Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97418

105-ösön knorr van tegnap óta.

Előzmény: Törölt nick (97397)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97417

Talán 2-3 db van, amiben még az eredeti kárpit van. Kijelzőket már az összes kapott az FKU-kból. Kettő (NGC-141, 142) még nincs utcán, azok vélhetően nagyobb honosításon esnek át. A 142-t láttam is a VJSZ udvarán fehéren, a 141-et nem.

Persze lehet, hogy mégse lesz igazam, és ha a 141 és 142 forgalomba kerül, újabb példányok mennek be végső honosításra.

Előzmény: JakiHUN (97416)
JakiHUN Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97416

Az összesben? Elhiszem, nem utazom velük olyan gyakran.

Volt valami, hogy az első 4 nem állt forgalomba szeptember elsején, mert egyszerre annyin végzik el az ablakok cseréjét stb. Ők kész vannak? Egyáltalán hogy áll a projekt?

 

Előzmény: Törölt nick (97414)
BPI-383 Creative Commons License 2015.10.18 -1 0 97415

Az első kritikus kérdés a V7000 típusra is igaz. De egyébként kisforgalmú, EAF vonalakra tökéletesek lennének.

Előzmény: Zahnrad (97411)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97414

Már Zelika kárpit van bennük és azok a Volvokból bontott kijelzők is már a véglegesek. Majd cserélik, ha javíthatatlanul bedöglik (mint a LOV-ok esetében).

Előzmény: JakiHUN (97412)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97413

Már régen is sok írt ilyet (Localok szintén).

 

Más Volvo kategóriában. MHK-906 "A" tengelye szerintem lassan teljesen szétesik. Szörnyű hangja volt (van).

Előzmény: Törölt nick (97409)
JakiHUN Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97412

A honosításuk nem történt még meg, ezért léteznek az általad felsorolt hibák (meg ezért nem kék a kapaszkodó, Zelika az üléshuzat, egysoros működő a kijelző, budapesti az ajtóvezérlés stb.).

Van előírás a vészjelzőre? Én személy szerint nem látom sok funkcióját (általában véletlen nyomják meg és általában nem figyelnek rá a vezérek), inkább vészjelzőmentes Citaro jöjjön, mint vészjelzős 260-as. Persze ha törvény írja elő, az más tészta.

Előzmény: Zahnrad (97411)
Zahnrad Creative Commons License 2015.10.18 0 1 97411

Nagyon jók ezek az NGC Citarók a 260-asok helyett, de!

 

- Miért nincs még mindig a leszállásjelzésről visszajelzés?

- Miért nincs beépítve nyitható ablak? Nem az utazik vele, aki beszerezte, ismerjük. Nem ragoznám tovább, agresszív és trágár folytatást tessen ide képzelni...

 

- Hogy és minek következtében lehet több ilyen busz forgalomban vészjelző nélkül?!

Scatty29 Creative Commons License 2015.10.18 -18 2 97410

Ezen megakadt a szemem....:D

Igénytelenség...ovodás szebben megfesti.

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97409

Lacus, egyre több Volvonál látom a műszerfalon a sebesség és fordulatszámmérő közötti kijelzőn az alábbi szöveget:

 

"Ellenőrizze a diagn. fék ECU a köv. megállónál."

 

Ez pontosan milyen hibát jelez, és nem gond, hogy a kocsik ezzel az üzenettel teljesítenek üzemnapokat?

Előzmény: Törölt nick (97386)
norbee601 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97408
Nincs nagyon értelme, mert a nagyjavításokon is átalakult sok minden, jóég tudja melyiken mi gyári mi nem...
BPI-383 Creative Commons License 2015.10.18 -10 0 97407

A MAN A21 miért nem jó a hegyre? Jobb a légkondija is, és barátibban is szellőzik, mint a C2. A C2-kön a legjobb lenne túladni, és mondjuk értelmesen összerakott, de kevesebb  Conectot venni helyettük, bár erre vajmi kevés esély van szvsz a szerződésük lejárta előtt...

Előzmény: Törölt nick (97405)
Lucky76 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97406

A kérdés olyannyira aktuális, azaz inkább érdekes, hogy valaki hozzáértő segítségével össze is szedhetnénk egyszer ezeket az apró, meg kevésbé apró eltéréseket, jellegzetességeket. :)) 

Előzmény: norbee601 (97404)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 -1 0 97405

Sajnos a Conecto G-k is oda jönnek, lassan már nem lesz hely, viszont a C2-ket Pest hamarabb le fogja lakni... - csak általános tapasztalat - :(

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (97398)
norbee601 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97404
Persze, volt, sőt váltót is cseréltek 00-sokban is, csak ez már elterel a lényegről, meg nem is aktuális már a kérdés.

Igen, a Prágások már elbúcsúztak 2006-7-8 körül (már meg nem mondom, de lesz itt aki percre rendszámra megmondja fejből)
P.stephenson Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97403

Hahó, Pragásból is volt oldaltkipus.

Előzmény: norbee601 (97401)
-Smiley- Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97402

köszi, és olyan ezek szerint már nem közlekedik. 

Csak a váltóban volt más? 

Előzmény: norbee601 (97401)
norbee601 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97401
A hátul kipufogósok Prága váltós 260.00-k voltak, az oldalt kipufogósok meg a még ma is meglévő 260.45/46 verziók ZF vagy Voith váltóval.

