Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 4 napja -2 2 38157

 

5*

 

Előzmény: Obus (38156)
Obus Creative Commons License 4 napja -1 12 38156

Hát az nem fejlesztés, hogy a szükséges infrastruktúra kiépítése nélkül húzogatják a piros vonalakat a térképre, hanem bohóckodás.

Előzmény: Jim1987 (38155)
Jim1987 Creative Commons License 4 napja 0 0 38155

mert nincs áramszedője :D

 

a trolivonalakat szeretnék fejleszteni kevés pénzből, ami csak ilyen félmegoldásokkal sikerül...

Előzmény: altenberger (38153)
08-73 Creative Commons License 4 napja -1 3 38154

Több értelme lenni a 95, 195-öst visszatenni a Keletihez.

Előzmény: altenberger (38153)
altenberger Creative Commons License 4 napja -4 5 38153

Megy a szerencsétlenkedés a trolikkal Kőbányán. :-(

 

Miért nem a 95-ös (ontopic) buszt hosszabbítják meg a Keletiig?

 

A Kápolna tér nem túl parádés végállomás.

08-73 Creative Commons License 2025.05.24 -1 1 38152

Láttam, tisztán Volános kiadás volt, ma voltam arrafelé.

Előzmény: 6243 (38151)
6243 Creative Commons License 2025.05.24 0 0 38151

Nincs ITK.

Előzmény: 08-73 (38148)
nemeza Creative Commons License 2025.05.23 0 0 38150

Köszi, ezt nem tudtam. Kíváncsi leszek a végeredményre.

Előzmény: 18-09 (38149)
18-09 Creative Commons License 2025.05.22 -1 3 38149

Nagyban befolyásolja az egészet hogy ez egy EU-s finanszírozású pilot projekt, ami 2026. februárig létezik. 

 

https://www.interreg-central.eu/projects/dream-pace/

Előzmény: nemeza (38147)
08-73 Creative Commons License 2025.05.22 -1 0 38148

Volános Conecto G, csuklós Lion's City, meg Volvo 7700A/7900A bizonyosan, ITK-s Volvokról nem tudni egyelőre.

Előzmény: MOS-240 (38146)
nemeza Creative Commons License 2025.05.22 -3 0 38147

Korrekt összehasonlítás, ha vizsgaidőszak a nagyja es iskolaszünet lesz a fele..

Ja nem.

Előzmény: 18-09 (38144)
MOS-240 Creative Commons License 2025.05.22 0 1 38146

A H5 potlok mivel lesznek kiadva? lesz Intertankeres Volvo vagy Conecto G?

08-73 Creative Commons License 2025.05.22 -3 0 38145

És a tesztidőszak keretén belül díjmentes lesz, vagy fizetős? Ha jól tudom, az ilyen EU-támogatott dolgok/projektek mintha az elején egy ideig díjmentesek szoktak lenni.

Előzmény: 18-09 (38144)
18-09 Creative Commons License 2025.05.22 -1 1 38144

Június vége, kb. 9 hónapos tesztidőszak lesz. Utána nem tudni mi lesz a sorsa. 

Előzmény: 08-73 (38134)
IAtilla Creative Commons License 2025.05.21 -1 0 38143

Aha. Azt eddig nem néztem.

Az új laptáblákon még jobban elmosták a napszakokat.

A mostanin azt írja, hogy 4:27–4:57-ig jár 10 percenként, a júniustól érvényesen pedig azt, hogy kb. 5:00-ig.

A kb. 5:00-ba hunyorogva belefér, hogy 5:17-ig.

Előzmény: Zugbegleiter (38142)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.21 -1 0 38142

A bkk honlapon a menetrendek menüpontban fent van az új az összes metrónál és a felszíni nappali járatok egy részénél.

Előzmény: IAtilla (38141)
IAtilla Creative Commons License 2025.05.21 0 0 38141

Fogalmam sincs, hol nézed, sem a GTFS-ben, sem a BudapestGO-ban nincs változás késő este sem, így nem értem, miből gondolod, hogy frissült.

Előzmény: Zugbegleiter (38137)
IAtilla Creative Commons License 2025.05.21 0 0 38140

Esélyes, hogy szétnéztek, fél 6-kor változatlanul 5 percenként fognak indulni.

Előzmény: Zugbegleiter (38136)
IAtilla Creative Commons License 2025.05.21 0 1 38139

Fordítva gondolkodsz. Nem ritkább követés jár a munkába járóknak, csak nem jár sűrűbb, amikor nem indokolja az utasszám.

