Továbbra sem világos, hogy miért kellene Óhegyről egy közvetlen járat a belvárosba egy olyan útvonalon, ami nem vonz tömeges utazási igényeket.
Én ezt a 185-ös busz legyen összekötve a régi 83-as trolival a Kőrösi-Kőbányai tengelyen egy megalapozatlan vonalhúzogatásnak látom.
Kb. mintha azt mondanám, hogy oké, a 9-es busz legyen összekötve a 185-össel, de ne álljunk meg itt, hanem küldjük ki Rákoskeresztúrra a 202E útvonalán, vagy legyen még összekötve a 148-as busszal a 9-es és a 185-ös, mert olyan jól nézne ki.
"Mi adja a Fővám téri vásárcsarnok különleges jelentőségét"
A 83-as troli már a Mária utcánál (amely a Kinizsi utcában folytatódik) lekanyarodik a Baross utcáról, így feltárja a Belső-Ferencvárost is. Elérhető a Lónyay Utcai Református Gimnázium és a Budapesti Corvinus Egyetem is.
20 perces gyalogtávolságon gyakorlatilag bármilyen közösségi közlekedés nem lesz (időben) versenyképes, hacsak nincs mindkét célpontnál pont egy-egy megálló.
Kőbánya egyik nagy lakótelepén lakom és Kőbánya egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozom. A táv gyalog 20 perc és NINCS versenyképes közösségi közlekedés a lakótelep és a munkahely között.
Ez sokkal nagyobb probléma (mindkét célpont sok embert vonz), mint a Fővámtéri közvetlen járat. Vagy, az, hogy Kőbánya jelentős részéről közvetlen járattal az új Bajcsi rendelő jelenleg nem érhető el (engem ez nem érint személyesen, ám ez is fontos szempont). Van mit javítani, ezért (is) nézem időnként aggodalommal a random fejlesztgetési terveket, pl a 75-ös hosszabbítást (is).
Tisztában vagyok vele, inkább te mond meg hogy pontosan meddig és miért pont odáig. Azon túl hogy eszedbe jutott hogy a Fővám téri vásárcsarnokban kéne bevásárolni hétvégére és ezért kéne neked egy közvetlen(ebb) járat.