Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Hirdetés 7 naptári napon belül 1x tehető fel, 1 hozzászólásban.
Ezen szabály be nem tartása, 1 hetes tiltást eredményez, törlés mellett.
Visszaesők hosszabb tiltásra számíthatnak.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
NS 1606 (DR BR 130) dízelmozdony. 1979-ből. Gyári dobozában. A gyártó egyik ritka modellje. 13.000.-
Itt valami büdős!!. Nem veled van a problémám hanem avval, aki ezt gyártotta.:-)))
1:)
Hollandiában a villanygépeknek van 1xxx -es pályaszámuk, egyéb mozdonyoknak köztük a rendező (tolato) kis mozdonyoknak 1000 alatti, mig a nagy gépeknek 2000-es a pályaszámuk
1979-ben dúl az NDK, és egyetlen egy mozdonyt sem adott el nyugatra, ez már csak akkor történhetet meg, miután egyesült a két német állam. Addigra pedig nem maradt BR 130-as gép, a múzeumban lévő kivételével
2:) Hollandiában nincs két azonos pályaszámú mozdony
3:) Ime az eredeti 1606-os képe.
Ez pedig egyáltalán nem diesel, ráadásul nem is hasonlit a Ludmillára, hiszen a franciák gyártották
HO méretű mozdonyokat, kocsikat, Roco GeoLine váltókat, Roco GeoLine R4 íves valamint egyenes síneket keresek cserébe az alábbi fotókon található termékekért értékegyeztetéssel.
Mindegyik modell hibátlan, pontosabban nem tudtam fellelni hibát rajtuk.
Mindegyik modell motorikusan üzemképeset, de mivel az elmúl 10 évben vitrinben álltak, olajozásra és bejáratásra szorulnak.
Egyik modell sincs digitálisan előkészítve.
A legtöbb modellen - az állás következtében - meggyengült vagy leesett a tapadókorong.
Ahol jelezem, hogy dobozban van a modell, ott a modellt a gyári dobozában adom, gyári papírokkal együtt. Ahol nincs erre vonatkozó szöveg, ott egy szállításra alkalmas, de nem gyári dobozban van a modell.
Minden modell hagyományos Piko (Y) vonóhoroggal van szerelve.
AJÁNLATÉTEL és a VÁSÁRLÁS FELTÉTELEI:
Az árak irányára. Lehet többet kínálni - nekem ez tetszik jobbanJ
Az ajánlatokat szerda estig (2013-09-18, 20:00 óráig) várom.
Legkésőbb csütörtök (2013-09-19, 12:00 óráig) délig mindenkinek visszajelzek, hogy melyik modellt veheti meg.
A TERMÉK ÁTVÉTEL FELTÉTELEI:
Személyesen Budapesten XIII. kerületi Szekszárdi utcában. Hetente egyszer viszem el az árut ide, tehát a Vevőnek várakoznia kell néhány napot. Kérem a Vevőt, hogy miután már jeleztem neki, hogy átvehető a termék, tegye is azt meg legkésőbb egy héten belül.
Postai úton, a termék árának és a posta költségnek az átutalása után. Hetente maximum kétszer megyek postára, így a pénz jóváírása után, 2-4 nappal indul el a csomag.
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:
Minden termékem esetén vállalom, hogy ha Vevő a postai átvétel után, úgy találja, hogy a termék nem egyezik a leírtakkal, akkor azt teljes áron visszaveszem.
A következő hetekben további PIKO VEB és annak előd gyárainak (Gützöld, Hruska, Herr, Ehlcke, Dietzel, DMW, Pico (nem elírás, PICO) termékeit ajánlom fel megvételre itt és a Vaterán.
Ezüst áramszedős Nohab 1960-ból. Katalógus szám: 108/1070 A „Leipzig”. A modell fantázia modell. a gyártó 1960-ban kísérlet képen legyártott egy kis sorozat ezüst Nohabot. A modellt a KGST-én belül és az NDK-ban sem került forgalomba. A modell abszolút ritkaság a gyűjtői körökben, a szakirodalomban az árát sem jelölik, csak annyit, hogy „egyedi megegyezése szerint” (a többi ezüst Nohab 108/1071-1074 katalógus számokon futott). 99.000.-
NS 1606 (DR BR 130) dízelmozdony. 1979-ből. Gyári dobozában. A gyártó egyik ritka modellje. 13.000.-