A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Délután a Szent Gellért téren 04-28 (és egy ideig 11-86 is) gondoskodott arról, hogy a Bartók Béla út a Móriczig álljon. A 7E/173E-k 4-5 ösével vonatoztak a villamospályán, a banda másik felét lekerülve, akik szépen álldogálltak a sorban... :-/
Most épp 04-23 van félreállva a Március 15. téri lehajtó és az egyenesen közlekedő sávok közti forgalomtól elzárt területen. (Talán UTV-ről látszik is. :) ). Sztem ő is eseményezett, mert állt mellette egy személyautó.
Szerinted a diszpécser ki tudja perce pontosan számítani, hogy mikorra kell kiérni a tartaléknak? Ja és azt honnan tudja, hogy Géza lassú ezért 5 percet fog késni?
Könyörgöm, ne írj ekkora hülyeségeket, amíg nem tudsz semmit a benti dolgokról...
Na. Pont ezért írtam, amit írtam. A lényege annyi volt: a két darab 63/157-re kiadott ap-s kocsi közül az egyiket nyugodtan lehetne, (sőt kellene) olyan forgalmi számra kiadni, hogy az nagyrészt 157-esen járjon. A másik meg nagyrészt 63-ason. Így igazságosabb lenne.
Valóban nem teljesen értek egyet. Legalábbis bizonyos részben. Az, hogy elenyésző, az először is nem jelent nullát, másodszor pedig arra is gondolni kell, hogy nem kizárólag a hivatásforgalom használja ezeket a járatokat, hanem alkalmi utasok is, akik lehetnek öregek, rokik, babakocsisok, vagy csak szimplás 20 kilós szatyrosok.
Budaligeti résszel egyet értek.
Csak az a baj, hogy oda (és még sok más helyre) pillanatnyilag nem jut kocsi, bár nyilván lehetne úgy forgatni a buszokat, hogy oda is menjen. Úgy vélem, hogy nem kell már túl sok időnek eltelnie ahhoz, hogy minden vonalon (még a most nem favorizáltakon is) megjelenjen alacsonypadló. Először csak 1-1 darabbal, de szép folyamatosan egyre telítődve.
Sőt, ilyen van a LYH-114-ben és a 103-ban is (vagy a 104-ben). És ilyen lesz a 115-ben és a 127-ben is, és aztán szépen lassan valamennyiben, amelyikre nem jutott az előző adagból és most még mindig meggymagozóval szaladgál.
Akár hiszed akár nem, tényleg elenyésző a vasárnap hajnalban babakocsival/mozgáskorlátozottként munkába igyekvők száma Nagykovácsiból/ba. Este kilenc után dettó. Továbbmegyek, és megkockáztatom, hogy ezzel végképp nem értesz egyet, de napközben sincsenek olyan sokan, hogy a 15-20 perces ap-s követés indokolt legyen. Viszont mi a helyzet a budaligeti mozgáskorlátozottakkal? Ők tanuljanak meg repülni? Vagy felszállni a normál magasságú buszra? Jaaaaaa, hogy mozgáskorlátozottak! Nahát! Nem pont ezért van kitalálva ez az alacsonypadló dolog? Vagy ezt is rosszul gondolom?
LYH-128 ban jegykezelő automata narancsárga más tipudú mint egy másik citaroban (sárga). Természeten a falubuszon LYR-131 helyett mindennap más van. Gondolom kapja a jegykezelő berendezést illetve kivehetnék az első ajtónál a kapaszkodot mint térelválasztót.
Azt gondolom, hogy alapvető tévedésben vagy. Az alacsonypadlós autóbusz ugyanis nem csak a kerekesszékesek kedvéért van. Vannak idős emberek is. Akik akár hajnalban még dolgozni is járhatnak. A babakocsisokról nem is beszélve. Mondjuk azok nem dolgozni járnak, de akárhova.
Nem akartam a kákán is csomót keresni, de ha már itt tartunk teljesen egyetértek 06-62 tt.-al: nagyon reméltem, hogy a délelőtti félórázásnak vége lesz és besűrítik a 63-ast 20 percesre. Szükség volna rá! Sok embertől hallottam már Nagykovácsiban, hogy használnák a buszjáratot falun belül (értsd: néha Remeteszőlősig), de a félórás követési idő miatt nem teszik. 157-esen alig van utas napközben, mégis 20 percenként jár! A másik meg tényleg ez az alacsonypadlós dolog: a budai hegyekbe viszonylag kevés kerekesszékes kirándul hajnali 4 és 6 között, így teljesen felesleges a két kezdő számra ap-t adni. Viszont 157-esre tényleg elkelne egy napközben, és 63-asra is bőven elég egy (a 3-ból).
Mosunk mindenhol ahol működik a mosó (a gépek szerény műszaki képességeivel), reálisan 2-3 nap alatt futnak végig a kcosik garázsonként, azaz kb napi 100 kocsi per gar a közelítő kapacításunk.
157-esen szo. és munkaszüneti napokon csak 7-kor és 22 után van ap-s indulás. Akkor meg már/még teljesen felesleges. Többi rendben van.
63-as du lehet a 10 perc is kevés de legalább már nem 12 perc, ez is előrelépés. + a délelőtti 30 percezésen lehetett volna még javítani.
"13.00 és 14.00 között tényleg ilyen alacsony utasszámot mértetek? Mert ott meglepően ritkán (20 majd 15 perc) indulnak a járatok, viszont akkor már elég ütemesen gyűlik a nép."