Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48704

Pénzügyileg semmi,a bkv/volán 5-10 km es környéki bérletei egy árban vannak.A menetidő/járatsürüség itt a fontos kérdés.

Előzmény: VT42 (48698)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48703

Az olyan mint E betűn a kedvenc járatodon, avagy Elmehetsz a 3,14-be :-)))

Előzmény: Villámhetes (48681)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48702

Bizony, bizony.

 

Felesleges palotaforradalmat vízionálni.

Nem lesz.

 

Esetleg új buszokkal, ugyanazok a buszvezetők fognak ott dolgozni akik ma is.

Csak még pénzt + jegyet is kell kezelniük.

 

Aki ma udvariatlan az az lesz Volánbuszos egyenruhában is.

 

Aki ma nem kapcsolja be (tekeri fel) a fűtést az Ik-260-on az nem fogja az új MAN-on sem.

 

Aki ma nem tartja a menetidőt, nem fogja tartani ott sem.

 

 

Előzmény: HBweb hu (48701)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48701

"tiszta, fűtött, új"

 

Pl. Hegyköz (Zemplén): 1977...1980, 
Országszerte: 2007. március..., 2009. december...

Budapest aggló: 2012...

 

Nem unalmas és demagóg ez az álságos volán-kampány?

Csak arra próbálok vélozni, hogy senki se várjon megváltást, szolgáltatási szint-emelkedést attól, hogy városhatárt átlépő városi jellegű autóbuszvonalakat ezentúl Volánbusz-logós, országúti áttételű kocsikkal nyomnak. 

Ahol érdemi javulás prognosztizálható (ha a döntéshozók alkalmas járműveket találnak a célra), az a 272-es, 172E, 40E, 188E, ahol végre meg lehetne érezni, hogy mint is jelent a gyakorlatban a "vmin=60 km/h" és nem csak a "kivétel BKV"-t érzik nap-mint nap a fizetővendégek...

Előzmény: Törölt nick (48700)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48700

Igazából a "tiszta, fűtött, új"-on felül én még mást nem nagyon olvastam, ami vagy igaz lesz vagy nem. Nem tudom, ha új járművek kerülnének oda, akkor el lehet hinni, máskülönben meg mondom: vagy igen, vagy nem.

Előzmény: VT42 (48698)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48699

Ezt egy kicsit nehezen hiszem.De majd meglátjuk.Én mondjuk alapból az egész projektbe nem hiszek,mert nem lesz rá zseton.Ha csak valaki nem pumpál bele..

Előzmény: RIKA424 (48696)
VT42 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48698

Én azt szeretném nagyon hallani/látni valakitől, aki nálam tájékozottabb, vagy jobban ért hozzá, hogy pontosan mik lesznek az előnyei ennek az átszervezésnek. Mert én hajlandó vagyok elismerni, hogy vannak, ha leírja valaki, de a legtöbb pártoló hsz., amit eddig itt olvasni lehetett, az legfeljebb azt bizonygatta, hogy valószínűleg nem lesz rosszabb.

Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48697

Az sem lesz egyszerü.Amikor 272-esen dolgozom,gyakran látom,hogy beáll bálinton,és pár perc múlva megy is tovabb.Kosztolányin,ha nyugi van,kb.6-7 percet áll.

Előzmény: nemeza (48693)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48696

A volán járatok mennyire fogják elverni a bkv-s járatok menetidejét a közös szakaszon

 

--------------

 

Annyira mint ma ahol közös szakaszon járnak.

Előzmény: Villámhetes (48655)
RIKA424 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48695

Miniszter asszony szerintem 30 évvel ezelőtti világban él.

Mégis milyen indokkal mondja azt hogy ezt a szolgáltatást a Volánbusznak kell ellátnia!? Vagy elég annyi indok, hogy mert csak és kész!?

 

----------------

 

A törvény erejénél fogva.

Javaslom elolvasni a törvényt mégha itt ez ritkán fordul is elő.

 

A dologban résztvevők (érintettek) egyike sem vitatja, hogy az intézkedés jogszerű.

 

Inkább olyan mondatokat hallottam eddig, hogy:......Igen-igen, de

Előzmény: CKD Kombinát (48641)
fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48694

Boccs, arra gondoltam.

Előzmény: Villámhetes (48691)
nemeza Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48693

Igazából a 172E-re gondoltam, amit írtam. A 240E-nek túl nagy a forgalma / sok a megállója..

Előzmény: Villámhetes (48683)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48692

Mint időnként a 87-est,már szinte senki nem áll rá a kosztolányin..

Előzmény: Törölt nick (48689)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48691

Én 15 m-esről nem is tudok,csak 13,7 m-esről.Dobnál egy linket?

Előzmény: fberci (48688)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48690

Brutális módon levették az időt, körönként van 3-4 perced...

