Keresés

Részletes keresés

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94318

BKV megint beújított egy új Ikarus tipussal, de hogy-hogy már megint Amerikai kocsit szereztek? (Korábban 436-osa volt a cégnek. :D) :D

Előzmény: gorcher (94316)
430 322 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94317

Nem, nem olvastam el a vonatkozó IT-t, mert semmi közöm se a 15-öshöz, sem az 51-eshez.

Néha még maga az érintett járművezető sem kap.

Előzmény: 18-09 (94245)
gorcher Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94316

Igazad van, végre meg is ültem és a kék széket nem tudom honnan képzeltem bele :) 286 tényleg, menni is megy, de nekem az etalon a ráncba szedettekből a 01-47 és a 03-54, ezek nagyon jól sikerültek.

Más: a berlini volvókból kettő már legalább bekékült, kint vannak a vjsz udvarán.

Előzmény: JLA160 (94242)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.08.03 0 3 94315

Akkor csak nekem töltik fel állandóan azt a buszt amivel megyek? Teljesen mindegy hogy az épp 35, 36, 38, 148, 151, 71, stb. (a 179-est és a 152-est leszámítva)(bár utóbbi hétköznap azért elég tömött szokott lenni és az is, hogy épp pontosan mikor.(Azért ne azt nézzük, hogy a gyengébb irányba midi se kéne.)

Előzmény: kristoof (94311)
Joe0401 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94314

Ok, kösz.

Előzmény: BPI-383 (94313)
BPI-383 Creative Commons License 2015.08.03 -4 0 94313

Tudomásom szerint az ex-ezüstnyilas 280-asok közül egynek sem nyúltak az utasteréhez, csupán vissza fújták mélykékre.

 

Egyébként a többségükben kijelző is volt, de a zöld kapaszkodó+tábla+nagytámlás szék nem jelent ezüstnyíl 280-ast.

 

Például ugyanilyen volt az utastere felújítás előtt a 17-23-nak is, de az nem volt ezüstnyíl.

Előzmény: Joe0401 (94312)
Joe0401 Creative Commons License 2015.08.03 -2 0 94312

Akkor megkérdezem úgy, hogy MINDENKI megértse!

Az "ezüstnyíl" festésű buszokat amikor átfestették BKV-s sötétkékre akkor az utastérben történt valami változtatás??

Előzmény: norbee601 (94295)
kristoof Creative Commons License 2015.08.03 -1 0 94311

Sajnos elég sok...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (94305)
IAtilla Creative Commons License 2015.08.03 0 1 94310

Központi tartalék, Nyugati pu. M.

Előzmény: flugosmotoros90 (94308)
g86 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94309

érdekes, ha a volánt megkérdezed

 

De nem kérdezi meg senki, és itt véget is ért a történet.

Előzmény: Humarci (94303)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94308

A 03-01 még forgalomban van?
Ha igen , akkor hol jár?
Köszi!

Humarci Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94307

Sokat fotózgattam csepelen és erzsébeten. Láttam az üres buszokat...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (94305)
Humarci Creative Commons License 2015.08.03 -1 0 94306

És ezért kell a gyors útvonalról beállítani a dugóba. Parádés! Paraszt nem szállsz át, majd megunod és fogsz!

133E-nél is eljátsszátok ezt?

 

Megtérülés még mindig szóba kerül, amikor az M4 egy nagy rakás szar...

meg jön a bohóckodás a palotai villamossal, ami lassabb lesz a buszoknál!

Előzmény: zsig (94292)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94305

Csepelen melyik busz jár üresen? A 152-esen kívül, ami semennyire sincs hangolva a HÉV-hez kifelé.

Előzmény: Humarci (94303)
Humarci Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94304

még nem, majd lesz egy TE, ami már előre le van játszva :)

Előzmény: Dr.V.ker. (94289)
Humarci Creative Commons License 2015.08.03 -1 0 94303

Még mindig azt nem érted, a +1 átszállás nem kell sokaknak.

Politikai érdekből csinált 107-es meg szart se ér. Elég lenne egy járat.

Érdekes téténynek van közvetlen expresse, ott nagy haverkák lakhatnak, hogy ők nincsenek ráerőltetve a metróra...

 

megtérülésről érdekes beszélni, pl csepelen járhatnak üresen a buszok mert a hévhez van hangolva, vagy jó pár villamos is

pl a 69-es is vicc, milyen üresen jár!

