Na, a gittegylet megint alkotott, immár naponta 2 véletlenszerűen kiválasztott busz és 1 trolivonalon, 1 órás intervallumot vizsgálva ellenőrzik a sietést, 30 másodpercnél nagyobb megállóhelyi indulás esetén már kötbéreznek, tehát a jövőben még több totyogásra és értelmetlen várakozásra lehet számítani, mindezt azért, hogy az egyik önkormányzati cégtől áttegyék a másik önkormányzati cég zsebébe a pénzt.
"Érdekes" egyébként, hogy a dolgozok szopatására mindig van idő és energia, de hogy nincs bevétel, bliccel az utas, azt mindenki leszarja.
Persze van megoldás a fentiekre is; ha ennyire nem szabad sietni, akkor vagy 2-3 perccel később kell indulni, abból nem lesz semmi probléma...
Természetesen baromság összeengedni egy szűk sávba a bicikliseket és az 1-2 percenként járó csuklósbuszokat, de ez a foteltudósokat úgysem érdekli, sajnos az agresszív drótszamárlobbi jelenleg erősebbnek tűnik. Csak azon csodálkozom, hogy eddig nem történt még ebből baleset (vagy legalább is nem lett belőle "médiahab").
Az Üllői úton a bicikliutat nem lehetne arrébb tenni/ új útvonalat kitalálni? Mert elég sok a bringás, és a metrópótló is, és a kettő nem igazán fér meg együtt. A biciklistáknak a metrópótlót kell kikerülniük (ha éppen áll), a pótlóknak meg ott kell araszolni mögöttük...
1 hete már rikácsoltak a jósok és azok szerint mára hóba fulladt volna az egész ország... ehhez képest csak a déldunántúlon esik. Egy üveg Bambiban, hogy nem lesz semmi itt vasárnap.
Vasárnap esélyes, hogy lesz hó Budapesten, nem is olyan kevés, ez pedig tudjuk, mit jelent a Normafa esetében. A 21, 21A, 212 sűrítésére legalább felkészült a BKK?
Szerintem semmi. A linkelt cikk és az obuda.hu-n olvasható szöveg alapján nem egyértelmű, hogy meg akarnák szüntetni a végállomást, csak az, hogy a pavilonokat elbontják és a környezetet teszik élhetővé (ezzel együtt végre eltűnhetnének onnan a hajlékonyok is). Az emlegetett szolgáltatások színvonalának növelésébe szerintem a végállomás megtartása beletartozik, nagy érvágás lenne a jelenlegi járatok máshová rakása. Aminek értelme lenne jelen helyzetben, az a végállomás újraaszfaltozása, a tartózkodó felújítása. Remélem nem találja ki valami idióta a mostani önkormányzatban, hogy de szép pázsitot kéne tenni az aszfalt helyére. Habár ez utóbbi sem zárható ki ezeknél...
Nem tűnt fel ugye, hogy egy villamos életciklusa némiképp hosszabb mint egy autóbuszé? (Dehogynem, tudod te, csak szokás szerint topikrombolsz a trollkodásoddal).
Az UV nem busz, ez meg a budapesti buszközlekedés topicja, nem?
Amúgy picit más kávéház egy villamostípus esetén az 50 év, mint egy busznál. Meg időközben eltelt 15 év és már a villamosnál is elvárás az alacsonypadló, a busznál már alapnak kéne lenni. Mi meg a huszon éves 200-asoknak örülhetünk 2021-ben is, nem csak a magaspadlónak.
Igen, a vezért megműtötték, már jobban van. Nem volt olyan súlyos, mint a rendőr a közelmúltban, az elkövetőre meg rohadjon rá a műanyag lakat, a családja pénzén.
Cégen belül sem egyszerű másik "üzletág" tartózkodóját használni. Példaként ott van a Deák téri villamos tartózkodó: amikor odairányították a 72-73-as trolibuszokat, mindig gond volt mindennel, kezdve a különböző kulcsokkal. Volt ugyebár buszos, trolis, meg villamosos tartózkodó, mindegyiknek más-más kulcsa volt. Buszosoknál talán még garázsonként is különböző. Külön izgalmas a Mexikói úti, alapból buszos, amit a villamos is használ. Na, oda nem lehetett bemenni trolisnak, mert nem volt jó a "kőbányás" kulcs. Aztán a takarítások, ellátások megrendelése, mit, honnan, melyik telephely fennhatósága...
Manapság már éppen éled a kártyás ajtónyitás, talán innen kezdve már "átjárható" lesz a dolog. Bár az infrastruktúra különbözősége valószínűleg megmarad...
Szerintem 1970-ben még nem volt ott az a bódé. De talán még 1980-ban sem. Ettől még persze lehetett csótányos... Egyébként nem lett volna kényelmesebben megoldható, ha az állomásépületben van WC/ebédlő/zuhanyzó/stb? Vagy az az oda-vissza 1+1 perc (és vagy 40 lépcső) túl sok időt vinne el? Naívan azt gondolnám, hogy egy (emeletes) épületben magasabb színvonalú épületgépészetet lehet használni, mint egy konténerben...