Keresés

Részletes keresés

toto92 Creative Commons License 2021.01.14 0 5 25023

Kerékpárral nem lehet használni az Üllői úti buszsávot.

Előzmény: Bedus58 (25017)
torqmatic Creative Commons License 2021.01.14 -1 8 25022

Na, a gittegylet megint alkotott, immár naponta 2 véletlenszerűen kiválasztott busz és 1 trolivonalon, 1 órás intervallumot vizsgálva ellenőrzik a sietést, 30 másodpercnél nagyobb megállóhelyi indulás esetén már kötbéreznek, tehát a jövőben még több totyogásra és értelmetlen várakozásra lehet számítani, mindezt azért, hogy az egyik önkormányzati cégtől áttegyék a másik önkormányzati cég zsebébe a pénzt.

 

"Érdekes" egyébként, hogy a dolgozok szopatására mindig van idő és energia, de hogy nincs bevétel, bliccel az utas, azt mindenki leszarja.

 

Persze van megoldás a fentiekre is; ha ennyire nem szabad sietni, akkor vagy 2-3 perccel később kell indulni, abból nem lesz semmi probléma...

torqmatic Creative Commons License 2021.01.14 -1 4 25021

Természetesen baromság összeengedni egy szűk sávba a bicikliseket és az 1-2 percenként járó csuklósbuszokat, de ez a foteltudósokat úgysem érdekli, sajnos az agresszív drótszamárlobbi jelenleg erősebbnek tűnik. Csak azon csodálkozom, hogy eddig nem történt még ebből baleset (vagy legalább is nem lett belőle "médiahab").

Előzmény: Bedus58 (25017)
Bedus58 Creative Commons License 2021.01.08 -2 2 25017

Lehet, hogy egy kicsit OFF, de azért megkérdezem:

Az Üllői úton a bicikliutat nem lehetne arrébb tenni/ új útvonalat kitalálni? Mert elég sok a bringás, és a metrópótló is, és a kettő nem igazán fér meg együtt. A biciklistáknak a metrópótlót kell kikerülniük (ha éppen áll), a pótlóknak meg ott kell araszolni mögöttük...

ON

18-09 Creative Commons License 2021.01.08 -1 9 25013

1 hete már rikácsoltak a jósok és azok szerint mára hóba fulladt volna az egész ország... ehhez képest csak a déldunántúlon esik. Egy üveg Bambiban, hogy nem lesz semmi itt vasárnap. 

Előzmény: 08-73 (25012)
08-73 Creative Commons License 2021.01.08 -8 1 25012

Vasárnap esélyes, hogy lesz hó Budapesten, nem is olyan kevés, ez pedig tudjuk, mit jelent a Normafa esetében. A 21, 21A, 212 sűrítésére legalább felkészült a BKK?

Mykulás Creative Commons License 2021.01.08 0 0 25011

Már ki kellett volna írni a palyazatot ha majustól új buszokat akarnának látni

Előzmény: 08-73 (25007)
Törölt nick Creative Commons License 2021.01.07 -3 5 25010

196/196A szarra van ritkítva délután, 15óra után full tömeg.

Nagyon jó lenne ezzel valamit kezdeni, mert elég nagy a tömeg.

 

HarunBp Creative Commons License 2021.01.04 -4 4 25009

Szerintem semmi. A linkelt cikk és az obuda.hu-n olvasható szöveg alapján nem egyértelmű, hogy meg akarnák szüntetni a végállomást, csak az, hogy a pavilonokat elbontják és a környezetet teszik élhetővé (ezzel együtt végre eltűnhetnének onnan a hajlékonyok is). Az emlegetett szolgáltatások színvonalának növelésébe szerintem a végállomás megtartása beletartozik, nagy érvágás lenne a jelenlegi járatok máshová rakása. Aminek értelme lenne jelen helyzetben, az a végállomás újraaszfaltozása, a tartózkodó felújítása. Remélem nem találja ki valami idióta a mostani önkormányzatban, hogy de szép pázsitot kéne tenni az aszfalt helyére. Habár ez utóbbi sem zárható ki ezeknél...

Előzmény: 08-73 (25008)
08-73 Creative Commons License 2021.01.04 -1 2 25008
08-73 Creative Commons License 2021.01.04 -1 3 25007

Van egy olyan érzésem, hogy mindegyik meg lesz hosszabbítva.

 

Előzmény: 18-09 (25006)
18-09 Creative Commons License 2021.01.04 0 3 25006

C2 - A7 jelű szerződés: 2013. május 01. és 2021. április 30. között 

(+2 év opcionális meghosszabbítási lehetőség)


C2G - A8 jelű szerződés: 2013. május 01. és 2021. április 30. között
(+2 év opcionális meghosszabbítási lehetőség)

 

MAN - B3 jelű szerződés: 2015. május 1. és 2023. október 31. között
(+2 év opcionális meghosszabbítási lehetőség)


ConectoG - B4 jelű szerződés: 2015. június 1. és 2024. április 30. között
(+2 év opcionális meghosszabbítási lehetőség)

Előzmény: Dante001 (25001)
toto92 Creative Commons License 2021.01.04 0 11 25005

Nem tűnt fel ugye, hogy egy villamos életciklusa némiképp hosszabb mint egy autóbuszé? (Dehogynem, tudod te, csak szokás szerint topikrombolsz a trollkodásoddal).

