A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Urak! Az, mitől van, hogy egyes Volvok esetében alapjáraton teljesen rendben viselkedik, míg van amikor iszonyat hangos és úgy rázza a kasztnit, hogy megmaradni is nehézkes hátul. Motortartó bakok kivannak ezeken a kocsikon? Köszi!
Hááát... gatyább állapotban vannak, mint az FJX-ek. Látványra tuti, érzésre gépészetileg is. Én nem hiszem, hogy megérné teljes felújításra küldeni őket.
260-assal viszünk mást, ha kell: hát a kisVolvókra Cinkotán ráférne egy alacsonyabb kiadási ráta, veszett módon hullanak a forgalomban, meg amúgy is rájuk férne egy kis törődés. Talán belőlük futhatna kevesebb.
Hallom az egyik fő kattogás (bérrettegés, ki politikában, ki a maga kis szakmájában csinálja), hogy nem fogunk tudni szóló 260-assal szeptemberben kiállni. Hát de. Lesz egy 105-107 darabos állományunk és max 86-87-es kiadás. Még némi típuscsere is bele fog férni, hogy 260-assal viszünk mást ha kell. Ha nagyon szívtuk volna magunkat még egy 5-8 kocsit kidobhattunk volna, de szándékosan nem tettük, hiszen a valóban legrosszabbak leálltak múlthéten. Ősszel a 15 Conecto tuti jön és a 10+1 PKD is bizonyosan forgaloma áll (mondjuk a PKD-k inkább 415-öst váltanak ki). Úgyhogy évvégén újabb kivonás várható.
Ja és a bér vagy alanyi rettegőknek üzenem, hogy sötétablakos egy darab sem lett leállítva, kivéve a már emlegett 18-44-et ami csak részben sötétablakos és metrópótlásra félreállított státuszú.
Mi lett volna ezzel a 12-05-vel? Kapott volna Classic homlokfalat, vagy csak sima felújítás lett volna és megbontás után rájöttetek, hogy nem érné meg, mint Cinkotán a félrerakott 01-20 esetében is történt?
A típusoknak utánanézek, a 2+2-n túl nem lesz több.
Hallom bizonyos "körökben" megy a kattogás a 12-05-ön. Csak nyugodtan, nem jut a sztorival senki messzire.
Megkeztük rajta a vázjavot, ami használható kiszedjük belőle, a vállakozó nem dolgozott benne így nem is fizettünk érte. A vonatás meg az élőmunka a veszteség, az anyag az minimális volt benne.
Meg tudná valaki pontosan mondani, hogy a BPO-199-be és a BPI-397-be milyen motor (Cummins..) + váltó (Allison..) került beépítésre? Illetve hogy készül-e még ilyen 405.06 (hajtáscsere + vez. fülke klíma), mint e kettő?
Egy kis egyéniség van benne, mint ahogy lesz valószínűleg a 727-ben is. Ő a következő delikvense a cinkotai Volvo felújításoknak (meg majd lesz még egy pár, de egyszerre csak egy készül a garázsban).
FLR-728-as kocsi felújítása szabad tudni hol készült, mert korábban írta itt valaki, hogy Cinkota garázs. Nah, most hogy sikerült kifogni egy utazásra, szinte biztos hogy nem ott, mert nem csak hogy teljes felújítást kapott, mint pl. 740, hanem ami nekem újdonság hatásával fogott meg, az utastéri klima és az oldalsó panelek is kék színezést kaptak, hasonlót mint a kapaszkodók! Üdv!