Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14627
szerintem meg ellenkezőleg, néhány földtulajdonos földjét ki KELLETT sajátítani...
Előzmény: alibi-man (14626)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14626
Biztos egy-két gyökér paraszt nem adta a földjét.
Előzmény: Törölt nick (14621)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14625
Mijaza lizingdíj?
Előzmény: Törölt nick (14618)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14624
na jó, de azért kaposvár miatt legalább értelme lett volna, de már mindegy
Előzmény: Törölt nick (14622)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14623
dede, nem ellenzem, hanem amolyan "KELLENE" volt..,

mondjuk a változatodhoz annyit hozzátennék, hogy pértől északra van a reptér, közvetlenül a házak után következik a trafficing rész, úgyhogy délről kéne elkerülni
Előzmény: Törölt nick (14620)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14622

ja, az M3 egy igen jó elrettentő példa: amit polgárnál csináltak az 1xűen szégyen...

 

de a girbegurbasága még így sem közelíti meg az M7 javasolt kaposvári kitérőjét... :-)

Előzmény: Törölt nick (14619)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14621
a két kedvencem az M3-masból: görbeházai vargabetű illetve nyíregyháza előtt a SEMMI közepén egy dupla S, a jóég tudja mér'..


a

b
Előzmény: Törölt nick (14619)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14620

viszont a kisbér-győr szakaszon elég hosszan új 81-es út kellene

 

miért, ez nem jó?

 

Előzmény: Törölt nick (14615)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14619
mert az M3-mas aztán kurva egyenes :)

és a többit nem kommenteled? távlatilag szükség lesz az M9-re is, és a 7-es utat is ki kell majd szedni egy idő után a városok szövetéből

és ha nem kellett volna köröshegyi völgyhíd, akkor lehet hogy egy centtel sem lett volna drágább
Előzmény: Törölt nick (14617)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14618

anyám borogass....

 

és szerinted a pöpöpö lízingdíjat miből fizetik ki?

Előzmény: alibi-man (14616)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14617

én egyébként azt szerettem volna, ha az M7 nyomvonala Siófok után kaposvár felé fordul majd onnan a most távlati M9 nyomvonalán érte volna el Nagykanizsát

 

????

még csak ez kellett volna!  így vagy 40km-rel hosszabb lett volna...

(egy gerinchálózat azért ne legyen egy ökörhugyozás, az lehetőleg egyenesen célozza meg a 6árokat - mármint a sugárirányú elemek...)

 

kaposvárnak ott a 67es út, amit most amúgy is indokolatlan prioritással tuningolnak...

 

Előzmény: Törölt nick (14613)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14616
A M6/M60 PPP-ben készül.
Előzmény: Törölt nick (14614)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14615
rövid távon a 81 és a 13 2x1 sávon elég, elkerülők is vannak ezeken (komárom-kisbér, kisbér-szfv) szakaszokon, viszont a kisbér-győr szakaszon elég hosszan új 81-es út kellene

középtávon (második NFT?..) a komáromi híd után (mivel csak a félpálya hídja épül először) egy rövid szakaszon a távlati M13 (?) vonalán mehetne az M1-esig (kb. 10km) egy 2x1 sávos út (félpálya), attól délebbre viszont szerintem középtávon is elég a mostani kapacitás

távlatilag (2020++) pedig Szfv ÉK-Kisbér É-Komárom Ny autópálya, akkor már +1 híddal komáromban, aztán onnan tovább közép-szlovákia felé autópálya

--

ami esetleg érdekesebb lenne, az a 13-mas út folytatása (teljesen új út építése) Kisbértől Pápán át Sárvárig; mert távlatilag erre semmiféle gyorsforgalmi út nem lesz, és innen (bakony északi lankái) délre az m8 elérhetetlen lesz, az m1 pedig 30-50 kilométerre van, a jelenlegi utak pedig a falvak között mennek
Előzmény: Törölt nick (14591)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14614

NEMONDOD!!! Nocsak, nekik lehet? :-))

 

másik országnak bármit... (hisz azt nem az én adópénzem bánja... :-))

Előzmény: alibi-man (14610)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14613
valóban mehetett volna köröshegy-balatonföldvár között az M7, de a köröshegyi polgármester (aki egyben a lelkész is..) kötötte az ebet a karóhoz. valahol régebben azt olvastam, hogy több tucat(!) tervváltozatot utasítottak el, többek között a jelenlegi nyomvonal alacsonyabb (=olcsóbb) vezetését is

emlékezz vissza hogy az m7-be orbánék bicskája belebukott, gyurcsányék is csak darabosan tudták megépíteni, 20-30 kilométerenként, és nem a terepviszonyok miatt..


