Ez nem tévedés? A Piko oldalán november vége van még mindig feltüntetve, és sem a szeptemberi sem az októberi őszi újdonság-füzetben nem szerepel. Míg mondjuk a Csehszlovák példány igen. Persze nem baj, ha korábban megérkezik csak furcsa.
Aki esetleg beszerzi és rendelkezik roco modellel is írhatna pár sor konklúziót a két gépről, esetleg fényképekkel mellékelve. Én is most szeretnék egy szergejt beszerezni, jó lenne tud melyiket lenne érdemes választani majd, mennyire találta el a piko vagy sem. :)
Én múlt hét kedden vehettem át, éppen akkor keresték a kiállított darabot, és mondták, hogy visszaküldték.
Amúgy én év elején "rendeltem" amikor azt az infót kaptam, hogy elvileg az összes elkelt, de váró listára raknak a 25. db-ot hoztam el ha jól értem a dobozszámozást, de érdemes M&H-nál érdeklődni, hogy van-e még?
Én a rendeléskor már egy ideje gyűjtögettem a modellre, az ár növekedése, úgy néz ki sokakat eltántorított, mert végül hozzám kerülhetett, képeket csak karácsony után publikálhatok, mert a Jézuska elvitte... :O
Amúgy szép részletes modell, már amennyit láttam belőle.
Én arra gondolok, hogy az inkább a fellépő helye lehet. Mindenesetre mi tervezünk hozzá dobozt (nem tudom, hogy mi lehet a valóságban a funkciója, talán szerszámos láda? fantal fórumtárs talán ki tud segíteni benne) Miután elkészültünk vele, közzé teszem itt a fórumon STL formátumban. Így mindenki, aki szeretné pótolni az, ki tudja nyomtat(tat)ni. Az első osztályos belső részt nem ígérem de ha nagy igény mutatkozna rá, akkor azt is meg tudjuk tervezni.
Még mindig ABbmot: Jól látom én, hogy az mtb honlapján (itt, a középső kép, ahol az alját látjuk) az alvázon ott van a helye a doboznak is? Arra a két kis téglalap alakú bemélyedésre gondolok...
Az ABbmotban már máshol van a dekóder, és nem hátulról, a nyákon át megy a foglalatba a dekóder, így teljesen stabilan a helyén marad.
A Bbmot-ba, ha nagyon nem akar bent maradni a dekóder, akkor a nyákot az indextüske helyén érdemes megfúrni 1 mm-es fúróval (csak éppen, minimális mélységben), én már több MTB mozdonyba tettem be így dekódert.
Az első 52 darab gép bordó színben érkezett. Elején MÁV felírattal és az oldalán vékony sárga csíkkal! 001-019-ig a mozdonyszekrény középső részén volt bordázat. A többi elem sima lemez volt. A 20-tól teljes oldalfal bordázott volt. Gyári "bajszos" festés előszőr az 1966-ban szállított 053-son volt. Később főműhelyi javítások alkalmával az első 52 gépet is átfestették.