Partner 351, nehezen indul ha elindul is váratlanul leáll. Négy szervíz sem tudott vele mit csinálni pedig már az egész üzemanyagellátó rendszert cserélték. Szakik véleménye nagyon érdekel.
nem próbáltad kitakarítani az alapjárati csatornát? Szétszeded a karbit, kicsavarod az állítócsavart és féktisztítót fújsz bele, hagyod mindenhova belefolyni, majd kifújod biciklipumpával. De nem belenyomos, hanem szabad légsugárral. A szívócsatorna oldalán vannak pici lyukak, azokba is bele kellene fújni a féktisztítót, majd a levegőt.
A magasjáratot jól be lehetett állítani? el is tudod dúsítani ha akarod? Nem ingadozik? Ha ezekkel gond van, akkor falsszívásra is kell gyanakodni.
A szomszéd hozott nekem egy Husqvarna 135-X-trq típusú láncfűrészt,egyáltalán nem indult és mikor előtte használták azt mondták hogy mikor bemelegedett horkolt és fulladt a gép. kicseréltem benne a dugattyút és a gyertyát meg kipucoltam(hát volt mit...) össze raktam,második rántásra be is indult,próbálgatam kipörgött fasza volt minden,elviték,dolgoztak vele fél napot és megint mikor be melegedett horkolt fulladt és a végén már megint nagyon nehezen indul. Most mikor vissza hoztam próbáltam indítgatni nehezen indult meg már hidegen is nagyon horkol sőt ki se bír pörögni,és utána le szedtem a karbit és állt alatta a benzin,néztem a karburátor állító csavarokat a H és L csavart és a végén nincs semmi,se csillag se sima se torx csavarhúzóval nem lehet állítani teljesen sima a vége ez normális vagy le törhetett a csavar vége?Szikra van benzint kap. Mi lehet a probléma?
Tanácsot szeretnék kérni a STIHL szakértőktől. Vennék egy kis könnyű fűrészt, de ezeket az újakat nem ismerem (170,171, 180,181 esetleg 211-est) Ti melyiket javasolnátok? Van ezek közül valamelyiknek olyan típushibája, ami miatt ti nem választanátok az adott típust? Könnyű legyen, strapabíró és beleférjen a max 80.000-110.000-es keretbe. A tanácsot előre megköszönve: István
Stihl 028av.Kompresszió jó,minden cső cserélve,karburátor új/kinai,lehet ez a gond?/Szépen beindul,magas fordulatot be lehet állitani,szépen felpörög gázadásra,nem torpan.Vágok is vele,szépen megy a fában.Viszont alpjáratot nem tudom beállitani.Ha teljesen kitekerem az alapjárati csavart akkor is pörög és viszi a láncot.Tipp esetleg merre kerssem még a hibát?
Üdvözlet mindenkinek!Láncfűrész csere előtt vagyok.Eddig egy MacCuloh gépem volt,három éve vettem és csak a bosszúságom volt vele.Indításnál állandóan akadt a behúzó zsineg.Ha egy kicsit hideg volt már besztrájkolt.Na most kinéztem egy Hyundai hyd 7018B-t egy márka kereskedésben!Valakinek van vele tapasztalata?A segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok valaki tudna segitení ? Jonsered 670- hez keresek láncoldali deknit. Vagy melyik az a husqvarna típus ami megegyezik vele . Válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok ! Segítségre lenne szűkségem ! Van egy solo 636 os fűrészem aminek csak a csapágy meg a szimering a porblémája csapágyat tudnak hozzá adni csapágy boltban de viszon csapágyházat meg szimeringet sehol nem találok nagyon kevés alkatrészt adnak hozzá !!:S:S A a csapágy SKF-italy 17 17 6201/ c4 ! Kérem ha tud valaki valami infót róla kérem jelezzen! Előre is köszönöm
Nekem a husqvarna 236os darabokra hullott. A 365 ösöm amit használtam cseréltem, az feltűnően jól viselkedik most. Ha a használt stihlre még van gari is, akkor szerintem megveheted. DE amúgy lehet, hogy most kisebb fákat vágsz, de mi van, ha majd eccercsak a tüzelőd már vastag lesz? Akkor veszel mellé egy nagyobbat? Ha van lóvéd, akkor ne 20-30 ezer fton variálj, mert később szívás lesz a vége....
Pici segítségre lenne szükségem.Van egy ALKO KE 2200/40 elektromos fűrészem.Nemrég volt szervizben , mert eltört a meghajtó fogaskerék.Miután visszakaptam nem volt ugyanolyan , mint előtte.Szétszedtem, mert csak egy apró hibára gyanakodtam, amit sikerült is megoldanom.Eközben azonban az indítógombnál lévő rugó kiesett a helyéről és sehogy nem jövök rá hol és hogy kéne lennie.Van valakinek ehhez egy robbantott rajza vagy leírása, képe?
Üdv!A kérdésem egy stihl MS 180 fűrésszel kapcsolatos.Az olajpumpa feletti résznél a motorházon van egy furat,amin ugye gyakorlatilag az olaj jut a lapra illetve a láncra.A kérdésem annyi csupán,hogy a belső oldalról /a kipufogó felé/nem hiányzik valami ami ezt "lezárja"??
Max. 10-15cm vastag (főleg akác) darabolására illetve ágazágra tervezek benzines láncfűrészt venni (évi max. 3-4 m3).
Stihl-ben gondolkodtam eddig (minden ismerősöm ezt javasolja). Kinéztem a 171-est, jelenleg akció nélkül 79.900 Ft, viszont van az üzletben egy néhány hétig használt darab 55.000 Ft-ért. A műanyag burkolaton nem látszik kopás (alul sem), azaz valószínűleg keveset ment. A tulaj hamar visszavitte, mert vett helyette egy nagyobbat. 6-7 hónap garit adnak erre is.
Szerintetek megéri így ezt ennyiért? Eddig csak új gépben gondolkodtam ,de a 80e Ft-ot sokallom.
Vagy érdemesebb lenne más gyártót néznem? (sokan itt a Makita-t is dícsérik - én azt nem ismerem)
Esetleg Husqvarna 236 ?
Ezeket már 60e alatt megkapnám..
Amennyiben tudtok hasznos tanácsot adni, előre is köszönöm a választ!