Keresés

Részletes keresés

attah Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50697

Április közepén térjünk vissza erre, mint az 5-ösre.

Előzmény: Törölt nick (50690)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50696

no igen, szvsz is butaság lenne

nem állunk jól motorilag, kár lenne megszívatni magunkat(mint pl ziu búcsú)

Előzmény: bpi-211 (50678)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50695

óbudán régen ez is szempont volt... :((

Előzmény: KápCity (50676)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50694

18-05 az még nem d10-es

viszont az lesz majd, ha visszajön

Előzmény: BPI-791 (50669)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50693

A vázállapot lesz a döntő, nem a motor(remélem).

Ez alapján esélyesek az általad említett 415-k.

Én nem vagyok ennyire optimista, csuklósok is el fognak vérezni.

 

Bár Én annak örülnék, ha ez a projekt így nem valósulna meg...

Előzmény: bpi-211 (50650)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50692

úúúú, ne is mond!!

múltkor is vadásztuk és mindig nabik jöttek :(

Előzmény: ujfigura (50645)
Csopakiutca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50691

Nem tudom, én már csak a "kész állapotot" láttam. Csak áttételesen hallottam, hogy mi történt, bár számomra megbízható forrásból, de ha tényleg így történt az, egyszerűen szólva: ciki. Mindenesetre két busz találkozott, de csak az egyik volt mozgásban. Ez a Volvo volt.

Előzmény: Törölt nick (50684)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50690

Szerintem ebben az évben nem fog a volánosítás bekövetkezni. Így, hogy a bérlési tender elbukott, a másik lehetőség az lenne a május 1.-i átállásra, hogy a Kravtex udvarán álló összes buszt megkapja a VB, bérbe vagy örökbe. Amivel még a jelenlegi állapotoknál is nagyobbat szívnának az utasok. Még egy lehetőség, hogy a BKV a VB alvállalkozója legyen egy pár hónapig, de szerintem ez az út sem járható.

Előzmény: attah (50686)
John Howard Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50689

Előírások vannak, hogy szóló- illetve csuklósbuszon (illetve ez a befogadóképességtől függ) hány, és milyen méretű menekülőablaknak kell lenni. A menekülőablakot nem szakíthatja meg semmilyen szerkezeti elem, tehát nem lehet félúton merevítés, elválasztás - ergo nem lehet (részben) nyitható felület. Ha jól rémlik, a szólókon 4, a csuklósokon 7 ilyen menekülőablak kötelező; lehet az hátsóablak, és lehet tetőszellőző is, ha megfelel a minimum méretnek. Ha nem, akkor nyitható oldalablakból kell nem nyithatót (=osztatlant) csinálni...

Előzmény: BPO-105 (50648)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50688

Juhúúú! :) :) :)

Előzmény: Törölt nick (50685)
GABEN352 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50687

Végre! Ez egy nagyon örömteli hír!

Előzmény: Törölt nick (50685)
attah Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50686

(A volánosítás szerencsére egyelőre megúszva, egyre inkább úgy tűnik.)

 

A jelek szerint nem.

 

 

 

Előzmény: bpi-211 (50662)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50685
Tavaszra szeretnenk rendbetenni.
Előzmény: vlacc (50639)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50684

Ez hogyan történt?

Előzmény: Csopakiutca (50644)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50683

Bizony, a 609 rémisztő állapotban van annak ellenére, hogy volt felújításon. Múltkor kifogtam 96-on, enyhén szólva megdöbbentem amilyen állapotban van, a váz össze-vissza rozsdásodik, törik, az eső az ablakoknél folyik be stb. Pedig jó kocsinak tartom amúgy, néhány D10-esnél ezerszer jobb motorikusan (és még a hangja is jó).

Előzmény: FKU-911 (50681)
GABEN352 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50682

VJSZ munkája hagy kivetnivalót maga után...

Előzmény: FKU-911 (50681)
FKU-911 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50681

"Egy motorcsere pár óra. Pl. a 06-09-et, vagy 01-19-et nyilván nem fogják kivágni (aztán lenne nagyot nézés, ha mégis, mert ennyit ért a VJSZ :D )"

 

A 06-09 váza nagyon odavan már a VJSZ ellenére is. De az ottaniak közül el van törve a 08-01 is vagy a 18-35 is. 

Előzmény: bpi-211 (50678)
FKU-911 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50680

A legtöbbet futott kocsik elvileg a 17-xx-ek (17-68-ig) és a táblás 04-xx-ek. Ennél fontosabb az aktuális vázállapot.

Előzmény: KápCity (50676)
FKU-911 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50679

Itt is bőven vannak selejtesélyesek, még ha idén nagyon sok csuklós fog kelleni pótlásra:

 

Első adag: 04-70, 17-25, 17-47, 17-64, 17-68, 

Második adag: 00-31, 04-77, 04-78, 17-02, 17-31, 18-32

 

A lényeg, hogy ésszel kukázzanak...

Előzmény: JLA160 (50665)
bpi-211 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50678

Egy motorcsere pár óra. Pl. a 06-09-et, vagy 01-19-et nyilván nem fogják kivágni (aztán lenne nagyot nézés, ha mégis, mert ennyit ért a VJSZ :D ). Szóval én most csak magára a motortípus kifuttatására gondoltam. De még mindig túl sok van belőle. Arról nem is beszélve, hogy 1-2 szívós jobban megy, mint pár D10-es társuk, de mégis egy elavultabb műszaki szintet képviselnek.

Előzmény: KápCity (50676)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50677

Vagy a legöregebbeket fogják kivágni. A '86-osok és a '87-esek közül elég sok esélyes selejtre szerintem.

Előzmény: KápCity (50676)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50676

Amúgy kötve hiszem, hogy motor alapján fognak selejtezni... szokás szerint jön megint a futásteljesítmény és kivágják a jó kocsikat a sz@rt meg meghagyják, de ne legyen igazam.

Előzmény: bpi-211 (50659)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50675

Egy napra örülnék egy ilyen kiadásnak:

30/30A/230: 04-43; 04-46; 04-47; 04-53; 04-55; 04-56; 04-60; 04-62; 04-64; 04-68; 04-70; 04-71; 04-73; 04-75; 04-77; 04-78; 04-79; 04-84 és 08-23 csak, hogy meg legyen mind a 19 kocsi. Édes álom :D

Előzmény: BY-75-98 (50652)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50674

+ 17-23; 18-51.

A kérdőjelesek D10-esek.

Előzmény: JLA160 (50665)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50673

03-73, tényleg :D

Előzmény: KápCity (50672)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50672

+ 00-35; 02-12; 03-73; HLN-323.

Előzmény: JLA160 (50653)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50671

Ja é köszönöm a megerősítést :) csak a 18-05-t is már annyira régen nem láttam, hogy nem is emlékszem már rá kb. (tudom, hogy áll)

Előzmény: BPI-791 (50669)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50670

November elején mentem utoljára a 19-73-mal, akkor nem tapasztaltam ilyesféle hangot. (azóta persze lehetséges)

Előzmény: BPI-791 (50668)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50669

18-02 -> 18-05

Előzmény: BPI-791 (50668)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50668

17-47 és 18-02 D10-es és a 18-09 is.

Viszont egyes infóim szerint a 19-71 és a 19-73 az lett, turbós változattal. A turbó fütyülése utóbbin igen jól hallható is.  Hogy mi igaz és mi nem, nem tudom, majd aki tudja pontosan, kijavít.

Előzmény: JLA160 (50665)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!