Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2024.08.08 -1 0 36013

Hogyhogy? Nem vált be a 215 korábban?

Előzmény: 18-09 (36011)
08-73 Creative Commons License 2024.08.08 -1 0 36012

Hogyhogy nem lesz 215 idén? Nem vált be az elmúlt években?

Előzmény: 18-09 (36011)
18-09 Creative Commons License 2024.08.08 -1 0 36011

Nem. 

 

Viszont lesz villamospótló 178-as Margit híd, budai hídfő és Naphegy tér között 17-18-19-én :)

Előzmény: 08-73 (36010)
08-73 Creative Commons License 2024.08.08 -2 0 36010

Idén augusztus 20-án lesz 215-ös busz?

08-73 Creative Commons License 2024.08.08 -3 4 36009

Na, helyes, úgy tűnik, egyre többször van ilyen. Mindennap így kéne, és akkor NO eaf ott!

 

https://bkk.hu/hirek/2024/08/a-9-es-buszt-ellenorizte-a-rendorseg-es-a-bkk-ujabb-kozos-akcio-a-biztonsagert.13028/

08-73 Creative Commons License 2024.08.07 -1 1 36008

Amúgy kb 2021-ig, emlékeim szerint. De már egyszer 2019-ben is bepróbálkoztak a nyári eaf-fel, emlékeim szerint Lacus közbenjárására oldották fel abban az évben.

Előzmény: 18-09 (36006)
08-73 Creative Commons License 2024.08.07 -2 1 36007

Azt kéne visszahozni, semmi gond nem volt vele!

Előzmény: 18-09 (36006)
18-09 Creative Commons License 2024.08.07 -2 3 36006

Pedig volt időszak, amikor nyáron nem volt EAF.

Előzmény: 08-73 (36005)
08-73 Creative Commons License 2024.08.07 -3 8 36005

https://bkk.hu/hirek/2024/08/kozossegi-kozlekedessel-a-margitszigetre.13012/

 

Mèg mindig nem látom felfüggesztve az eaf-et a 26-oson, pedig rohadt gyorsan kéne!!!

timetable Creative Commons License 2024.08.06 0 4 36004

Azért sok mindenben igaza van, abban is, hogy a jelenlegi XXII. kerületi járatstruktúra a 33, 133E és 114-es család kivételével nagyon keszekusza és átláthatatlan.

És a Regényes utcai betéréssel - akár csak bizonyos napszakokban, ezt még jobban meg is bonyolítaná. :D

 

Az a baj, hogy az illető nem gondolta végig hogy milyen problémákra akar válaszolni, így sem a gondolatmenetét nem könnyű sem követni, sem pozitív/negatív véleménnyel ellátni valamely javaslatát a továbbgondoláshoz. Egyenletlen követés? Ritka követés? Üzemidő? 

 

A te kommentjeid közül a 251-eshez kötődővel egyetértek, személy szerint sem a "hol a Városház térre megy, hol nem", illetve a 251E léte is nehezítést jelent a mindennapi közlekedésemben. A 250/250B ügyében nem foglalok állást, az 58-as sűrítése jó ötlet lehet, de nem biztos hogy minden napszakban.

 

Nekem amúgy úgy tűnik, hogy leginkább az 58-158-250 közös szakaszának egyenletlen követése az a probléma, amire választ keresett a cikkíró. Valljuk be, hétvégén délután a 24-6 perc lefelé a hegyről valóban rossz. Azt azonban nem kötöttük ki, hogy e helyett egy 15-15 az ideális (ami elérhető azon a sima módon, hogy az 58-as a külső végállomásán hosszabban áll), vagy jó a 10-20 perc azon az alapon, hogy Budafokon a csatlakozásaik alapüteme is jellemzően 10 vagy 20 perc (a 47-es villamost kivéve, ami 15).

 

Előzmény: 08-73 (36003)
08-73 Creative Commons License 2024.08.05 -3 4 36003

Azért sok mindenben igaza van, abban is, hogy a jelenlegi XXII. kerületi járatstruktúra a 33, 133E és 114-es család kivételével nagyon keszekusza és átláthatatlan.

 

Szvsz:

 

- A 158-as nyugodtan megszűnhetne, a teljesítménye meg egy az egyben mehet bele az 58-asba, ami így csúcsban 15, azon kívül meg 20 percenként járhatna, ráfér a sűrítés.

- A 250B-t se értem, sztem külön jelzés nem kell neki. A csúcsidei menetei mehetnének ugyanúgy a Savoyáig, peremidőszakban meg ünnepnap, mikor nincs nyitva a Savoya Park, ugyanúgy járhat 250-es jelzéssel a rövidebb útvonalon.