Előzmény: nemeza (48682)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48689

Nagyobb szar lesz az biztos, főleg ha másodikként áll meg. De ha elsőként, akkor meg kerülgetni kell, ez kifelé nem egyszerű.

Előzmény: Villámhetes (48680)
fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48688

Egy dolog amire senki sem gondolt: 15m-es Aabenra legalább ezek szerint biztos, hogy nem jön. :) Legalábbis nem a 240E-re.

fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48687

Kültéri kijelzőkről van szó, aminek egyes munkálatai (áramellátás) már elkészültek.

Előzmény: JéGyé ;-) (48679)
fberci Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48686

XY Önkormányzat fizet egy alacsony színvonalú szolgáltatásért a BKV-nak, amit majd a közeljövőben a Volánbusz fog ellátni, garantáltan magasabb színvonalon.

Kíváncsivá tettél, kérlek, írd le nekem mi ez a garancia.

Előzmény: Irisbus (48663)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48685

Megint "csodás" hírek... Az egészben egyedül annyi lehet pozitív, ha valóban MAN-ok jönnek, mert kizárásos alapon ez Lion's city-t jelentene, de a kiírás szerint csak 17+25 db lenne városi kivitel, ez gondolom a 22+240(E)-t fedi le, az összes többi szóló vonalon 2 ajtós elővárosi? Pl. a 64-esen azért vicces lenne. Ja meg ugye a szólók csak LE-sek..

 

Azt meg rossz elképzelni is, hogy mi lesz a 3 perces követés mellett... Ezzel szív az önkormányzat is, a kék busz még mindig presztízs (ha nem lenne olyan fontos, már rég nem szerződnének újra és újra). Hogy fog kinézni a tarifarendszer (jelenleg Budapest bérlet+ helyi bérlet= 15700, a jövőben meg kell majd venni BKK bérletet+ 10km-es volán bérletet 9600-ért? na, azzal aztán jól fognak járni az emberek)? Mi lesz a bpi szakaszról elvett BKK-s teljesítménnyel (vagy pl. a 240E-t majd szétvágják BKK= Móricz-Sasadi, Volán= Sasadi-Lakótelep?)? No comment az egészre.

 

01-93 már csak hab a tortán. :(

ymuh Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48684

Hát akkor majd jön a Volánbusz, a csuklósaival, meg a hosszú buszaival. Megoldják, majd csak Wittinghof Tamás fogja a falat kaparni, hogy oda lesz Budaörs töm.köze. Nembaj, valakiknek ez a játszótér, így kell csinálni.

Előzmény: Törölt nick (48637)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48683

A 240E-n ki van zárva.Nagyon hajtós vonal,még e nélkül is.

Előzmény: nemeza (48682)
nemeza Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48682

Szerintem az E-k még a jobbik eset, mert kevés megálló esetén könnyebb behozni, ill. nem lesz talán olyan mértékű menetidőnövekedés..

Előzmény: Villámhetes (48680)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48681

A VOLOV milyen márka?:))

 

Összeakadtak?Hogy?

Előzmény: JéGyé ;-) (48675)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48680

Nem jól olvastad.Tehát:Ezek a vonalak,amiket felsoroltál,volánosok lesznek,mennyire verik el a bkv-s vonalakat?Pl:Kosztolányin az 53,86,150,250,212,vagy a Sasadin a 139/239-est.

 

De visszatérve arra,amit mondtál:Boritékolható,hogy a 240E/272 csúcson kívül/172E stb járatok nem tudják majd tartani az órás fordulóidőt.

 

Előzmény: Törölt nick (48672)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48679

A futáros kijelzők úgy lettek megrendelve, hogy beszerelhetőek legyenek más járművekbe is.

(hogy ez mennyire fog működni ne firtassu jobb mindenkinek)

 

 

Előzmény: Tyh (48657)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48678

Na a Volánnál olyan nincs...

Előzmény: JéGyé ;-) (48675)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48677

... és volt, hogy még a valójában elbontott roncs rendszámát is megkapta (BPO-793 » BPI-398). 

Előzmény: JéGyé ;-) (48676)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.03 0 0 48676

Volt már olyan, hogy autóbusz vettek vissza állományba selejtezése után, mert volt nála szarabb állapotú kocsi és olcsóbb volt megcsinálni.

Előzmény: netinvestor1221 (48629)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.02 0 0 48675

Forgalomirányítás belső szabályzata szerint 10 perces követésnél 19 percre még indítható kocsi, 20 percnél már utastájékoztatást kell elrendelni.

Ha nincs tartalék elegendőp, mert nem adnak, akkor ez van.

 

Gyáli kocsikat pótni kell, ma külön jó volt amikor két VOLOV össze akadt.

 

Előzmény: Fzolee (48616)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!