Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50721

tudom, de akkor kinn volt...

Előzmény: daveszka (50714)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50720

majd mesélek személyesen

Előzmény: Villámhetes (50708)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50719

Hát vázügyileg egyik sem lehet a toppon...

Előzmény: KápCity (50716)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50718

Pedig BPI-805 az "új" motorral (BPI-769-é volt, jól írtad) már nem rossz kocsi.

 

Szerintem a 200-asok rendbetétele olcsóbb lenne hosszútávon, 435-ösnek pl hamarabb törne megint a váza. De a legjobb az lenne, ha 2013-ban nem ezen kéne már gondolkodni, hogy a 20 vagy 15 éves buszokat újítsák-e föl.

Előzmény: KápCity (50712)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50717

Nem D10

Előzmény: daveszka (50710)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50716

Talán a 77 valamivel rosszabb mint a 78, de egyik alá se látok be.

Előzmény: Humarci (50698)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50715

Vagy ha az nem is kerülne vissza a BKV-hoz, a 04-77-ben én még nagyon reménykedem, hogy meg marad, remélem júniusban kap is még egy évet. Ha nem, sajnálom, hogy nincs pénzem a megvételére.

Előzmény: Villámhetes (50702)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50714

Mivel tartalék, ezért hol kinn van hol nincs.

Előzmény: Humarci (50692)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50713

Hát nem sokat ért nekik az a vjsz. Óbudán BPI-776 sincsen már túl jó állapotban.

Előzmény: FKU-911 (50681)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50712

Melyik érné meg vajon jobban? Felújítani 19-22 és vázbajos társait, mint az abszurd esetet adó 11-36 és 05-44 avagy ráfektetni azt a pénzt a 200-asok normális rendbe tételére, illetve hosszútávon melyik lehet tartósabb jármű üzemeltetés szempontjából. Habár tudom, hogy a IK.200-as rajongók kivételével zárt kapukat döngetek azzal, hogy jobban promotálom a 200-as buszokat mint a 400-asokat.

-----

A 18-05 pedig nagyon is D10-es, már nem emlékszem pontosan melyik kocsinak a motorját kapta meg. Talán a 769, de most nem vagyok biztos benne.

-----

Még most sem szeretik, bár nem értem miért erőltetik a budai telephelyeken... No de ó39 még mindig nagy túlélő.

Előzmény: Humarci (50693)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50711

Vagy inkább azt amire a legtöbbet kéne költeni a rendbehozatalhoz...

Előzmény: KápCity (50676)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50710

373 mintha jó ideje D10 lenne már.

Vagy nem?

Előzmény: KápCity (50672)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50709

Jönni fog a volán, csak most így kicsit később.

Előzmény: bpi-211 (50662)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50708

Az ok,de hátha lehet beszélni a tulajjal,mivel neki is a felújítás/megörzés a jövőnek az elképzelése.Ha ez kelenföldön biztosítva van(márpedig biztosítva van:),akkor biztos meg tudnának egyezni.

Előzmény: Humarci (50704)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50707

hát igen, pl :)

Előzmény: CKD Kombinát (50706)
CKD Kombinát Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50706

18-25-nél biztos hogy csak jobb állapotban lehetnek. :P

Előzmény: Humarci (50698)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50705

Ez érdekes, akkor amikor leállították kivehették alóla a D10et...

Előzmény: BPI-791 (50703)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50704

magántulajdonban van...

Előzmény: Villámhetes (50702)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50703

AMikor Óbudára került, nem sokkal utána kapta a D10-et. Még én is utaztam vele D10-esként a 30-ason :)

Előzmény: Humarci (50694)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50702

Ez egy örömteli hír.Egyetlen megmaradt csuklós testvérére van esély,hogy megmentsük?BU 86-67-re gondolok.Legjobb tudomásom szerint a Lantánál van.

Előzmény: Törölt nick (50685)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50701

azt gondolom tudod, hogy félre van téve

Előzmény: P.Box (50700)
P.Box Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50700

CKC-947-el mi a terv?

Előzmény: Törölt nick (50685)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50699

tudod az a baj, hogy a bkv megtakarításként a tető felújítását6szigetelését nem kéri... :(

innentől kezdve gyorsítjuk az állapotromlást a víz által

Előzmény: JLA160 (50683)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50698

04-77, 04-78 állítólag nincs rossz állapotban pl

Előzmény: FKU-911 (50679)
attah Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50697

Április közepén térjünk vissza erre, mint az 5-ösre.

Előzmény: Törölt nick (50690)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50696

no igen, szvsz is butaság lenne

nem állunk jól motorilag, kár lenne megszívatni magunkat(mint pl ziu búcsú)

Előzmény: bpi-211 (50678)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50695

óbudán régen ez is szempont volt... :((

Előzmény: KápCity (50676)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50694

18-05 az még nem d10-es

viszont az lesz majd, ha visszajön

Előzmény: BPI-791 (50669)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50693

A vázállapot lesz a döntő, nem a motor(remélem).

Ez alapján esélyesek az általad említett 415-k.

Én nem vagyok ennyire optimista, csuklósok is el fognak vérezni.

 

Bár Én annak örülnék, ha ez a projekt így nem valósulna meg...

Előzmény: bpi-211 (50650)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50692

úúúú, ne is mond!!

múltkor is vadásztuk és mindig nabik jöttek :(

Előzmény: ujfigura (50645)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!