A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Semmi baj nem lenne azzal a reklámmal, csak a 2-est ki kéne cserélni egy 3-asra. Mindjárt többeknek lenne kedve buszt vezetni, még akkor is, ha ezt WC papírra írva hirdetnék :P
Kristóf, nem akarlak bántani, de neked sem lehet könnyű. Vagyis lehet neked a könnyű igazán, abszolút nem zavar meg a valóság, a racionalitás, a körülmények. Van véleményed és az a zsinórérték oszt jónapot.
Még csak most tűnt fel a BKV buszain, pedig ahogy olvastam már egy hónapja megy, ez a sofőr toborzó kampány. Elég bénára sikerült. Nem csak, baromi hülyén néz ki a buszokon, de legalább fel sem tűnik senkinek, hogy mi akar az lenni. Ezért kár volt kiadnia pénzt a BKV-nak... pedig egy busz milyen nagy felület és mekkora reklámértéke van, csak még ezt úgy látszik nem sikerült felfogni! Egyébként a BVG-nél is van sofőr toborzó kampány, amelynek az egyik része ez a videó:
Akkor így lassan, de biztosan csak összejön egy zsír új Econell ára. Még az akkupakkokat is kéne cserélni, hogy elérjük darabonként egy új csuklós busz árát, biztos ami biztos... :-( :-(
Amúgy semmi racionális okunk a beüzemeléssel kapkodni, hiszen élesen leginkább novembertől kellenek majd várhatóan, de addig folymatosan üzemeljük be.
Többszereplős a a dolog, van egy fővállakozó, annak az ügy szempontjából meghatározó alvállakozója (ablak, vezetőállás lezárás), és a gyár hazai képviselete aki a mechanikai gépészeti elektromos beüzemelést segíti a vizsgáztatással együtt.
Az egyiknek ugyanaz a tulajdonosa mint nekünk, a másik egy 100%-ban magyar tulajdonú vállakozás, a harmadikkal évtizedes az együttműködésünk szóval jól kell iterálni, hogy mindenki munkára legyen fogva de senki ne legyen feleslegesen egrecíroztatva.
A zárt fülke kielakítása is folyamatban van, csak mivel az nem sztenderd "leveszemapolcról" alkatrész, egyedileg kell megtervezni, prototípust gyártani, kipróbálni, a próbák alapján módosítani a terveket (ha kell), új prototípus, ha az jó akkor sorozatgyártás... Hosszú az átfutása a gyártói oldalról is az ő beszállítóik miatt (elsősorban az egyedi méretű biztonsági üveg a problémás). Ősz végére mindben benne lesz.
Ár szempontjából nincs jelentősége, hogy a VJSZ-ben vagy Cinkotán szereli a szolgáltató, a megrendelés meg már régen kiment.
Ha jövőre is ilyen nyarunk lesz, akkor működő klíma mellett is pusztulat lesz rajtuk. Jó buli lesz rajtuk utazni jövő nyáron, de az sokkal valószínűbb, hogy egy év múlva alig lesz közülük kiadható.
Végre egy kis Holiday/családlátogatás itthon..... szóval az illetékeseknek:
FKU-946: szintező megállás nélkül "pöfékel" ès a kettes ajtó után, az üvegfal mögött a műanyag (rajta a leszállásjelzővel) kompletten elvállva a fődarabtól ès csak a jelző kábele tartja ott hátulról, így az egész műanyag takarólemez ide-oda repked menetközben. :/
Esztétikailag egészen egyben vannak a vasak, a gond velük a nyitott fülke. Ugye arról volt szó, már csak zárt fülkével helyeznek üzembe buszt. Egy idő után majd megint leállnak, hogy jó pénzért kapjanak zárt fülkét.
Intézkedik, csak sajnos a színes járműállomány miatt nincs, nem lehet mindenhez minden mindig raktáron. Innen kezdve van olyan amit egyszerű beszerezni meglévő szerződés alapján és van amit szinte lehetetlen küldetés nem súlyában megfelelő aranyért.
Ha drága ezeknek a használt tragacsoknak az üzeme, akkor minek adják ki?
Mert nincs más.
Ha drága a használt tragacsok kókányolása, akkor miért nem tudnak erről az új busz beszerzéseket leállító politikusok?