A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Pedig BPI-805 az "új" motorral (BPI-769-é volt, jól írtad) már nem rossz kocsi.
Szerintem a 200-asok rendbetétele olcsóbb lenne hosszútávon, 435-ösnek pl hamarabb törne megint a váza. De a legjobb az lenne, ha 2013-ban nem ezen kéne már gondolkodni, hogy a 20 vagy 15 éves buszokat újítsák-e föl.
Vagy ha az nem is kerülne vissza a BKV-hoz, a 04-77-ben én még nagyon reménykedem, hogy meg marad, remélem júniusban kap is még egy évet. Ha nem, sajnálom, hogy nincs pénzem a megvételére.
Melyik érné meg vajon jobban? Felújítani 19-22 és vázbajos társait, mint az abszurd esetet adó 11-36 és 05-44 avagy ráfektetni azt a pénzt a 200-asok normális rendbe tételére, illetve hosszútávon melyik lehet tartósabb jármű üzemeltetés szempontjából. Habár tudom, hogy a IK.200-as rajongók kivételével zárt kapukat döngetek azzal, hogy jobban promotálom a 200-as buszokat mint a 400-asokat.
-----
A 18-05 pedig nagyon is D10-es, már nem emlékszem pontosan melyik kocsinak a motorját kapta meg. Talán a 769, de most nem vagyok biztos benne.
-----
Még most sem szeretik, bár nem értem miért erőltetik a budai telephelyeken... No de ó39 még mindig nagy túlélő.
Az ok,de hátha lehet beszélni a tulajjal,mivel neki is a felújítás/megörzés a jövőnek az elképzelése.Ha ez kelenföldön biztosítva van(márpedig biztosítva van:),akkor biztos meg tudnának egyezni.