke fény nélkül az utcára! Tessék még  a maradék pirosakat fotózni :-)

Előzmény: .BPO-346. (50542)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50554

Pont most vizitáltam meg. Az az esti 23.10-es indítás az okos húzás volt! Illetve a csúcsidei 10 percrezés és a reggeli sűrítés is. Viszont két dolgot nem értek: 13.00 és 14.00 között tényleg ilyen alacsony utasszámot mértetek? Mert ott meglepően ritkán (20 majd 15 perc) indulnak a járatok, viszont akkor már elég ütemesen gyűlik a nép. A másik, hogy hétvégén nem lehetett volna úgy csinálni, hogy az egyik ap-s szám főként 157-esen járjon? (ez szombaton az F04 ahogy látom, de vasárnap tényleg több szám is jár hosszabb blokkokat) Úgy "igazságosabb" lenne, mert ahogy nézem a menetrend szerint most csak 4-5 ap-s indulás van 157-esen. (Vagy ez a Nk.-val kötött szerződés miatt van így?)

Előzmény: attah (50553)
attah Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50553

63-as be lesz sűrítve csúcsidőben, menetrendek már kint vannak a honlapon.

Előzmény: BX-60-72 (50514)
KápCity Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50552

A trolis azonosítót megkapta mind a 6 helyre?

Előzmény: Humarci (50548)
FKU-911 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50551
padorjan Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50550

"Már várom a magyarázatot, miért van a köbre emelve."

 

3 ajtaja van.

 

 

"De legalább most már nem a bolygóajtón van a jelző."

 

Az ex-VGF Mercedes-Benz Citaro (LYH-110..LYH-123, LYH-129) ajtajain meg tudják találni a népek, akkor a Credo Citadellen (12 Cummins, 19 Cummins, 12 FPT, 19 FPT) miért nem ment?

Előzmény: BPO-105 (50547)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50549
04-40-ben meg beüzemelték a kijelzőt!
Előzmény: Humarci (50548)
Humarci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50548

Én is néztem...

Már 3-4 napja van utcán be is akartam írni, csak elfelejtettem

nem akartam hinni a szememnek, mondom melyik kelenföldi erre amikor már 2x láttam mondom nem néztem el a rendszámot tényleg őő

Előzmény: .BPO-346. (50542)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50547

Már várom a magyarázatot, miért van a köbre emelve.

De legalább most már nem a bolygóajtón van a jelző.

Előzmény: zaeger (50517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!