 

meg azt nem értem, ti az önkormányzattal letárgyaljátok akkor minek a Te???

 

a lámpák meg csak szaporodnak, és mindenhol csak lassul az áthaladás, szép jövő! :(

rudas új lámpa is parádés, ott állsz majd szabadot kapsz elindulsz és a régi rudasos lámpa meg megfog. vállveregetés jár...

 

 

elég busz-nem elég busz

érdekes, ha a volánt megkérdezed biztos nem ezt mondják a délelőtt ki nem adott forgalmi számokkal... nem 1-2-3 körökről van szó!

és le se pótolják, mert minek a kötbér kb azonos

Előzmény: zsig (94287)
zsig Creative Commons License 2015.08.03 0 1 94302

Bocs, átsiklottam fölötte. A Körtéren leszálló utasok elgyaloglásának szisztematikus megfigyeléséből. A buszról leszáll 30 ember, ebből 15-20 marad a megállóban, 5-10 megy a 6-oshoz, fix 5 meg elpárolog, ők a célforgalmi utasok. A Kosztolányin meg nincs érdemi forgalom. (Tanítási időszaki felmérés)

 

(befejezem az offolást, folytathatjuk másutt.)

Előzmény: g86 (94301)
g86 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94301

A 240E a Körtér közvetlen célforgalmi kapcsolat miatt maradt meg anno, aztán csak kiderült, hogy igazán a 7-es busz mellékága lett.

 

Megkérdezem még egyszer: miből derül ez ki?

Előzmény: zsig (94299)
kristoof Creative Commons License 2015.08.03 -2 6 94300

Szerintem ügyfelei még mindig a bankoknak vannak. :-) (Tök szarul hangzik, ráadásul az utas sokkal szebb szó, szerintem!)

Előzmény: g86 (94298)
zsig Creative Commons License 2015.08.03 0 1 94299

Ne sarkíts, ez nem az az eset. Ez a 22E --> Astoria esete, nyilván az is felcsípne egy csomó utast, mégsem jut eszébe senkinek megcsinálni. A 240E a Körtér közvetlen célforgalmi kapcsolat miatt maradt meg anno, aztán csak kiderült, hogy igazán a 7-es busz mellékága lett. Szerintem nagy tragédia nincs: peremidőszakon kívül megmarad, a Körtér is elérhető lesz, kifelé nem lassul érdemben. 

Előzmény: g86 (94298)
g86 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94298

Az nagyon jó, ha az önkormányzat rájött. Csak az ügyfeleket felejtették el erről értesíteni. Ők meg többségében maradi módon továbbra is a körtérre utaznak a közvetlen busszal. A balgák, nem tudják, saját maguknak mi a jó.

 

Gondolom, a 105-ös busz lesz a következő. Három kilométeren át a metró fölött jár, megérett a pusztulásra.

Előzmény: zsig (94292)
IAtilla Creative Commons License 2015.08.03 0 6 94297

Amúgy feltűnt valakinek a topik címe?

Előzmény: BY-75-98 (94296)
BY-75-98 Creative Commons License 2015.08.03 -1 1 94296

Marci!

Tudod, lerágott csont a TE, mert jól hangzik, csak értelme az nem sok van, mert úgy is mindent le tudnak nyomni az utasok torkán, aztán meg ha látják hogy esetleg mégsem lett jó, gyorsan írnak pár sort, hogy megváltoztatjuk az utazási igényekhez alkalmazkodva a járatokat, végállomásokat, stb!
Egyértelmű volt, hogy pár éven belül mindenképpen rákényszerítik, (rávezetik mert a többi lehetőséget elveszik az utasoktól ) az M4-re az embereket akik utazni akarnak!
Tudod a csont másik vége volt többek között Gazdagrét is.......nehogy már elérj pl 15 perc alatt átszállás nélkül a Körtérre, tessék szépen körbeutazni a XI. kerület fel nem fedezett tájait, aztán szállj át a metróra, és csodáld meg az új állomásokat! (vagy esetleg szállj át másik felszínen közlekedő járatra, de akkor is átszállsz, esetleg Újbuda központtól sétálj a Körtérre ha semmiképpen nem akarsz átszállni.....csak addig utazz 2X annyit mint régebben. )

 

Előzmény: Humarci (94251)
norbee601 Creative Commons License 2015.08.03 -2 0 94295

Miért, milyennek kéne lenniük belül?

