Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.11.12 0 0 6774

Ma elővettem a téli kereket, 3db le volt engedve nullára teljesen. Némi fejvakargatás után beraktam őket a fürdőkádba, az alufelni és a szelep között engedett mindegyik. Környékemen 3 gumishoz is elmentem de egyiknek sem tetszett a gondolatom hogy mostanában kellene szelepet cserélni. Viszont az utolsó adott szelepeket. Kicseréltem házilag, mind a 4 alufelnin (hogy egyforma legyen a 4. is). Elsőre nehezen akart sikerülni de aztán belejöttem. Beraktam teherautó alá és emelővel nyomtam össze a gumit, brutális erő kellett hogy lepattanjon a peremről. 2.-3.-4. már egész gyorsan megvolt. Szétszedés után látszott, hogy azért eresztettek, mert az alufelni furat felülete porrá oxidálódott. Kikapargattam az oxidot aztán beleraktam az új szelepeket. Örülök hogy sikerült, + spóroltam kb tízezret. Mondjuk azt nem javaslom hogy más is házilag szereljen gumit, nem könnyű mesterség :)

wyxen Creative Commons License 2021.11.12 0 0 6773

:)

Igen!

 én is azt gondolom h ez az 1.4 es punto motor ha vigyáznak rá sokáig elmegy, az enyémre nem vigyáztak előttem de most h ki van cserélve a vezérlés vízpumppa, gyertyák kábelek hengerfej tömítés....

ha már hengerfej le megnézük, a hidrotőkék jók kemények... remélem elmegy egy ideig 

kaszni szerintem kérdés nélkül a legmenőbb ebben a kategóriában...

és így mindennel együtt vagyok kb egy milliónál... (vételár + szervízek)

 

 

Előzmény: Mészáros András (6772)
Mészáros András Creative Commons License 2021.11.11 0 0 6772

Fel a fejjel! Legyél pozitív! Gondolj bele másnak 3-4 éves tele elektronikázott autójának a turbója/kettős tömegűje több mint neked a hengerfejezés! A kaszni ráadásul örökké való!! Én 100xor belekezdenék a te autód szerelésébe mint vegyek egy mai felfújt,lejáró szabatos,rohadó fost!! Ez egy szeretni való szuper autó!! Szerencsés akinek van! (az költheti másra is a pénzét!)

Előzmény: wyxen (6769)
Mészáros András Creative Commons License 2021.11.11 0 0 6771

Előzmény: Number-1 (6767)
Mészáros András Creative Commons License 2021.11.11 0 0 6770

Mellékeltem egy képet! Ezen a bekarikázott részt kell nézni, a trafó teljes (alsó-felső) területén! A műanyag ki van repedve és akár a fém ís látszódhat! Tehát mindenképpen látni fogod a hibát ha van! Ez a trafóról készült kép,bár felül ép,az alsó részén szét repedt és így hibás! Lesz időm leszedem rendesen és megosztom,de mondom látni fogod a hibát ha van!

Előzmény: Number-1 (6767)
wyxen Creative Commons License 2021.11.11 0 0 6769

Hát sziasztok...

 

Hengerfej...

Szétszedte... egyéórtelmű...

Ami miatt szomorú vagyok (azon túl hogy hengerfej...) hogy kb 1000 km-el ezelőtt cseréltem olajat... ami vizes úgyh az is csere újra... meg a szűrő...

(meg vezérlés vízpumpa indítókáébel gertya... mondjuk ezek maradnak... )

 

ki sem merem számolni.

 

Törölt nick Creative Commons License 2021.11.10 0 0 6768

Tudtok esetleg olyat, hogy üléshuzat garnitúrát hol érdemes venni? Univerzális nem érdekel, csak olyan ami tökéletesen passzol a 4 ülésre. Van ami bevált, kipróbált?

Number-1 Creative Commons License 2021.11.10 0 0 6767

Honnan látom,hogy rossz a trafo?Öntött müanyag az egész,azon az aluminiumba öntött trafo.

