Párszor próbáltam az "új" 82-est, a Mexikói kapcsolat miatt és hát igen. Viszont én betudtam a csúszásokat a Vezér felújításnak. Vagy ennél többről van szó?
Sokat segítene, ha menetrendszerűség javulna. Most is 3-20 percenként jár lényegében.
82-es troli ugyanez, főleg amióta A is van. egymás seggében járnak. Első kocsi fullon. Második 0 utassal. Ebből naívan arra is következtethetnék, hogy nőt a kihasználtsága. Pedig nem. Csak alkalmatlanok a menetirányítók...
Esetleg el lehetne gondolkodni egy 212 új "sűrítő" betétjáratában, ami csúcsidőben jár6na, de Boráros tér helyett csak ÚBK-ig ill. onnantól közlekedne.
Az M4 átadásakor volt ilyen 153A, de kihasználatlanság miatt megszűnt. Ha csúcsban 10 percenként, azon kívül 15 percenként, hétvégén 20 percenként ÚBK-Gazdagrét között járna, pont elég is lenne (mint alapvetően most is) feltéve a menetrendszerűség tartása mellett (leginkább a 153 miatt a du/este rotty a vonal). A 107 pedig kiválthatja az Infóparki kapcsolatot (a Gellért tér-Petőfi híd-Lágymányosi hídi megállókkal).
Legutóbb December 2.-án. FLR-729-cel pótoltam a 250-esen 18:02-23:49 között.
A 105 perces műszakimat érthető okokból a villamosvégállomáson töltöttem + az Auchanban. 😃
Megálltam a villamospótló megállójánan a busszal és a kutyát se zavartam.
De az a villamosvégállomás kultúráltabb az összesnél. Főzött kávé, illatosító a WC-ben. Folyékony szappan, sima szappan, kézfertőtlenítő, mosogatószer, edények, evőeszközök és jó hangulat van ott.
A túloldalon mérhetetlen mocsok, egy asztal székkel oszt ennyi.
Az az egyetlen Arrivás tartózkodó, amit az Arrivának kéne fenntartania. Anno a Kosztolányi Dezső tér ehhez képest palota volt, pedig az se volt piskóta. Kb egy hajléktalanszálló nézhet így ki.
Pontosabban 153A-ként a jelenlegi helyzetben tényleg értelmesebb lenne egy betét Kelenföldtől fölfelé. Még akkor is, ha a 153-154 összevonás megvalósul a Budaörsi-Bocskain, a kieső kelenvölgyi és Andor utcai részt pedig egy Újbuda-busz reinkarnációjú 253 elláthatná.
Őszintén kérdezem, hogy egyáltalán van értelme annak, hogy a 153 és a 154 is tesz kört az Infoparkban? Újbuda központtól én eddig alig láttam utast arrafelé, nem beszélve arról, hogy menetrendileg 1-2 perc eltéréssel mennek egymás után.
Nekem ez az egész 153-154 teljesen átgondolatlannak tűnik, se Újbuda központtól, se Kelenföldről Gazdgrét felé nem jók az indulások. Újbudától egyszerre megy a kettő majd fél óráig semmi, Kelenföldről Gazdagrétre is napközben 10 percen belül elmegy a kettő, majd 20 percig semmi.
De olyan is előfordult már, hogy !3! (2 x 153 köztük a 154) busz kergette egymást Kelenföldtől Gazdagrét felé, kb. 40 percnyi várakozás után. Grat BKK!
Stimmel. 153-ason vezetve olyankor azért örültem, amikor annyi késés összejött, hogy Kelenföldön pont előttem ment el - az elvileg mögöttes - 154-es, ott összeszedve és Gazdagréten terítve az utasokat. Olyankor vissza lehetett hozni pár percet.
A hét végének a közeledtével a 15-20 perc sem ritka ott.
Legutóbb az Infoparknál volt a sor vége. Teljesen szétveri az ott szerzett késés a követéseket a 154-essel, délután párban jár a két járat a közös szakaszon Gazdagrét irányába.
Vélhetően csak lefutott az egész éves közlekedési naptár generálása minden viszonylatra, 99%, hogy majd ki lesz törölve még karácsony (januári vezénylés kiadása) előtt.
"Miért kellett a 107-est is átküldeni a Rákóczi útra?" Mondjuk mert a szent BKK a 107-el párhuzamosan a 7-est ismét ritkította, ami ugye a Rákóczin (is) jár.