E topik a http://www.fortepan.hu gyűjteményben fellelhető városképek, részletek, helyszínek, esetleg korszakok-időpontok, személyek, járművek beazonosítására szolgál. A honlap szerkesztői az itt olvasható azonosításokat veszik át.
A Fortepan új kulcsszó-címke rendszeréről a Fortepan címkézés topikon kaphattok bővebb információt. Testvértopikunk a Budapest anno...
A Fortepanhoz lazán kapcsolódó egyéb témákkal forduljatok a
Kávézóna a FortePan-hoz topichoz
korábbi felvetésem itt téves volt, elnézést, 62-ben már nem lehetett Deutsche Lufthansa, tehán nem Gyöngyiék 62-es útján készült Bart-ban, hanem ez Ferihegy, amit azt a fehér körök a betonon is mutatják
A képen összesen 2 roncs motorkocsi, 1 pótkocsi, és az akkumulátorosra átalakított 11-es kocsi látható. Még 82-ben is 2 pótkocsi és 3 motorkocsi állt itt. Nem tudom, mikori lehet, de 79-nél biztosan későbbi. (82-nél is!)
Biztosan a Margit híd 1978-as felújítása előtti, mert kockaköves a híd.
A villamosok sugárvetőit 73-tól kezdték fényszórókra cserélni. A körúton járó UV-k valószínűleg elsők között kerültek sorra.
Jobb oldalt egy Ikarus 620-as látható, valószínűleg a 26-os vonalon. A 91-esen 75 őszén történt a típuscsere 260-asra. A 26-oson inkább kicsit előbb, de nem valószínű, hogy később.
Felszabadulás tér (ma Ferenciek tere) A kis virágágyas mellett állt 1945 előtt Gróf Apponyi Albert szobra, akinek a nevét is viselte a tér, amíg a szobor ott állt.
A feláványozott épület a Klotild palota,ami mellett a Szabad sajtó úton hasít a (60-as?) villamos az Erzsébet híd irányába
A VII., Thököly út 2. számú lakóépület pincéjében egy csőrepedés miatt úsztak a készülékek a Keravill raktárában. Akkor gyanúsan gyosan elkészült a szakvélemény, miszerint a házat le kell bontani, ami napokon belül meg is történt. A telken azután egy áruház épült...