https://www.facebook.com/share/p/1FsBGZtSkz/
Azért merülhetnek föl kérdések ezzel kapcsolatban, kíváncsi vagyok, hogyan fog működni.
A Liliom utcánál tényleg biztonságosabb így kanyarodni a sugárútról. Ám ha mondjuk besorolnak ketten a balra kanyarodó sávba, és szemből jönnek (ami a sugárúton gyakran megesik, reggel egyfolytában) akkor a mögöttük jövő autósok helyett a villamost tartják föl.
A Liliomból balra kanyarodás tiltása pedig előre vetíti, hogy többen a Vitéz utcánál fordulnak meg egy egyébként is nagyon terhelt kereszteződésben, vagy végignyomulnak a mellékutca Bánomkert soron ahelyett, hogy a sugárúton mennének, vagy harmadik opcióként átmennek a Markovitsra, ahol a trolit tartják föl, és egy ugyanúgy problémás kereszteződésben fordulnak balra. (bár ha ez így szétoszlik, talán nem lesz nagy hatása)
Kis tűzoltó beavatkozások ezek, miközben nem tesznek semmit, hogy a gépjárműforgalom csökkenjen az iskolák körül, akár csak azzal, hogy a kerékpárt használható alternatívává teszik a kerékpársáv folytonossá tételével és fizikai védelmével, vagy az Aradi vértanúk terei összekötés létrehozásával (amire most lehetőség lett volna a tér rendbetételekor...)
https://szegedaltervaros.blogspot.com/2024/11/vedett-bringasav-jugyunal.html