A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Pl. Hegyköz (Zemplén): 1977...1980, Országszerte: 2007. március..., 2009. december...
Budapest aggló: 2012...
Nem unalmas és demagóg ez az álságos volán-kampány?
Csak arra próbálok vélozni, hogy senki se várjon megváltást, szolgáltatási szint-emelkedést attól, hogy városhatárt átlépő városi jellegű autóbuszvonalakat ezentúl Volánbusz-logós, országúti áttételű kocsikkal nyomnak.
Ahol érdemi javulás prognosztizálható (ha a döntéshozók alkalmas járműveket találnak a célra), az a 272-es, 172E, 40E, 188E, ahol végre meg lehetne érezni, hogy mint is jelent a gyakorlatban a "vmin=60 km/h" és nem csak a "kivétel BKV"-t érzik nap-mint nap a fizetővendégek...
Igazából a "tiszta, fűtött, új"-on felül én még mást nem nagyon olvastam, ami vagy igaz lesz vagy nem. Nem tudom, ha új járművek kerülnének oda, akkor el lehet hinni, máskülönben meg mondom: vagy igen, vagy nem.
Ezt egy kicsit nehezen hiszem.De majd meglátjuk.Én mondjuk alapból az egész projektbe nem hiszek,mert nem lesz rá zseton.Ha csak valaki nem pumpál bele..
Én azt szeretném nagyon hallani/látni valakitől, aki nálam tájékozottabb, vagy jobban ért hozzá, hogy pontosan mik lesznek az előnyei ennek az átszervezésnek. Mert én hajlandó vagyok elismerni, hogy vannak, ha leírja valaki, de a legtöbb pártoló hsz., amit eddig itt olvasni lehetett, az legfeljebb azt bizonygatta, hogy valószínűleg nem lesz rosszabb.
Az sem lesz egyszerü.Amikor 272-esen dolgozom,gyakran látom,hogy beáll bálinton,és pár perc múlva megy is tovabb.Kosztolányin,ha nyugi van,kb.6-7 percet áll.
XY Önkormányzat fizet egy alacsony színvonalú szolgáltatásért a BKV-nak, amit majd a közeljövőben a Volánbusz fog ellátni, garantáltan magasabb színvonalon.
Kíváncsivá tettél, kérlek, írd le nekem mi ez a garancia.
Megint "csodás" hírek... Az egészben egyedül annyi lehet pozitív, ha valóban MAN-ok jönnek, mert kizárásos alapon ez Lion's city-t jelentene, de a kiírás szerint csak 17+25 db lenne városi kivitel, ez gondolom a 22+240(E)-t fedi le, az összes többi szóló vonalon 2 ajtós elővárosi? Pl. a 64-esen azért vicces lenne. Ja meg ugye a szólók csak LE-sek..
Azt meg rossz elképzelni is, hogy mi lesz a 3 perces követés mellett... Ezzel szív az önkormányzat is, a kék busz még mindig presztízs (ha nem lenne olyan fontos, már rég nem szerződnének újra és újra). Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért? na, azzal aztán jól fognak járni az emberek)? Mi lesz a bpi szakaszról elvett BKK-s teljesítménnyel (vagy pl. a 240E-t majd szétvágják BKK= Móricz-Sasadi, Volán= Sasadi-Lakótelep?)? No comment az egészre.
Hát akkor majd jön a Volánbusz, a csuklósaival, meg a hosszú buszaival. Megoldják, majd csak Wittinghof Tamás fogja a falat kaparni, hogy oda lesz Budaörs töm.köze. Nembaj, valakiknek ez a játszótér, így kell csinálni.
Nem jól olvastad.Tehát:Ezek a vonalak,amiket felsoroltál,volánosok lesznek,mennyire verik el a bkv-s vonalakat?Pl:Kosztolányin az 53,86,150,250,212,vagy a Sasadin a 139/239-est.
De visszatérve arra,amit mondtál:Boritékolható,hogy a 240E/272 csúcson kívül/172E stb járatok nem tudják majd tartani az órás fordulóidőt.