A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Igen, a kapaszkodók sima alumínium csövek (BU 20-26: krómozásról szó sincs), nincs homklokfali kisajtó, mert az 79/80 körül jött, ez pedig 1975 előtti kocsi a nagybetűs felirat miatt. A kis oldalablakokat 1975-től nagyokra cserélték. A nagyobb alsó üvegek az első ajtón passz, ebben majd valaki pontosít.
Persze, gyártsunk nosztalgiakocsikat, miközben az utcára kikerülőket sem tudjuk normális állapotban tartani.
Addig nem kellene nagyon HLN, JGD, stb. rendszámos kocsikból nosztalgiát csinálni, amíg 100-as nagyságrend felett lehet ugyanazzal utazni, csak sokkal lepusztultabb állapotban.
Szerintem ilyen részletesen ezt max mi figyeljük, a 99% nem nézi a sofőrt se, csak a járatszámot meg egy aránylag normális ülőhelyet/állóhelyet, busz belső tisztaságát (ha elöl áll, akkor még a cigi, de ennek az aránya ma már minimális).
Pár kép a tegnapi túráról. Kár volt erőltetni a hegyvidéket, de az vitathatatlan, hogy szép helyeken lehetett (volna) fotózni. Szép lett ez a kocsi, de: a hűtőmaszk kerete ezüst színben jobban nézne ki. Vagy ez a kocsi eleve így jött ki a gyárból?
- Jön a busz! Tiszta, működik a kijelző. Nem füstöl. El is tud indulni a megállóból!
- Felszáll. Belül is tiszta, nincs szétázva, összefirkálva. A buszvezető nem néz ki egy kannásborívó alkesznak, nem dohányzik a fülkében. Beszél a fok-gyem vagy a buszvezető mondja a megállókat. Szép tiszta, vasalt egyenruha van ajta.
Ezek után jönnek az olyan dolgok amit az adott vonalon sokszor utazva lát és megjegyez, de az már a törzsutas kategória.
Szóval ez is számít, csak a fontossági sorrend egy kicsit más a valóságban. A BKV figyelőn se igen olvastam olyan postot amiben azt írták, hogy kiesett a busz ajtaja de a sofőrön szépen kötött nyakkendő volt. Lehet én tévedek ugyan, akkor elnézést kérek. :)