A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Sziasztok! Ma délelőtt 10 óra körül a BPO-103-as kocsi első tengelyénél emelve vontatódott kísérőkocsival az M5-ös bevezetőjén a Könyves Kálmán körút felé. Remélem, megmentődni ment. Esetleg további ötlet?
Nem értetlenkedés, örülök, ha megvitatjuk a problémákat.
"A járművezetői észrevételek a területvezetőkön keresztül juthatnak felsőbb szintekre, a kérdés az, hogy az illetékes szakterületig eljut-e, mert ha nem, akkor a szakmai indoklás és/vagy a probléma megoldása elmarad."
Itt arra gondoltam, hogy a sofőrök az !értelmes! meglátásaikat, tapasztalataikat megosztják a csoportvezetőjükkel, akik az üzemi tanácson (nem tudom már, hogy megy ez most) vagy valahogy továbbítják a felsőbbvezetésnek (ezen a ponton is elakadhat a probléma megoldása, ha nem kívánnak vele foglalkozni).
Az utasokat pedig diákok kérdezhetnék, ahogy eddig is kaptak feladatokat a bkv/bkk-tól + honlapon megkérdezni őket.
Méréseknél a félhivatalos szót azért használtam, mert számtalanszor volt olyan, hogy a forgalmik fele volt mérős a másik fele nem és így nem lehetett komplett képet kapni az adott vonal tényleges utasszámáról (vagy műszaki hiba miatt nem mérős pótolta, esetleg pótlás nélkül kimaradt, késések, stb stb). Becsülni persze lehet, gondolom nektek is megvan rá a módszeretek ezt nem tudom.
Bocsánat hogy közbe-értetlenkedek, de Nálad mit jelent az ütős menetrend?
A járművezetői észrevételek a területvezetőkön keresztül juthatnak felsőbb szintekre, a kérdés az, hogy az illetékes szakterületig eljut-e, mert ha nem, akkor a szakmai indoklás és/vagy a probléma megoldása elmarad.
Félhivatalos mérések: bizonyára a járművezetők több napon keresztül
- az órás utasszámokat
- a viszonylat aktuális zavarait (pl mikor hiányzik 2 kocsi a vonalról)
- az előtte és mögötte közlekedő tényleges pontos követését (tehát az előírt időpontokban közlekedik-e az előtte haladó, saját maga, illetve a mögötte lévő) ismerik.
Azok a buszok még X nélkül mentek a körtérról,amik az autók között álltak.Miután még ez is kevés volt,megjött az engedély a villamospálya teljes használatára a gellért rakpartig.De nem minden buszban müködik rendesen az AVM.
A 8-n, mikor az egyiket telefirkálták, volt rendőr, helyszínelő stb., majd go be takarítani. Csak nehogy az legyen, hogy szép fokozatosan ezek is le lesznek hamar lakva elég tempósan...
És vajon belehalna az Óbudás diszpécser, ha kijelzős 260-ast adna ki erre a számra? Még van asszem 3 db olyan busz, ami se nem mutat 20-ast és hajnali 3 órát cirka négy éve, és még nincs igényesen budipapírral letakarva a kijelzője. Elnézést kartonnal.
Mert jött a baleseti helyszinelő rendőr is, ugyanis az okozó autó elhagyta a helyszínt. És több olyan csatolási mód is be lett mutatva a helyszínen (különböző típusok), amik nem voltak kompatibilisek, így mindenkinek kára volt.
Fél 5-kor mentem arra a 173E-vel Kelenföld felől. Ekkor állt a Bartók. Amivel mentem busszal, már a Móricz megállóból indulva egyből felment a vilalmossínre. Az előttünk lévő 173E is ott ment, az előtt is volt egy gyros, ami viszont a bútorváltónál lement a pályáról, eközben mögénk került (feltételezem a sorból) még egy 173E és egy 7E is.