én egyébként azt szerettem volna, ha az M7 nyomvonala Siófok után kaposvár felé fordul majd onnan a most távlati M9 nyomvonalán érte volna el Nagykanizsát ÉS a 7-es főutat ezzel egyidőben kétsávon elkerülőként megépítik a déli parti településekhez közelebb mint most az M7
ezzel el lehetett volna érni, hogy a dél-dunántúl közepét gyorsabban (10-15 évvel korábban) feltárjuk, a tranzitforgalomnak mindegy lett volna, a helyi forgalom pedig előbb-utóbb igényelni fogja a 7-es főút városokat elkerülő változatát

mi lett volna ha..
Előzmény: Törölt nick (14589)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14612
Még nem jártam arra, de feltétezem, hogy ezen a szakaszon sincs leállósáv, hanem helyenként egy-egy öböl. A két pálya közt, meg nem olyan széles az elválasztósáv, mint nálunk szokott lenni. Szal tecsó gazdaságos pálya lehet.
Előzmény: AcidMan (14611)
AcidMan Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14611
Jaja, ez egy hangyafasznyival szűkebb, mint pl. az új 4-es FŐÚT Üllő mellet . LOL
Előzmény: alibi-man (14609)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14610
>lehet, hogy azért nem csináltak bevágást, mert akkor vadátjárót kellett volna építeni, azmeg nem sokkal lett volna olcsóbb, mint ezek a rövid aligutak...

NEMONDOD!!! Nocsak, nekik lehet? :-))
Előzmény: Törölt nick (14608)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14609
Kb. 2,6 MFt / km. És ez bizony keskenyebb út, mint a nálunk szokásos.

Itt is hiányzik a hegy az alagút fölül.
Előzmény: AcidMan (14607)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14608

hmmm... ebből a nézőpontból itt sincs valami brutál domb a cső felett...

 

magyar wiki szerint ez nem egy, hanem 2 alagút (230+360m)

 

lehet, hogy azért nem csináltak bevágást, mert akkor vadátjárót kellett volna építeni, azmeg nem sokkal lett volna olcsóbb, mint ezek a rövid aligutak...

Előzmény: AcidMan (14607)
AcidMan Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14607
Ezt a képet most találtam tök véletlenül.
Előzmény: Törölt nick (14528)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14606
komárom-esztergom megyei szakasz.
hivatalos adatokat a "szakmai titoktartás" :) kötelezettsége miatt nem tehetek itt közzé, de ha egy főút 15 éves tervezési időtávú, akkor az időtáv végét értem idei évtől számolva.
A fejér megyei szakasz 4 sávossá bővítése gondolom nem kérdéses :)
Az elkerülő utakat én is támogatom...
Előzmény: Törölt nick (14605)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14605

amúgy a 81-es hamarosan eléri a kapacitás kimerülés határát... :):)

 

 

hol is? :-)

 

Előzmény: Törölt nick (14603)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14604

én hídpárti vagyok...

 

pontosabban: körbeérő körút párti, ahhoz meg híd kell...

Előzmény: Mwin (14601)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14603
én sem szeretem a sok átkelést :)
amúgy a 81-es hamarosan eléri a kapacitás kimerülés határát... :):)
Előzmény: Törölt nick (14602)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14602

a komáromi hídnak azért biztos lesz nemkis 6ása a 13asra...

 

de egyelőre a 81es kisbér-győr szakaszán is elegendő a 2x1, csak ezt a 3 elkerülőt kell megcsinálni...

 

 

a NÚP mellé igencsak elkelne egy FEP (Főúti Elkerülő Program) is, mert ebben elég csehül állunk...

 

nem kell mindenhova pálya és 2x2, mostmár inkább a meglévő utakat tegyük autóz6óvá, mert a tököm tele van a sok átkelési szakasszal...

Előzmény: Törölt nick (14600)
Mwin Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14601
Urak, nézzetek be ide, szakmába vágó vita dúl, jó lenne egy-két higgadt szakmai hozzászólás, mert lassan egymás torkának esnek a laikusok...http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049702
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14600
És ha azt mondom, hogy az országos közúthálózat fejlesztési programban szereplő fejlesztéseket figyelembe vett forgalmi előrebecslés eredménye alapján nem indokolt a 13-as fejlesztése?? Mert még ha forgalomterelést is csinálnánk, akkor is elegendő a 2×1 sáv a 13-ason... :S
Előzmény: Törölt nick (14592)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14599
>ez még hagyján, de mi van debrecennel?
>ott a pálya és még sehíre-sehamva a tülekedő autógyártóknak, pedig potenciális munkaerő van bőven...


Hidd el, 1x majd azt is felkapják, de sztem is az M4 sokkal fontosabb lenne. Nem tudom jártál-e már Lipcse környékén? Ott is ott a sok pálya már, de tiszta Magyarország érzete van attól az embernek, ha ott jár. Legalább is nekem az volt. Ha ott is idő kell amíg felfejlődik, akkor nálunk is. Egyik napról a másikra nem fejlődik 1 térség, bár előbb oda kéne az autópályáinkat építeni, ahol tényleg nagyobb szükség van rá:)
Előzmény: Törölt nick (14546)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 14598

sülysápmendének még akkora se... majd 2013 után.. talán... :-(((

 

addig is reggelente kmes sort generál a mendei aböcö...

 

de nem baj, majd megyünk alagutazni véméndre... 

Előzmény: alibi-man (14597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!