Előzmény: trizs77 (25003)
e-Ticket Creative Commons License 2021.01.04 -4 1 25004

Az UV nem busz, ez meg a budapesti buszközlekedés topicja, nem?

Amúgy picit más kávéház egy villamostípus esetén az 50 év, mint egy busznál. Meg időközben eltelt 15 év és már a villamosnál is elvárás az alacsonypadló, a busznál már alapnak kéne lenni. Mi meg a huszon éves 200-asoknak örülhetünk 2021-ben is, nem csak a magaspadlónak. 

Előzmény: trizs77 (25003)
trizs77 Creative Commons License 2021.01.04 -8 1 25003

Amikor az UV lett 50 éves valahogy elmaradtak ezek a :

 

 minket csak a balsors ver

 

felütéssel kezdődő siránkozások.

Előzmény: e-Ticket (25002)
e-Ticket Creative Commons License 2021.01.04 -5 4 25002

Az 51 éves BKV 50 éves 200-as üzemeltetési tapasztalattal 2021-ben. Fantasztikus sikertörténet! :D 

Előzmény: Humarci (25000)
Dante001 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 25001

Az egyes kiszervezős szerződések mikor járnak le?

 

A C2-esek 2022?

 

Többi?

Humarci Creative Commons License 2021.01.03 -3 12 25000

Idén még élvezhetjük a 200asokat :D

Kerek évfordulójuk lesz, mint ez a hsz :D

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2020.12.31 0 15 24999

Igen, a vezért megműtötték, már jobban van. Nem volt olyan súlyos, mint a rendőr a közelmúltban, az elkövetőre meg rohadjon rá a műanyag lakat, a családja pénzén.

Előzmény: nifewanderstahl (24998)
nifewanderstahl Creative Commons License 2020.12.31 -4 0 24998

Ez valós hír?

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=156957874&t=9005529

Megkéselte a 8E busz vezetőjét egy cigány az újpalotai végállomáson.

Fenyőfatalp Creative Commons License 2020.12.23 0 0 24997

Mar ahol mukodik.

Előzmény: torqmatic (24996)
torqmatic Creative Commons License 2020.12.23 0 1 24996

Néhány hete már működik a kártyázás, nekem eddig pozitívak a tapasztalataim.

Előzmény: John Howard (24995)
John Howard Creative Commons License 2020.12.22 0 2 24995

Cégen belül sem egyszerű másik "üzletág" tartózkodóját használni. Példaként ott van a Deák téri villamos tartózkodó: amikor odairányították a 72-73-as trolibuszokat, mindig gond volt mindennel, kezdve a különböző kulcsokkal. Volt ugyebár buszos, trolis, meg villamosos tartózkodó, mindegyiknek más-más kulcsa volt. Buszosoknál talán még garázsonként is különböző. Külön izgalmas a Mexikói úti, alapból buszos, amit a villamos is használ. Na, oda nem lehetett bemenni trolisnak, mert nem volt jó a "kőbányás" kulcs. Aztán a takarítások, ellátások megrendelése, mit, honnan, melyik telephely fennhatósága...

 

Manapság már éppen éled a kártyás ajtónyitás, talán innen kezdve már "átjárható" lesz a dolog. Bár az infrastruktúra különbözősége valószínűleg megmarad...

 

Előzmény: NAR (24994)
NAR Creative Commons License 2020.12.22 0 2 24994

Viszont amikor az eredeti épült, még egy cég voltak...

Előzmény: 18-09 (24993)
18-09 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 24993

Az MÁV-HÉV épület. Az ilyen bérléseknek megkérik az árát. 

Előzmény: NAR (24992)
NAR Creative Commons License 2020.12.22 0 1 24992

Szerintem 1970-ben még nem volt ott az a bódé. De talán még 1980-ban sem. Ettől még persze lehetett csótányos... Egyébként nem lett volna kényelmesebben megoldható, ha az állomásépületben van WC/ebédlő/zuhanyzó/stb? Vagy az az oda-vissza 1+1 perc (és vagy 40 lépcső) túl sok időt vinne el? Naívan azt gondolnám, hogy egy (emeletes) épületben magasabb színvonalú épületgépészetet lehet használni, mint egy konténerben...

Előzmény: 18-09 (24989)
HarunBp Creative Commons License 2020.12.22 0 0 24991

Igen, hallottam ezt-azt én is a sofőröktől a korábbi években.

Előzmény: 18-09 (24989)
HarunBp Creative Commons License 2020.12.22 0 4 24990

2019 augusztusban még egy ilyen megvolt:

Előzmény: siófoki35 (24988)
18-09 Creative Commons License 2020.12.22 -1 6 24989

Egy korszak vége nemcsak az itteni autóbuszvonalak, hanem a végállomási tartózkodó szempontjából is.

 

Vágre méltó körülmények lesznek és nem az a csótánytanya, ahol utoljára 1970-ben az átadásnál volt bármi új, vagy újszerű. 

Előzmény: HarunBp (24987)
siófoki35 Creative Commons License 2020.12.22 0 1 24988

Ezt a feliratot én is nagyon szerettem, a Bosnyákon volt még hasonló, az nem tudom, megvan-e még.

Előzmény: HarunBp (24987)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!