89Ádám Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97400

Köszönöm én is a szervezőnek a mai nyílt napot!

 

Nagyon színvonalas rendezvény volt! A sok kiállított jármű nagyon szépen bemutatta a tömegközlekedés fejlődését. A két kipróbálható veteránra felszállva pedig bárki részesülhetett egy kis időutazásban.

 

Jól éreztem magamat, remélem a jövőben is lesznek hasonló rendezvények!

Előzmény: trizs77 (97394)
-Smiley- Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97399

Ikarus 260-as típussal kapcsolatban tudnátok-e segíteni.

Kb a 90-es években emlékeim szerint két típus létezett bolygóajtósból:

 

Az egyiknek hátul volt a kipufogója, és az ajtaján vékony (nem összeérő) gumizás volt

Ezek azt hiszem 52..  53.. rendszámúak voltak, kb 20 darab járhatott belőle, elég ritkán lehetett látni.  (talán a 39-es, 11-es és a 30-as buszokon jártak emlékeim szerint)

 

Aztán voltak az elterjedtebbek aminek oldalt volt a kipufogója és vastag ajtógumizása volt.

 

Miért volt ez az eltérés, egyik fajtát más gyár gyártotta, vagy miért nem egyforma volt típuson belül ez a két típus? 

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97398

Valószínűleg a szintén OFF MAN-ek érkezése miatt lesssss megint kevesebb a C2 Andorban.

Előzmény: Törölt nick (97397)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.18 -1 1 97397

@IAttila

 

A Járműbeosztási táblázatokat nézve mi az oka, hogy a C2-k egyre inkább elhagyják Budát? Gondolok itt pl. a 21-es buszra, de a 105-ösön is csak 1 lesz a jövő héten.

Nem lehetne úgy beosztani ezeket a kocsikat, hogy egy vonalon egy típusú ap-s kocsi menjen? És a C2-ket nem lehetne a magashegyi vonalakra beosztani, a Volvokat meg a síkabb részekre?

Tetszik egyébként, hogy a V127-ek nem osztódtak szét 15 különböző vonalra, hanem csak 2-re, valahogy így kéne a többinél is a tipushomogenitást is szem előtt tartani. (ahogy 10 éve még nem volt olyan, hogy egy vonalon 5 féle tipus járjon...)

 

 

Valahogy így:

C2: 8,11,29,21-21A,53,91,111,212...

Volvo: 102,128,129,149,155,156,178...

 

A Széll. K. tér átadása után minden buszvonal módosul kb. Valami egységesség várható utána esetleg?

BPO-105 Creative Commons License 2015.10.18 0 1 97396

A 01-22-nek mi a feladata a garázson belül?

Scatty29 Creative Commons License 2015.10.18 -16 0 97395

A kisgyerekek nagyon nyúzták a gombokat kapcsolókat karokat, pl az 55-ösön amikor fennt voltam beült a volánhoz egy kis srác és ugyahogy van izombol elkezdte rángatni a karokat és hasonlók, amúgy nagyon jó volt..:)

Előzmény: trizs77 (97394)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.18 0 6 97394

Cinkota, nyílt nap.

Most 40 éves a Cinkotai autóbusz garázs.

 

------------------

 

Jó idő.

Hatalmas tömeg.

Délben kb. 200 gyerek és kb. 200 felnőtt.

Állandóan cserélődő, nézők.

 

Igazi népünnepély.

Kíváló szervezés, lelkes munkatársak.

Segítő készek, udvariasak.

 

Ahol kell, ott sorok, sorban állás.

 

Ez nem annyira a szakmáról, a szakmának szól mint inkább a köz-nek.

Az is neve = nyílt nap.

 

---------------------

 

a Tr 3,5 miatt mentem ki, hisz a kiállított járművek közül az egyetlen volt melyet sohasem vezettem és sohasem ültem benne utasként se.

Tulajdonosa (magán tulajdonban van) most sem engedett fel senkit a buszra.

Ezt büszkén és hangosan mondta, többször is,  kellő filozófiát készítve hozzá.

Teheti.

Joga.

 

---------------------

 

Jól éreztem magam.

Köszönet a szervezőknek.

 

 

 

mc figyelo Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97393

Tud valaki magyarázatot a d-buszoknál 3,5-3,6-szoros árcsökkentésnek és a fura megnevezés alatti 8 évnek?

 

Hasonlóképp az e-buszoknál a brutális 8,58-szoros árvágásnak és a hasonlóan bizarr címen a 8 évnek?

 

Augusztus 8.-án döntött a bíráló bizottság, 24-én aláírták a szerződéseket, október 14 körül ki, milyen indokkal módosítja a 3 kontraktust - nem kicsit, nagyon?

Előzmény: Törölt nick (97372)
430 322 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97392

Igen.

Előzmény: trizs77 (97391)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97391

Ma mikor kezdődik Cinkotán a nyílt nap ?

 

10.00-kor ?

 

 

430 322 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 97390

A 10-14 szintén zenész. Néhány hete voltak vele filmet forgatni Kőbánya térségében.

Előzmény: dcs100 (97381)
KápCity Creative Commons License 2015.10.17 0 0 97389

A váza még egyben.

Előzmény: Scatty29 (97388)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!