Keresés

Részletes keresés

tom sawyer Creative Commons License 2025.02.28 0 3 76185

1. Motorsérülés veszélye, vagy bekövetkezése.

2. Leginkább fordulatszám szabályozó vagy töltés állító mechanizmus hiba.

Előzmény: Gtzh0 (76184)
Gtzh0 Creative Commons License 2025.02.28 0 0 76184

Sziasztok!
Nemrég olvastam, hogy a 629 002-es túlfordulattal az éjjel okozott némi meglepetéseket az 1-es vonalon. Ilyenkor mi szokott történni, miért van túlfordulat a mozdonyban?

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.02.09 0 0 76183

Hát elkezdődött: ha jól láttam, a 0345B-s fél dupla már Skinest-csíkos.

(És ezek szerint az is kiderült, hogy a kék színezés rajtuk is matrica, nem pedig fényezés.)

Train79 Creative Commons License 2025.02.05 0 2 76182
Előzmény: N0H4B (76180)
Train79 Creative Commons License 2025.02.05 0 2 76181
Előzmény: N0H4B (76180)
N0H4B Creative Commons License 2025.02.05 0 0 76180

Sziasztok valakinek van fotója az M62.152-ről?

Nsxfh Creative Commons License 2025.01.24 0 4 76179

Annak idején sac/kb+- 20 évvel ezelőtt kaptam ezt a képet, nem a sajátom. Fotó: Tokai Tamás - Digitalizálás: Nsxfh

Annak idején ez volt az 1. Szergej amivel találkoztam Bátaszék-en. -azonnal megtetszett. Érdekesség, hogy a kasztni 2 külön mozdonyból származik, azért van ilyen munkás - viharvert kinézete.

M62 254 Sárbogárd [2001 06 25]

szergej70 Creative Commons License 2025.01.20 0 0 76178

Jó estét kívánok!

Érdeklődnék tud-e valaki segíteni nekem.

A Dráva 200/201 és a Maestral 204/205 gyorsvonatokat információim szerint

M62 mozdonyok vitték Nagykanizsa és Fonyód között 1990-ben.

Ezeket Nagykanizsára állomásított mozdonyok vitték ekkor?

És ha igen, melyek voltak azok? Mert 1991-ben 6 mozdonyt is leselejteztek.

Köszönöm a segítséget!

r1232 Creative Commons License 2024.07.20 -1 1 76177

Ezért írtam úgy, hogy befékezett állásban nyomástartó.

Előzmény: tom sawyer (76176)
tom sawyer Creative Commons License 2024.07.20 0 1 76176

Egész pontosan félig nyomástartó, pont azért mert csak a legnagyobb fékhatást biztosító helyzetben táplál után automatikusan.

 

Előzmény: r1232 (76174)
KVZOLI Creative Commons License 2024.07.20 0 0 76175

Igazad van,köszi!Én írtam el.

Előzmény: r1232 (76174)
r1232 Creative Commons License 2024.07.20 0 0 76174

A Szergej kiegészítő fékje nyomastartó (nem nyomásálló), a régi, Knorr háromállású, aka jancsi is az volt befékezett állásban. Ha helytelenül közép állásban hagyták, akkor fordulhatott elő, hogy felold vagy a nyomasvesztés, vagy a rezonancia miatt oldó állásba forduló fékezőszelep miatt.

Előzmény: KVZOLI (76173)
KVZOLI Creative Commons License 2024.07.20 0 0 76173

Én úgy tudom,a Nohab benn ált a fűtőházban,a Szergejjel beálltak mögéje.A motorja járt,a kiegészítő fékkel volt befékzve,ami nem nyomásálló,egy idő után feloldott,a véletlenül pozícióban hagyott M62-es megindult,ráütközött a Nohabra,maga előtt tolva kiütötte a motorszín falát ,az esztegályosműhalyben állt meg.

Előzmény: SergeiM62046 (76172)
SergeiM62046 Creative Commons License 2024.07.20 0 0 76172

Ezt jó tudni, köszi. És hogy volt az a baleset? Bocsánat elsőre a sok kérdésért

Előzmény: KVZOLI (76171)
KVZOLI Creative Commons License 2024.07.19 -1 1 76171

Pontosan.Egyébként, ha jók az infóim,Celldömölkön selejtezték.

Előzmény: SergeiM62046 (76170)
SergeiM62046 Creative Commons License 2024.07.19 0 0 76170

Köszi. Ha jól tudom, őmiatta selejtezték az M61.009-et

Előzmény: M41 2180 (76169)
M41 2180 Creative Commons License 2024.07.16 0 3 76169

Selejtezték 1996.02.13-án

Előzmény: SergeiM62046 (76168)
SergeiM62046 Creative Commons License 2024.07.16 0 0 76168

Sziasztok, M62.046 sorsa mi lett?

Ep128 Creative Commons License 2024.07.13 -1 0 76167

... és szilikózisban elájulna a tisztelt utazóközönség fele... :-D

Előzmény: Zolcsi67 (76166)
Zolcsi67 Creative Commons License 2024.07.02 0 2 76166

Csak úgy rengene a plafon a Batthyányn, ha betévedne :-D

Előzmény: Ep128 (76165)
Ep128 Creative Commons License 2024.06.29 -1 0 76165

BHÉV -es izgalmas lenne a valóságban is. :-)

Előzmény: NyegLEO_001 (76164)
NyegLEO_001 Creative Commons License 2024.06.26 -1 4 76164

Jöttem pár érdekességgel :D

Szergejek különböző gúnyában :D

MTU-890 Creative Commons License 2024.06.15 0 3 76163

92 25 0010 345-7 gép, májusban:

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (76159)
Gtzh0 Creative Commons License 2024.05.27 0 2 76162

069 az eredeti.

Előzmény: Alexander Pistoletov (76161)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.05.16 0 0 76161

2M62U-0386 topiktárshoz lenne három kérdésem, ha már futott egy kört odakint:

- 2M62U-0087-nek csak a B szekciója jön, vagy az A is követi majd?

- 2M62U-0269-nek csak az A szekciója jön majd, vagy a B is követi majd, ami már M62-0269B néven fut?

- M62-069 maradt az eredeti darab, vagy valamit ügyeskedtek vele a lettek?

Vasútőr 2 Creative Commons License 2024.04.19 0 3 76160

Ma délután.

 

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.04.14 0 2 76159

Közben megoldódni látszik a probléma:

2M62 A fél: 92 25 0000

2M62 B fél: 92 25 0010

Az utolsó rész pedig marad ugyanaz, mint az eredeti 2M62-egységé.

Előzmény: paca664 (76131)
MTU-890 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 76158

A műszerek alapján, tudja.

Előzmény: _Metzger_ (76151)
tom sawyer Creative Commons License 2024.04.05 0 1 76157

És ott van még a parallaxis hiba, ami a képen elég jól látszik.

Előzmény: torokb2 (76155)
tom sawyer Creative Commons License 2024.04.05 0 1 76156

Túl sok tartalék nincs, ugyanis a kék könyv adatai alapján a segédüzem 165 kW teljesítményt igényel csúcsrajáratva amikor minden üzemel egyidőben. 

Előzmény: EVM (76154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!