Egyáltalán nem mondanám drámainak a ritkítást, hajnalban kettővel kevesebb indulás lesz, ezáltal 20 perccel később vált át 10 percről 5 percre a követés.

A hétvégi üzemkezdés és követési idő nem változik.

Előzmény: exvérmezö15 (38135)
Adamis Gusztáv Creative Commons License 2025.05.21 0 4 38138

Viszont, ha beszamitod, h le kell menni, akkor mar nem ered el azt a metrot, csak a kovetkezot, es maris kesobb vagy a celodnal.

Előzmény: timetable (38127)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.21 -1 0 38137

Tévedés áll fenn, az M4 menetrendje fent van és nem ritkul reggel.

Előzmény: IAtilla (38133)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.21 -1 4 38136

Menjen már ki valaki Kelenföldre szétnézni reggel fél 6 körül, mi van ott. Hömpölyög az embertömeg, mit akarnak ott ritkítani?

Az M1 vajon miért nem jár tovább? Ott aztán jószerével semmilyen éjszakai busz nincs. A Hősök teréig óránként 1x 979, tovább a Mex felé már az se.

 

 

 

Előzmény: IAtilla (38133)
exvérmezö15 Creative Commons License 2025.05.21 -4 2 38135

Ezek szerint azok akik dolgozni mennek ritkább követés jár? Azok miatt akik buli utána metróval akarnak haza ténferegnek. De hétvégi üzem kezdés marad a régibe? Mert a Kötekedő Tömeg terveibe az szerepelt később  induljon be a metró hétvégén?

Előzmény: IAtilla (38133)
08-73 Creative Commons License 2025.05.21 -1 0 38134

Más: a 274-es busz beindítása mikorra várható?

IAtilla Creative Commons License 2025.05.21 -1 0 38133

Off:

Az M1-es azért nem ritkul, mert nem érintett az üzemidő-bővítésben sem.

Az M4-esnek még nincs meghirdetve az új menetrendje, de szintén ritkul hétköznap hajnalban.

Előzmény: Zugbegleiter (38131)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.20 -1 1 38132

Az utasok kb. fele nem tudja használni ezeket az eszközöket, a másik felének egy része pedig tudja, csak nem szeretné. Én semmilyen szakmai, de nem szakmai érvet se látok, mi lenne az indoka ennek az összevisszaságnak. Pitiánerkedésnek tartom, megmondom őszintén, legyen bárki is a szellemi gazdája a dolognak, ha ugyan van szellemi gazda, és nem csak kedv híján félbehagyott munkáról van szó.

Előzmény: timetable (38128)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.20 -2 0 38131

Már meg van hirdetve az új menetrend. Az M2 is ritkul ugyanebben az idősávban. Az M1 és az M4 nem.

Előzmény: névtelen (38130)
névtelen Creative Commons License 2025.05.20 -1 1 38130

Nem lehet esetleg Újpesten is tárolni néhány szerelvényt a reggeli indulásra, jobban elosztani a reggelt?

Előzmény: lapaj74 (38129)
lapaj74 Creative Commons License 2025.05.20 -1 4 38129

Kökiről még elég. De így Újpest-ről is csúszik az egész és onnan 5.40-ig lesz 10 perces követés munkanapokon. Az már nem olyan jó! Pláne nem 6 körül Kálvinon .

Előzmény: timetable (38126)
timetable Creative Commons License 2025.05.20 0 5 38128

Ezek a köztes időszakok, pláne, hogy kétféle van belőlük, szerintem teljesen felhasználóellenesek, és nagyban rontják a tájékozódást. Nem mindenki közlekedési szakértő, csak szeretne hazajutni munkából, vendégségből, buliból, repülőtől - mindegy is honnan.

 

20 éve kb. hasonlóan vélekedtem volna, de szerintem az utazástervezők rutinszerű használata ezt a megközelítést kicsit idejétmúlttá tette. A rendszeres utasok meg fogják tanulni hamar (főleg akkor, ha jobb nekik, vagy ha esetleg ha valahol sokkal rosszabb - bizonyára lesz ilyen is...), az eseti jellegűek pedig eddig is vagy kerülték az éjszakai közlekedést, és az utolsó metró volt az igazodási pontjuk, vagy az utazástervezőkkel elboldogultak.

 

Ha jár a metró, akkor járjon a nappali hálózat, legalábbis a fő vonalak tekintetében

Mit tekintünk fő vonalnak?

 

Előzmény: Zugbegleiter (38120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!