- 251-es család: egyszerűsíteni kéne szerintem is, és elég csak a 251-es, azt is Kelenföld és a Városház tér között járatni, ugyanis ezen a szakaszon van rajta lényegi utasforgalom, és a rövidítéssel minimálisan lehetne is sűríteni csúcsban, így pedig nem kéne se a 251E, se a 251A, elég csak az alapjárat.

A Savoya Park már így is jól ki van szolgálva Budafok-Tétény felől a 33, 141, 250 révén, a 158 megszűnése és a 251 visszavágása ezen semmit nem rontana, mivel azok most is szinte üresen érkeznek a Savoyához. Budafok alsóbb részeiről meg Budafok belvárosából a 33, 141, 250 trió most is jobb, és gyakoribb eljutást biztosít.

Előzmény: bz79 (36002)
bz79 Creative Commons License 2024.08.05 -5 2 36002

Már az első sora butaság..mi a rossz minőség definiciója?Ja,azt ő mondja meg,ugye?

Előzmény: 08-73 (36001)
08-73 Creative Commons License 2024.08.05 -4 1 36001
08-73 Creative Commons License 2024.08.04 -2 0 36000

Azért ahol az utasmennyiség nagy, ott kell a megfelelő ajtószám, de akár több is. Igazából pl. a jelenlegi csuklós kiadást is felül lehetne vizsgálni, főleg hétvégén.

Előzmény: hamzsabusz (35998)
bz79 Creative Commons License 2024.08.04 -5 7 35999

Tettek érte eleget hogy elriasszák az utasokat..

Előzmény: hamzsabusz (35998)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.08.04 -1 2 35998

Szerintem a BKK-t tekintve nem az ajtók száma a probléma, hanem a drasztikusan lecsökkent utasmennyiség. (Aminek kiszolgálásához nemhogy több, de immár kevesebb ajtó is elegendő.)

Előzmény: morgó mh. (35997)
morgó mh. Creative Commons License 2024.08.03 0 3 35997

Az ábra tanulságos lehet mindenkinek, aki szerint mindegy, hogy egy ajtóval több vagy kevesebb a buszon...

 

"2011-et írunk. A BKK- nak még híre sincs."

Mivan? (Igen, bizonyos feladatokat csak később vett át, de létezett már...)

 

Előzmény: 08-73 (35996)
08-73 Creative Commons License 2024.08.02 -2 0 35996
morgó mh. Creative Commons License 2024.08.02 0 1 35995

Egy észrevétel, egyre több buszon van széjjelkopva az ajtó melletti, külső QR-kód. Következmény: a bérlet sorbanállás közbeni beolvasása helyett a fülkénél kell xarakodni, feltartva a többi felszállót.

Zugbegleiter Creative Commons License 2024.07.31 -1 2 35994

Csúcsban szerintem nullás, csúcson kívül és szombaton viszont mínuszos. Igaz, a 121-esbe jön be pluszban némi teljesítmény.

Azt azonban nem vágom, ki a bánat fog honnan és hová utazni ezzel a meghosszabbított 196-ossal, 20 perces követés mellett. 

Talán a Műv. központtól lesznek reggel befelé rajta valamennyien Városkapuig, de délután visszafelé már nagyon nem éri meg a 220-ashoz képest.

Előzmény: névtelen (35992)
bz79 Creative Commons License 2024.07.31 -4 3 35993

Diadaljelentés van róla a face oldalukon?

Előzmény: Zugbegleiter (35990)
névtelen Creative Commons License 2024.07.31 -1 1 35992

A meglévő teljesítményt osztották le a hosszabbításra és ezért ritkul, vagy vontak ki teljesítményt is?

Előzmény: Zugbegleiter (35990)
08-73 Creative Commons License 2024.07.31 -3 6 35991

"Én komolyan nem értem ezt a már-már fanatikus, elvakult, agresszív hozzáállást - egyesek ha bizonyos hárombetűs mozaikszavakat - EAF, BKK, MÁV stb. - meglátnak, mint őrült ki letépte láncát, habzó szájjal, vicsorogva kaszabolnak mindent és mindenkit maguk körül, megállás nélkül ismételgetve a saját, kikezdhetetlen, kérdés nélkül egyedül igaz véleményüket. Mire jó ez? Beszélgetünk, nem?)"

 

Off

 

Azért a MÁV bőven tett erről, hogy félig-meddig szitokszó legyen a neve, vagy épp nevetség tárgya.

