Keresés

Részletes keresés

KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50712

Melyik érné meg vajon jobban? Felújítani 19-22 és vázbajos társait, mint az abszurd esetet adó 11-36 és 05-44 avagy ráfektetni azt a pénzt a 200-asok normális rendbe tételére, illetve hosszútávon melyik lehet tartósabb jármű üzemeltetés szempontjából. Habár tudom, hogy a IK.200-as rajongók kivételével zárt kapukat döngetek azzal, hogy jobban promotálom a 200-as buszokat mint a 400-asokat.

-----

A 18-05 pedig nagyon is D10-es, már nem emlékszem pontosan melyik kocsinak a motorját kapta meg. Talán a 769, de most nem vagyok biztos benne.

-----

Még most sem szeretik, bár nem értem miért erőltetik a budai telephelyeken... No de ó39 még mindig nagy túlélő.

Előzmény: Humarci (50693)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50711

Vagy inkább azt amire a legtöbbet kéne költeni a rendbehozatalhoz...

Előzmény: KápCity (50676)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50710

373 mintha jó ideje D10 lenne már.

Vagy nem?

Előzmény: KápCity (50672)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50709

Jönni fog a volán, csak most így kicsit később.

Előzmény: bpi-211 (50662)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50708

Az ok,de hátha lehet beszélni a tulajjal,mivel neki is a felújítás/megörzés a jövőnek az elképzelése.Ha ez kelenföldön biztosítva van(márpedig biztosítva van:),akkor biztos meg tudnának egyezni.

Előzmény: Humarci (50704)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50707

hát igen, pl :)

Előzmény: CKD Kombinát (50706)
CKD Kombinát Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50706

18-25-nél biztos hogy csak jobb állapotban lehetnek. :P

Előzmény: Humarci (50698)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50705

Ez érdekes, akkor amikor leállították kivehették alóla a D10et...

Előzmény: BPI-791 (50703)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50704

magántulajdonban van...

Előzmény: Villámhetes (50702)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50703

AMikor Óbudára került, nem sokkal utána kapta a D10-et. Még én is utaztam vele D10-esként a 30-ason :)

Előzmény: Humarci (50694)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50702

Ez egy örömteli hír.Egyetlen megmaradt csuklós testvérére van esély,hogy megmentsük?BU 86-67-re gondolok.Legjobb tudomásom szerint a Lantánál van.

Előzmény: Törölt nick (50685)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50701

azt gondolom tudod, hogy félre van téve

Előzmény: P.Box (50700)
P.Box Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50700

CKC-947-el mi a terv?

Előzmény: Törölt nick (50685)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50699

tudod az a baj, hogy a bkv megtakarításként a tető felújítását6szigetelését nem kéri... :(

innentől kezdve gyorsítjuk az állapotromlást a víz által

Előzmény: JLA160 (50683)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50698

04-77, 04-78 állítólag nincs rossz állapotban pl

Előzmény: FKU-911 (50679)
attah Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50697

Április közepén térjünk vissza erre, mint az 5-ösre.

Előzmény: Törölt nick (50690)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50696

no igen, szvsz is butaság lenne

nem állunk jól motorilag, kár lenne megszívatni magunkat(mint pl ziu búcsú)

Előzmény: bpi-211 (50678)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50695

óbudán régen ez is szempont volt... :((

Előzmény: KápCity (50676)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50694

18-05 az még nem d10-es

viszont az lesz majd, ha visszajön

Előzmény: BPI-791 (50669)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50693

A vázállapot lesz a döntő, nem a motor(remélem).

Ez alapján esélyesek az általad említett 415-k.

Én nem vagyok ennyire optimista, csuklósok is el fognak vérezni.

 

Bár Én annak örülnék, ha ez a projekt így nem valósulna meg...

Előzmény: bpi-211 (50650)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50692

úúúú, ne is mond!!

múltkor is vadásztuk és mindig nabik jöttek :(

Előzmény: ujfigura (50645)
Csopakiutca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50691

Nem tudom, én már csak a "kész állapotot" láttam. Csak áttételesen hallottam, hogy mi történt, bár számomra megbízható forrásból, de ha tényleg így történt az, egyszerűen szólva: ciki. Mindenesetre két busz találkozott, de csak az egyik volt mozgásban. Ez a Volvo volt.

Előzmény: Törölt nick (50684)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50690

Szerintem ebben az évben nem fog a volánosítás bekövetkezni. Így, hogy a bérlési tender elbukott, a másik lehetőség az lenne a május 1.-i átállásra, hogy a Kravtex udvarán álló összes buszt megkapja a VB, bérbe vagy örökbe. Amivel még a jelenlegi állapotoknál is nagyobbat szívnának az utasok. Még egy lehetőség, hogy a BKV a VB alvállalkozója legyen egy pár hónapig, de szerintem ez az út sem járható.

Előzmény: attah (50686)
John Howard Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50689

Előírások vannak, hogy szóló- illetve csuklósbuszon (illetve ez a befogadóképességtől függ) hány, és milyen méretű menekülőablaknak kell lenni. A menekülőablakot nem szakíthatja meg semmilyen szerkezeti elem, tehát nem lehet félúton merevítés, elválasztás - ergo nem lehet (részben) nyitható felület. Ha jól rémlik, a szólókon 4, a csuklósokon 7 ilyen menekülőablak kötelező; lehet az hátsóablak, és lehet tetőszellőző is, ha megfelel a minimum méretnek. Ha nem, akkor nyitható oldalablakból kell nem nyithatót (=osztatlant) csinálni...

Előzmény: BPO-105 (50648)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50688

Juhúúú! :) :) :)

Előzmény: Törölt nick (50685)
GABEN352 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50687

Végre! Ez egy nagyon örömteli hír!

Előzmény: Törölt nick (50685)
attah Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50686

(A volánosítás szerencsére egyelőre megúszva, egyre inkább úgy tűnik.)

 

A jelek szerint nem.

 

 

 

Előzmény: bpi-211 (50662)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50685
Tavaszra szeretnenk rendbetenni.
Előzmény: vlacc (50639)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50684

Ez hogyan történt?

Előzmény: Csopakiutca (50644)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50683

Bizony, a 609 rémisztő állapotban van annak ellenére, hogy volt felújításon. Múltkor kifogtam 96-on, enyhén szólva megdöbbentem amilyen állapotban van, a váz össze-vissza rozsdásodik, törik, az eső az ablakoknél folyik be stb. Pedig jó kocsinak tartom amúgy, néhány D10-esnél ezerszer jobb motorikusan (és még a hangja is jó).

Előzmény: FKU-911 (50681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!