Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2024.07.04 -6 0 35795

Mondjuk ha már a 126A megszűnik és a 126 egyértelműen Auchan-járattá degradálódik, nem lehetne ingyenessé tenni a 135 mintájára? Feltéve, ha az Auchan teljesen finanszírozza.

 

Ugyanez a 10-es, meg a 236/236A esetében is: tudtommal a 10-est teljes mértékben a Hungexpo finanszírozza, a 236/236A-t meg fele-fele arányban a Market Central meg a XVIII. kerületi önkormányzat. Az ilyen viszonylatok simán lehetnének ingyenesek.

Előzmény: 18-09 (35781)
laszlo86 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 35794

Az is egy jó megoldás lenne, ha az Andor utcán menne, ehhez viszont a Thán Károly utcán újra kellene aszfaltozni, mert jelenleg olyan rossz az útburkolata, hogy az buszközlekedésre szerintem nem igazán alkalmas, bár tudom, ott van az Arriva garázsa. 

 

Előzmény: * 13 * (35787)
08-73 Creative Commons License 2024.07.04 -6 2 35793

És amikre még ki kéne írni:

 

1. A közelmúltban kitémázott 117, 185, 217 trió helyzetének rendezése

 

2. A XVIII. kerületi kisforgalmú járatok helyzetének rendezése (93/93A, 183, 236/236A, stb.)

 

3. A 153/154 rendezése

 

4. Lánchídi, hegyvidéki hálózat

 

5. Rákóczi út (?), elsősorban a 33, 107, 133E témában

Előzmény: * 13 * (35784)
08-73 Creative Commons License 2024.07.04 -4 0 35792

Valami végre megmozdulhatott. Bár a 270-est mégis minek meghagyni külön?

Előzmény: prOBIgy95 (35785)
* 13 * Creative Commons License 2024.07.04 0 0 35791

18-09 hozzászólása alapján augusztus 10-éig okosabbak leszünk.

Előzmény: 08-73 (35789)
08-73 Creative Commons License 2024.07.04 -3 1 35790

"33/203(?): semmi nem történik szokás szerint, azt a szerencsétlen Andor utcai buszjáratot 2019 óta ígérik"

 

Mint ahogy azóta a TE óta ígérik a 153 Budaörsi- Bocskaira áthelyezését is.

Előzmény: * 13 * (35784)
08-73 Creative Commons License 2024.07.04 -3 0 35789

És a 147, vagy a 196 fog hosszabbodni végül?

Előzmény: 18-09 (35781)
08-73 Creative Commons License 2024.07.04 -3 2 35788

Az egy dolog, de azért jó lenne, ha a TE-k tartalma úgy legfeljebb 90 nappal a TE lezárása után megvalósulna.

Előzmény: Benito97 (35783)
* 13 * Creative Commons License 2024.07.04 0 3 35787

Nem. A Galvani--Andor vonalon kell továbbvezetni.

Amikor arra járt a 103-as, helyi, Andor utcás forgalmat is kiszolgált. Szükség van egy értelmes járatra az Andor utcán és a Galvani utcán. A jelenlegi 153-ast nem tekintem annak.

Előzmény: laszlo86 (35786)
laszlo86 Creative Commons License 2024.07.04 -2 0 35786

Csúcsidőben van egy-egy járat, amit kihasználtnak mondható, amikor munkaidő kezdete vagy vége van az irodaházakban, de az üzemidő jelentős részében sokszor szinte üresen megy, még a Keleti pályaudvar és a Ferenciek tere között is minimális a kihasználtsága. A budai oldalon kellene valami tovább vezetést találni neki, szerintem amit a villamospótlásra akartak volna bevezetni az egy jó kezdeményezés lehetne, csak a Budafoki úton vezetni és onnan mehetne a Hengermalom útra Kelenföld felé vagy esetleg a 33-assal összevonva Nagytétény felé.

Előzmény: király2644 (35779)
prOBIgy95 Creative Commons License 2024.07.04 0 1 35785
Előzmény: lahner148 (35770)
* 13 * Creative Commons License 2024.07.04 0 3 35784

275: megvalósult

12: egyeztetés elindult

75/75A: pletykálják, hogy belátható időn belül indul az egyeztetés

147/196: egyeztetés lezárult (mégsem történt semmi)

33/203(?): semmi nem történik szokás szerint, azt a szerencsétlen Andor utcai buszjáratot 2019 óta ígérik

Előzmény: lahner148 (35770)
Benito97 Creative Commons License 2024.07.04 -5 3 35783

Jelzem, hogy még csak július eleje van, és a végrehajtás hónapja – a rákosmenti fejlesztések kivételével – nem volt megjelölve a közleményben.

Előzmény: 08-73 (35771)
18-09 Creative Commons License 2024.07.03 -2 1 35782

Akkor már rég nem járna elég sok viszonylat és/vagy menne a ritkítás ahol csak lehetséges. De nincs így. 

