Ez a topik a magyar villamosok képes topikja. Számos villamosos topik van, de itt a magyarországi villamosok képi megjelenítése kap hangsúlyt. Legyen az a villamos régi vagy új, jelenleg is üzemben levő vagy régebbi/nosztalgia (akár lóvasúti kocsi is), nappali vagy éjszaka készült fotón… olyan, amelyik tetszik, azért örökíted meg, vagy éppen különösnek ill. furcsának találtad, azért fényképezted le. Lényeg, hogy korábbi vagy jelenlegi magyarországi villamos legyen rajta :-)
Tök jó hely ez a Kőérberek. Villamospálya a tó melett. - - - Nagykörúton a Margit hídon elrohadt a lámpa oszlop, azon volt a feszítősodrony. Az oszlopot kivették, felső vezetékes kocsik tartják a vezetéket. 4-es és 6-os Oktogon és Dél-Buda között. - - - + Megismerkedtünk SíntörőSkót-tal
Na hazaértem:)))Iet ..Combinó Buli volt a fahérvári után egyszerre mind a négy ott volt feltorlodva:DNameg a 41es mien szép ...a 17esen meg síntörő skót topictárs fuvarozott minket egy körre az ő csodálatos ICS-jén..Na és a végére a meglepi:)
Lényeg, hogy kevesebbet kell várni, mintha 2 járna. - - - Nyomtatam 41-es menetrendet, megállókra lebontva. Hozom a selejtezendő UV-s listát, mert azon vannak az ide (Budafok, Kelenföldre) átcsoportosított ex-Szávások.
Igen mert arra vannak jó kis fótóhelyek pl. a lánchidnál is és utánna is van egy pár jó helyecske..Utánna szentgellért tér Moricz onnan villamossal a kelenföldi garázsig hátha látunk vmi érdekeset(nameg az 1303mat:PP)Az elágazásnál is kéne egykét kép és onnan ki a Kamaraerdőhőz.
Dupla katt az ikonjára, ekkor feljön egy ablak, ott az I Agree gombra katt. Ezután az Arles jön be, File Locations fülre katt (de ez az alapértelmezett) Végig mész a füleken, beállítod amit akarsz, majd a fülekfölötti All gombra katt, ekkor megcsinálja a galériát. - - - A File Locations-nél belehet állítani, hogy melyik legeyen a forrás- és melyik legyen a célmappa. De ez a kettő akár megegyezhet.
Hát szerintem a 37esre nem adják ki bár kitugya ..a 24est valoszinűbbnek tartom mert ott ,,kevert ,, üzem folyik..Vagy még a 30,30A-ra kiadhatják,mert valahol láttam 30as feltáblázásba
Nemtudom,de az alján valami alkatrész celluxxal!!! volt felragasztva.. a 3801esenek meg olyan hangja volt hogy ihaj.Mint a kávédarálonak,fel is vettem videora..
Nemtom ,a KCSV-ket az ICS-kel együtt utálom....Szal max akkor ha az óllós szedőjüt pont látom vagy a 1303-mast mert az még tetszik is.... Amugy valamikor egy 41es vonalbejárás?Vagy egy teljes 28/37es?:)
Rájöttem, hogy a 42-es nem jár olyan sűrűn, hogy 2 vágányos fejvégállomás kelljen neki, tehát marad a mostani balos peron az Ady-n, és a rugós váltós megoldás, ahogy te gondoltad.
JA erröl jut eszembe...Montad a 42esnál h nemtod elképzelni hogy hogyan csinálnák meg ott a végálomást..Én kigondoltam egyet..csak néhány méter sin és egy rugos váltó kell hozzá... -----------------------..................... -----------------------/ Mint a régi 62es végállomása az örsön..Peron megvan csak egy ütközöbak kell hozzá és kész
WC a visszafogónál. Hát hiába...ha a természet hív, menni kell. És az a jó, ha a visszafogótól nem kell sokat szaladni, hogy a szükségünket végezhessük :-P
Ma ha 10-11 fele a Fradi fele jártál volna körbefotozhattad volna...Kint állt üresen a rozsdáson.Akartam küdeni SMS-t de rájöttem h a tied nincs meg szal kutba esett terv.
Az elveszettek és a buszok nincsenek abban a galériában. Max. jövő hét végéig megcsinálom azokat a galériákat is. Ja és a Tigricsről csak az a kettő van.
Igen ezért:)Megnéztem a galáriád nagyon faja kis képek vannak fent csak nem láttam az ,,elveszett sineket,, rajta:) A tanulo ICSröl csak ezt a két képet csináltad?
