Egy időben eléggé ment, közeli címek, pörgött az egész, most viszont látványosan visszaesett minden. Kevesebb a cím, távolabb is vannak. Néha azért futár csoportban is elszaladt a ló, meg van cikk a legrövidebb kiszállításokról, de ezeket a szélsőségeket hagyjuk, hogy valaki napi 300 címet tud megcsinálni és hasonlók. Majd valamikor dumálok Velük aztán beszerzem a frissebb infókat.
"Érdekes módon a rózsaszín arculatosok teljesen más mentalitásal tolják. Ott is meg van némi futártempó a városban, de legalább a címet megtalálja, lehet Velük dumálni és nem lök fel a pultnál. Ez utóbbi fontos."
Ez nekem is feltűnt, én rózsaszín futárral szoktam rendelni és nem nagyon van gond, a tesóm a kékekkel meg viszonylag rendszeresen szívott, hogy eltévednek vagy a földszint szót nem értik és a kaputelefon szám miatt felmennek az ötödikre, de legalább angolul se beszélnek.
Én a woltról akkor szoktam le, amikor a magyar futár közeli helyről, eltéveszthetetlen útvonalról eltévedt/elkésett, megpróbált átverni, hogy neki kötelező az app által javasolt útvonalat követni, ami nyilvánvalóan hülyeség volt, ezt az ügyfélszolgálat is megerősítette, a futár bunkó volt, viszlát. Amúgy is brutál drága, húzzák a f..ukra.
Woltnál már nem látsz európai futárt. Akkor tűnt fel, mikor már a napi sok elől ugrálok el a járdán, oszt világát nem tudja, na mondom ez is valami arabvietnámivalaki. Egyiket kifaggattam, 1-2 cápa alkalmazza alvállalkozásnak, sok pénzt ígérnek, de keveset kapnak, cserébe kussolnak és szarrá vannak hajtva. De ezt lehet már írtam lentebb. A morál meg olyan amilyen, néha 1-2 arc kap pénz és esetleg egy rendesebb elektromos rásegítéses bicajt, az segít a toborzásban, aztán mire sok hónap alatt leesik valakinek, hogy szar az egész, addig is termelt és úgyis jön utána a következő. Teljesen életképtelenek, beszélni nem tudnak, címet nem találják, összevissza csengetnek be mindenhova, céghez is teljesen véletlenszerűen hoznának kaját ami a szomszéd utcába kellene, törzskocsmámban szó szerint ellök a pulttól ha megérkezik. Még egy ilyen mikor én állok sorba és akkor ott patakvér fog folyni az is biztos. Érdekes módon a rózsaszín arculatosok teljesen más mentalitásal tolják. Ott is meg van némi futártempó a városban, de legalább a címet megtalálja, lehet Velük dumálni és nem lök fel a pultnál. Ez utóbbi fontos.
Azt írják abban a csoportban, hogy egyre szarabb a fizetés, mert a bevándorlók (indiai, filippinó...) miatt lenyomta a futároknak kifizetett összeget a Wolt...
De hát nem akar gyorsabban menni, akkor kezd csökkenni a távolság, mikor a Porsche elkezdi jobbról előzni. A lyuk mellett meg sem ő, sem a kamerás nem előz semmit.
Egy ilyen eset van: ha az elengedett autó faltörő kosként előle is letakarítja a belső sávot.
Vannak azok az autók, amik elől sokkal nagyobb eséllyel takarodnak le az ilyen belsősávban ténfergő népek (sötét, feszesebb rugózású, "szembántó" fényszóróval szerelt, "német prémium", stb). Ha az én autómhoz képest erősebb a letakarítóképessége, és láthatóan menni is akar, akkor megéri magam elé engedni - és fordítva: ha nem ilyen, akkor meg nem éri meg, mert előle még kevésbé takarodnak majd le, és csak tovább romlik a helyzet.
Igaz ez az összes idióta büntetőre. Ahelyett, hogy örülnének, hogy szabad az út és lehet megint padlógázon gyorsulni a 3.0TDI-vel, inkább nekiállnak szórakozni.