Előzmény: trizs77 (35774)
18-09 Creative Commons License 2024.07.03 -2 3 35781

Elvileg augusztus 10... (idén:D)

Előzmény: 08-73 (35769)
Il Leone Creative Commons License 2024.07.03 0 2 35780

Igen, van ilyen is, de van amikor meg 10-15-20 évig nem változik semmi, de az utazási igények átalakulnak és láthatóan változtatni kellene, mégsem történik meg.

Előzmény: trizs77 (35778)
király2644 Creative Commons License 2024.07.03 0 7 35779

Most jötttem a 107-essel, Budaparton szálltam fel, 70% kihasználtásága volt indulóban (igen, csúcsidő)...

Előzmény: bz79 (35776)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.03 -1 2 35778

Széles a fantáziám.

El tudok képzelni olyat (megéltem már) amikor a döntésre valóban jogosult, nem is burkoltan, hanem nyíltan azt mondta :

 

 ..."...Maradjatok már nyugton.

Ne változtassatok állandóan.

Hagyjátok, hogy a lakosok megszokják...."

 

 

Előzmény: Il Leone (35777)
Il Leone Creative Commons License 2024.07.03 0 1 35777

A hálózat üzemeltetés és a hálózat fejlesztés lehet külön és lehet egyben kezelni.

 

Szerintem adott esetben ami hálózatfejlesztés, az jelenthet olyat, hogy kedvezőbb hálózatüzemeltetés szempontjából, tehát kevesebb eszközzel és erőforrással lehet akár jobb szolgáltatást adni.

Előzmény: trizs77 (35774)
bz79 Creative Commons License 2024.07.03 -4 4 35776

Hálózatot úgy is lehet fejleszteni hogy nem kerül több pénzbe,vagy minimális a plusz költsége.Pl ilyen 107 tipusú járatokra kidobott pénzt jobban is fel lehetne használni.Csak egy példa a sok közül.

Előzmény: trizs77 (35774)
bz79 Creative Commons License 2024.07.03 -4 3 35775

Második.

Előzmény: Il Leone (35772)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.03 -2 4 35774

Mi van akkor ha most - pénzügy és politikai okokból - nem a hálózat fejlesztés a fontos hanem a hálózat üzemeltetés ?

Előzmény: Il Leone (35772)
08-73 Creative Commons License 2024.07.03 -2 2 35773

Attól tartok, hogy mindkettő.

Előzmény: Il Leone (35772)
Il Leone Creative Commons License 2024.07.03 -1 7 35772

Nem tudom eldönteni, hogy most felülről vezérelten parancsra megy a semmittevés, vagy egész egyszerűen tényleg alkalmatlan emberek ülnek a BKK azon részlegében, ahol a hálózatfejlesztéseket/átalakításokat készítik elő és tervezik meg és döntik el?

Előzmény: 08-73 (35771)
08-73 Creative Commons License 2024.07.03 -4 15 35771

Semmi, egy kampány-bonboncsomag volt az egész... Köszönjük Walter kisasszony, leülhet, egyes!

Előzmény: lahner148 (35770)
lahner148 Creative Commons License 2024.07.03 0 2 35770
Előzmény: 08-73 (35769)
08-73 Creative Commons License 2024.07.03 -3 3 35769

A Bkk még meddig akar ülni a kápmegyeri TE eredményén?

Il Leone Creative Commons License 2024.07.03 0 1 35768

Saját tapasztalat, hogy az utastér ugyanolyan, vagy még retkesebb, mint a BKV kocsijain, a klímahasználat is mintha opcionális lenne az Arrivánál, pedig elvileg azok sokkal jobb műszaki állapotú kocsik.

 

Az, hogy belső csoportokban sírnak, azt nyilván külső szemlélő nem látja, az, pedig nagyon helyes, hogy az általad említettek miatt büntetnek.

Persze, ahogyan lenni szokott az üléspont határozza meg itt is az álláspontot.

Előzmény: torqmatic (35767)
torqmatic Creative Commons License 2024.07.03 -1 0 35767

A külső szolgáltató ellenőrzésére a BKK már sokkal kevesebb hangsúlyt fektet

 

Ezt honnan veszed? A cég belső csoportjában rendszeresen sírnak, hogy mennyi kötbért fizetnek ki sietés, dohányzás, nem időben treffre állás, jegykészlethiány, gyorshajtás, stb miatt, de amúgy logikus is, hogy ha már odavonul a BKK egy végállomásra, vagy kiáll trafizini az út szélére, akkor nem válogat, hanem egyaránt ellenőriz mindenkit...

 

(Én személy szerint életem első és egyetlen "büntetését" amúgy pont az arrivánál kaptam, az ügy pikantériája, hogy a BKK-s buzgómocsing ráadásul olyan elemekkel színezte ki a sztorit, amik meg sem történtek (futár kikapcsolása, vonal elhagyás)...)

Előzmény: Il Leone (35750)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.02 -5 7 35766

Ez az egész EU soros elnökség egy felfújt média lufi.

 

Úgy múlik el az országokon mint a pattanás.

 

A lakosság 99%-nak életét sehogy se befolyásolja.

 

Pláne nem a városi autóbusz közlekedéseket.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!