Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50613

fél4-kor még ott álltak...

Előzmény: CKD Kombinát (50612)
CKD Kombinát Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50612

14 órakor már ott állt a 11-86, előtte nem sokkal történhetett az esemény.
Következő körömben nem volt még nagy dugó.
Hogy meddig szerencstélenkedtek, azt nem tudom. A délutáni csúcsban nem kizárt hogy ez komolyabb gondot okozott.

Előzmény: Bpo-353 (50602)
Humarci Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50611

Én csak azt nem értettem, hogy a busz mögé beállt a helyszínelő(bkv) és a rendőr még nagyobb bajt csinálva

kb akárhova máshova állnak nem llettek volna ennyire útban...

 

és azt nem értem, mirét nem lehet korberajzolni, lefotózni azt félreállni

Előzmény: abauj (50610)
abauj Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50610

Hmmm, akkor én másfelé jöttem haza. Konkrétan a Kosztolányitól a Gellértig állt minden, mint a gerely. Mi 2 173E párban megelőztünk a síneken vagy 15 buszt.(Legalább 5 173E-t is,néztek is azokról az utasok, hogy ez meg hogy.)Egészen a Gellértig ott mentünk, ahol a villamos is kijön a közútra. Rendszámot is írhatnék, de nem akarok kellemetlenséget. Még a Keletinél is sorban álltak a buszok, vagy 6 db., mert ugye csak kettesével tudnak beállni a Keleti elé. 

Előzmény: CKD Kombinát (50599)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50609

Ok, vágtam :P

Előzmény: daveszka (50608)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50608

Nem azért, csak mert róluk volt szó eddig. :)

Előzmény: 06-62 (50607)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50607

 

Menetirányítókat nem szídtam.

Előzmény: daveszka (50605)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50606

Persze oké, hibázott nem ezzel volt a bajom. Emberek vagyunk, előfordul. A stílus volt nekem kicsit erős. :)

Előzmény: .BPO-346. (50603)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50605

Ne keverd a garázsdiszpécsert a menetirányító diszpécserrel.

Előzmény: 06-62 (50596)
sezo17 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50604

Járművezető észrevétel:

1. hajnalban az első két kocsin sokan vannak kell, még korán kezdő szám (hogy több legyen az éjszakai pótlékom).

2. nem kell már 18 óra után olyan sűrűn járni (hogy a beugró hamarabb haza mehessen).

Utas észrevétel:

1. akkor jöjjön a busz, amikor kiérek a megállóba, hogy ne kelljen várnom rá.

2. a megállót hozzák közelebb ide a szomszéd elé, hogy ne kelljen már a sarokig elgyalogolnom. De ne az én kapum előtt álljon meg a busz.

 

Minden utasszámlálás végén van 1, vagy 2 hét tartalék időpont, ha esetleg van olyan viszonylat, ahol nem volt sikeres a mérés, ott pótolni lehessen.

Előzmény: daveszka (50586)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50603

Jól van már.... lényeg az, hogy hülyén volt megoldva, tök mind1, hogy kinek a hibájából! Sorry!

Előzmény: daveszka (50600)
Bpo-353 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50602

Pedig volt dugó,mert nekem akkor sikerült bő 20 perc alatt megtenni a Móricz-Ferenciek távot,és abban a röpke dugóban állás alatt egyetlen busz sem ment el mellettünk a sínen...

Előzmény: CKD Kombinát (50599)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50601

Addig is nőne a foglalkoztatottság aránya. (noha csak egy picit)

Előzmény: Törölt nick (50592)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50600

Neki meg nyilván nincs rá ideje, mikor 1000 más hely van még ahova intézni kell a pótlást stb.

De meg lehet írni normális stílusban is, nem rögtön őket cseszegetni.

Előzmény: .BPO-346. (50593)
CKD Kombinát Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50599

11-86-nak eseménye volt, legalább 1,5 órát ott álltak.
Viszont ez idő alatt nagy dugót, meg villamosvágányon vonatozó buszokat sem láttam.

Előzmény: BPI-553 (50583)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50598

Rendben egyszer volt. :)

De az elmúlt 4 vasárnapon a 07-36 volt.

Előzmény: dcs100 (50597)
dcs100 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50597

De, egyszer volt a 07-59 csak a kijelzőt lusta volt bekapcsolni az illető, inkább táblázott...

Előzmény: 06-62 (50596)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50596

Te pont ezért vagy alkalmatlan erre a munkára. :D :D

És kijelzős kocsit is tudnál adni a kajáltatós mindenhová átszerelő (29/57/63/64/64A/157/164/257/264) számra? Mert ezt eddig senki sem tudta még megoldani.

Előzmény: .BPO-346. (50593)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50595

Jó, mind1.... lényeg a lényeg (még, h én ezt tudom is), hogy te se írj olyat, amiről te sem tudsz! ;)

Előzmény: .BPO-346. (50593)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50594

Igen így van.

De ezek a mérések is többségében el vannak sumákolva. 64-est is le lehetett úgy mérni, hogy a 7 forgalmiból 3-4-en volt mérős busz.

Előzmény: daveszka (50591)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50593

Jé, én pl. tudnám..... de mind1!

Előzmény: daveszka (50582)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50592

Az a gond az utasszám felmérésében, hogy évente, max kétévente mindig újból kellene az egészet számolni, hogy valós "napra kész" adatok legyenek elérhetők.

Higgyjétek el vannak olyan helyek, ahol halgatnak az autóbuszvezetőre, utasra, forgalmistára csak ez maximum nem mindig látszik meg! :)

Előzmény: daveszka (50591)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50591

Szerintem ha normálisan fel tudnák mérni az utasszámot, akkor nem kéne kikérni az utasok véleményét. Maximum vonalváltoztatás esetén.

Előzmény: 06-62 (50590)
06-62 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50590

Hát ez a legnagyobb baj, hogy lesza...ák, azok véleményét akik használják, illetve tapasztalják ezeket a problémákat, kérdéseket.

Ha esetleg őket is megkérdeznék, akkor lehetne igazán ütős menetrendet csinálni, és nem találomra "okoskodni", meg félhivatalos mérések alapján dönteni.

Előzmény: daveszka (50586)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50589

Akkor én ma szinte csak a futósokkal találkoztam... :/

Előzmény: GABEN352 (50566)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50588

Negyedóra/kocsi, az nem rossz.

 

A Hajdú Volán anno tudta korszerűsíteni az Észak-Alföldi Operatív Program keretében EU támogatással a gépjárműmosóját, épült alvázmosó akna is, automatizált, kötött pályán mozgó mosóberendezéssel.

Továbbmegyek, egy tatai kamionos vállalkozás épített 50% támogatással kamionmosót (+miegymást).


Csak mondom, ha esetleg más is előtérbe kerül, mint GVM és 435ösök talpraállítása. :)

Előzmény: Törölt nick (50560)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50587

Azért szokott még tömeg lenni rajta.

Előzmény: FKU-911 (50495)
daveszka Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50586

Tudod, hogy a menetrendet általában nem utas/sofőr észrevétel alapján variálják. :) (vagy csak nagyon ritkán)

Előzmény: 06-62 (50483)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50585

Csak írni kellett és láss csodát,a LYH-121-ről lemosták a firkákat ,meg a LYH-105-ről is. Így tovább!

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50584

Ha BKV-st keresel, max. akkor találsz, ha nincs üzemképes 415-ös Óbudán. A VT naponta 5 kocsit a vonalcsoportra (22, 22/A, 222).

Előzmény: richard08-66 (50573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!