Tudom szereted a részleteket. Menj el a Lánchíd Budai hídfőjéhez, a villamos aluljáró mellé, arra az oldalra, ahol nincs villamosmegálló az alujáró közelében. Egy érdekességet fogsz látni, ugyanis az oroszlán alatt ottvan bevésve a híd neve, csakhogy CZ-vel
nem, csak az egyik villamos vezér megadta a telefonszámát, én meg nem mentettem el. Aztán ezt csak itthon vettem észre. fél8-kor irány határ út 3800 megvár, és telefonszám megvan.
Erről kérdezd csufi.rulez-t. Egyébként kb. 11-11:30 körül találkozunk az Élesen, de rulez egy órával előtte rám csörög. Esetleg ha elküldenéd a mobilszámodat a mailemre, akkor értesítelek, ha rulez jelez.
2007-2009 között unios pénzből (kb 35milliárd Ft.) szeretnék felújitani a villamos telephelyet, a teljes vágányhálózatott valamint 1,5km új pályát kivának építeni Diósgyőr-Felső Majláth között , valamint 18-21 db alacsonypadlós villamost vásárolnának a bécsik kiváltására valamint felújítás alá esne a 18 Tátra alacsonypadlós középrésszel ( ez az átalakitás még nem biztos, egy múltheti fórumon az hangzott el hogy nem kizárt a Tátrák lecserélése sem). A bécsi villamosokkal semmi gond nincs de az MVK már a vásárláskor csak kb.6 éves üzemeltetést tervezett (ezért nem vett a Szegediekhez hasonlóan valami drágább villamost).
A pálya felújítását úgy tervezik hogy a villamos szinte végig zártpályán haladjon , a jelzőlámpákat a villamos váltsa maga előtt ( remélem nem úgy mint a 3,62 Pesten) , a megállókat kiszéllesítik mert a mai megállók életveszélyesen keskenyek. Ha kész lesz a felújítás az 1-es buszcsalád szinte teljes kiírtását tervezik és a villamos sürítését, Felső-Majláthon pedig épülne egy hurokvégállomás a villamosnak valamint egy buszállomás (1A,5,9,15 buszok részére) valamint ide kerülne a kisvasút végállomás is a Killiánból.
Más fotótéma is van Miskolcon a villamoson kivűl , Szeptemberig le van zárva a belvárosban a Kazinczy utca (villanyrendőr) ezért a buszok mind két irányba a Corvin utcán járnak illetve a 35,44 -es a Szemere u.-ig jár (bár a járatok egy része az átépítés után is a Corvinon marad a járatok másik fele viszont mindkét irányba a Kazinczyra kerűl).
Én is így értettem, hogy külön-külön vesszük meg a jegyeket, csak megvárjuk, míg Peti megmondja melyik az ő helye, és ha lehet mi annak a közelébe kérjük.
Benne vagyok. - - - Peti már megrendelte a jegyeket. Hamarosan átveszi a jegyeket, aztán megmondja, hogy hova kérjük mi a jegyeket, hogy közel üljünk egymáshoz.
Úgy fotózzatok, hogy az egész pálya felújítás (és esetleg hosszabbítás) előtt áll, az elképzelések szerint a KT8D5-ök majd alacsony középrészt kapnak, az E1-ek meg új jövevényeknek adják át a helyüket, tehát amit villamossal kapcsolatban fotóztok, az mind történelmi értékű lesz. /a/
Nagyon belassítja a gépem. Javasolnám, hogy a szöveg alá ne az eredetit szúrd be, hanem egy kisebb méretűt, így gyorsabban betölt az oldal. (Majdnem befagyott tőle a gépem) De amit eddig láttam belőle az nagyon jó.
IC Törzskártyád van, mert akkor 1.osztályon utazni mádos osztály árán utazni királyság lesz. Vissza melyik vonattal jönnénk? - - - Te leszel az idegenvezetőm. :-)
Pontosítás: a 3800-01-es páros 2006.07.30-án még csak 44 éves lesz. Sajnos a 46 éves kort már nem érik meg. - - - Én ikább újságos standnak (vagy bármilyen boltként) látnám szívesen. Nem pedig darabokban a Maglódi úti bontóban.
Valamelyik 38..-as középső ajtópárja nem nyílt ki a Nagysándor József utcai megállóban. - - - kozelkedokozeg kérlek segíts ki, ha tudsz. A kép ma (07.11) 10 óra 48 perckor készült.