 

On

 

 

A BKK esetében nem lenne gond, csak éppenséggel az utóbbi évek dilettáns intézkedéseit korrigálniuk kellett volna. Ez nyilvánvalóan nem keveset javított volna a megítélésükön. Az eaf-fel kapcsban pedig az van, hogy alapvetően nem lenne vele baj, mert a külvárosokban elmegy, de a forgalmas, belvárosba közlekedő vonalakon az égvilágon semmi keresnivalója nincsen- ha feltűnt volna, sok esetben az ezeken lévő eaf-et kritizáljuk, nem azt ami pl. a 98-ason van- ráadásul az egész eaf-rendszer átláthatatlan, ez is gond. Tényleg legfeljebb kétféle eaf-nek szabadna lennie, mindennaposnak, és hétvéginek. A szakaszost, hétvégi szakaszost el kell felejteni, azokon az eaf-et teljesen ki kell vezetni az erős utasforgalmú szakasz diktál-elve alapján. Cserébe pár külvárosi járaton, ahol elfér, ott lehetne mindennapos. 

Előzmény: Lucky76 (35983)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.07.31 -1 7 35990

Most látom csak, a káposztásmegyeri átalakítás farvizén lesz egy jó combos járatritkítás lesz a 196/196A vonalon. Csúcson kívül és szombaton kiritkul 7.5-ről 10 percesre, és csúcsban is csökkenni fog némileg a menetszám, délután a tanszüneti 6 helyett 6,67 lesz, reggel 4-5 perc helyett 5 percenként lesz csak menet. Az utasszámok alapján rég nem indokolt a mai követés, de azért megjegyezésre érdemes a dolog.

08-73 Creative Commons License 2024.07.31 -2 1 35989

Közlekedésnek is tökéletesen igaza van ebben a kérdésben: https://www.facebook.com/photo?fbid=839005268414139&set=a.521301266851209

Előzmény: 08-73 (35978)
08-73 Creative Commons License 2024.07.31 -2 1 35988

Gyönyörű... a Volán újabb leválási lépése a budapesti közlekedésről. Gondolom tegnap ezért nem ment sűríteni a törökbálinti vonalakra BKV-s kocsi, miközben az M7 baleset okozta lezárása miatt Törökbálinton alakult ki tumultus, meg Diósdon, de a délutáni csúcsidőben semmi sűrítés/pótlás nem volt egyik járaton se (88/88A, 140, 172, 173, 272)

Előzmény: Snake-Mojzi (35916)
08-73 Creative Commons License 2024.07.31 -3 0 35987

Valaki esetleg tudja, hogyan lesz az augusztus 20-iki hétvége közlekedési rendje?

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.07.31 0 0 35986

Ez régebben is ilyen szintű gyakorlat volt, vagy csak az utóbbi években mérgesedett így el a helyzet?

Előzmény: Fizolti (35981)
Farkasvölgyi Creative Commons License 2024.07.31 0 0 35985

https://www.vezess.hu/magazin/2024/07/30/buszbaleset-serult-ugyved-birosag/#google_vignette

az nem világos számomra, hogyan juthatott el bírósági szakaszba az ügy?? 

hamzsabusz Creative Commons License 2024.07.30 0 10 35984

Javítsatok ki ha tévednék, de ugye még mindig működik az, hogy vannak ugye a fedél nélküliek, akik az igazolásukkal díjmentesen utaznak. Nem mondhatjuk, hogy ők aztán biztosan nem szennyezik be a járműveket. Persze, attól hogy van utazásra jogosító igazolása, még lehet olyan állapotban, hogy a a sofőr nem engedi fel/be. Aki meg havi 8500 Ft-ot (vagy a kedvezményes, még olcsóbb bérletet) nem tudja kigazdálkodni, azzal egyszerűen nincs mit kezdeni! (Mondjuk mindig is lesznek olyanok szolgáltatást igénybe vevők, akiknek az utazásuk során egyik kezükkel a legújabb több százezres iPhone-t maszatolják, míg a a másik kezükkel kapaszkodnak a jegykezelőbe.) De az egész ránk kényszerített elsőajtós rendszerrel a BKK tehet egy szívességet; nem írom le. Arra nem voltak képesek több tíz év alatt, hogy legalább a metró bejáratokhoz valamilyen beengedő kapukat felszereljenek. No comment és sajnálatos már ez az egész rendszer, s egyben minden tiszteletem azoknak a dolgozóknak, jármű-vezetőknek, akik ezt a munkát így is elvégzik mindennap!

Előzmény: Fizolti (35981)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!