Előzmény: Joe0401 (94293)
trizs77 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 94294

Amikor az M4 hálózat önkormánzati egyeztetése zajlott, mindenki kapkodott a szívéhez, hogy elveszik a Körtér, ill. Kosztolányi kapcsolata, és jogos is volt, mert ők 100 éve itt kapcsolódtak a városi vérkeringéshez. Aztán rájöttek az agglós önkormányzatok, hogy annyira nem is fontos már az egész, ellenben elég drága, egyszerűbb, és olcsóbb a megosztás helyett mindenkit becsatornázni a metróba, és a városban más, új kapcsolatért lobbizni (=Széll Kálmán tér).

 

--------------------

 

Nagy meglepetés lenne számomra ha erre az agglomerációs önkormányzatok jöttek volna rá, Ő maguk kezdeményeznék.

 

Ezzel saját lakosságuk érdekei ellen, írásban,  bizonyítottan cselekednének.

Nem okos dolog saját maguk ellen, írásos (megmaradó) dokumentumot gyártani.

Joe0401 Creative Commons License 2015.08.03 -2 0 94293

Az "ezüstnyíl" buszokat átfújták,de az utasterük ilyen maradt??: http://busztipusok.hu/280/280b.htm

zsig Creative Commons License 2015.08.03 0 4 94292

Az egész nap 0-5 fő körül pendliző járatok is valamiért vannak. Ahol ez az egyetlen, ott szerintem nem kérdés a szükségessége, ahol nem, ott mindig van valami más szempont. 

 

A 240E abszurditása szerintem leképezéssel szemléltethető: kb. olyan, mintha a 22-es megosztásával a 22E-t visszahoznánk, és a Széll Kálmán térről (a tér érintése nélkül), közbenső megállás nélkül behoznánk az Astoriára. 

 

Amikor az M4 hálózat önkormánzati egyeztetése zajlott, mindenki kapkodott a szívéhez, hogy elveszik a Körtér, ill. Kosztolányi kapcsolata, és jogos is volt, mert ők 100 éve itt kapcsolódtak a városi vérkeringéshez. Aztán rájöttek az agglós önkormányzatok, hogy annyira nem is fontos már az egész, ellenben elég drága, egyszerűbb, és olcsóbb a megosztás helyett mindenkit becsatornázni a metróba, és a városban más, új kapcsolatért lobbizni (=Széll Kálmán tér). 

 

Azt gondolom, hogy egy fontos mérce a "megtérülés", ki kell számolni, és a társadalmi nyereség/veszteség után értékelni, hogy más szempontok alapján megéri-e, vagy sem, majd dönteni. A jelen formájú 240E - szerintem - legfeljebb reputációs szempontból érte meg, a tavaly tavaszi-őszi választások miatt. 

Előzmény: g86 (94290)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.08.03 0 2 94291

Ja. Érdekesen egyre többet sétálok, amióta van metró. Mert a buszokat onnan veszi ki, ahol nincs metró. Szervezés ám a javából.

Előzmény: zsig (94288)
g86 Creative Commons License 2015.08.03 0 5 94290

Ezeket a megállapításokat alátámasztja valamilyen, az ügyfelek körében végzett érdemi felmérés, vagy csak bedobtad, mert jól hangzik?

 

Nekem nincs ilyen információm, elismerem, de saját tapasztalat, hogy Budaörs - belváros utazásra a 240E-től függetlenül a 40+M4 irányt használják, mert gyorsabb és kényelmesebb. A 240E a körtéri helyi forgalom és az ott elérhető átszállási kapcsolatok miatt (körút déli fele, Fehérvári út, Villányi út, Közép-Buda) érdekes.

 

A megtérülés-szószt meg hagyjuk. Az egész nap, egész évben 0-5 utassal ténfergő járatoknál ez látványosan nem szempont. Akkor miért pont egy olyan járatnál kerül ez elő, amin van utas szép számmal?

Előzmény: zsig (94287)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.08.03 -1 0 94289

Bocs a belevauért, de miről van szó pontosan? A BKK oldalán nem találok semmit erről, igaz, alig működik most nálam. Végre megszűnik a 107? Annak nagyon örülnék, az eleje óta mondom, hogy egy felesleges járat...

Előzmény: zsig (94287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!