Holnap leszedem....

Kösz.

Előzmény: Mészáros András (6766)
Mészáros András Creative Commons License 2021.11.10 0 0 6766

Nem javasolom! Mármint legalább szemrevételezni kéne a trafót! Ha kicseréled a kábelt és a trafó a ludas akkor valószínű még egyszer vásárolhatsz gyertya kábelt! 4 csavar és 5perc a trafó leszedése! Ha sérült látni fogod! ("kiégett") Ne feledd  mindig az olcsó lehet a drága!

Előzmény: Number-1 (6765)
Number-1 Creative Commons License 2021.11.09 0 0 6765

Kösz a választ!

Én most gyertyakábel cserével kezdem,aztán meglátom mit produkál.Tegnapi jelenség:Reggel indulás-semmi gond.

Kb.500m után motor ikon elkezdett villogni,a kocsi 3 hengeres lett.Gondoltam mind1,elmentem vele a munkahelyemre kb 10km.

Melo vége,indulok haza,inditom a kocsit,semmi baja.Ment az összes henger,a kocsi jol szuperál.Hibakodot töröltem,most semmi baja.Nem tudom meddig.....

Előzmény: Mészáros András (6763)
Mészáros András Creative Commons License 2021.11.09 0 0 6764

Nincs valakinek törött plexis első a2-es lámpája? Az a lényeg hogy a felfogatása jó legyen! Lehet valakinek hasztalan szemét,én viszont legózgatnék vele! Persze nem ingyen kérem! Köszi!

Mészáros András Creative Commons License 2021.11.09 0 0 6763

Szia! Kb 3-4 hete ugyanez a tünet volt! 3 hengerezett,motor ikon. Trafó cserés lett! Szóval a válasz : trafó,gyertya kábel első körben! Valamint megosztok egy fontos észlevételt! Az olaj beöntő (a szelepfedélen lévő) melletti gyertyához le tud jutni olaj! Egy kicsi mellé (tud)folyik(persze ha valaki itt tölti az olajat) ez gondot tud okozni. Gyertya cserekor áthúzás nyomait láttam! Szóval erre nagyon kell figyelni! Valamint amennyiben tartósan hibás trafóval közlekedtek akkor az végzetes lehet a katalizátornak mivel így üzemanyag kerül bele! Szóval egy kis olaj mellé folyás= ko trafó= ko katalizátor! 

Előzmény: Number-1 (6758)
Törölt nick Creative Commons License 2021.11.09 0 0 6762

Egész nyáron-ősszel a hajós szezonnal voltam elfoglalva. Már nagyon meg kellene csinálnom a benzines motort, mert megszívom ha a másik is, dízel is elromlik. Meglepő de a dízel azóta nem romlott el, pedig minden nap megy. A benzines motorja meg így fest még mindig:

Előzmény: zombi112233 (6761)
zombi112233 Creative Commons License 2021.11.09 0 0 6761

Kár hogy el van csendesedve ez a fórum. Persze nem azért, hogy valakinek rossz legyen az autója, de szivesen olvastam a tapasztalatokat és sokat lehetett tanulni. 

Kaper, neked pl mi a helyzet a motorral? Sikerült azóta megjavitani? 

wyxen Creative Commons License 2021.11.06 0 0 6760

Szerelő felemelte  alánézett minközben addíg járatta amíg be nem kapcsolt a hűtventillátor...

 

Semmit nem látott...

 

Előzmény: Mészáros András (6756)
wyxen Creative Commons License 2021.11.06 0 0 6759

1.4 benzin...

(Bár ha csak a hidrotőkéket hallod simán azt hiszed h dízel... :)  )

Előzmény: Avant1 (6755)
Number-1 Creative Commons License 2021.11.04 0 0 6758

Sziasztok!2001-es évjárat 1.4B

P0303 hibakod.

Gyertyák áprilisban cserélve,eddig semmi probléma,a kocsi mindennep megy 25 km-ert legalább.Tegnap leállitottam,ma reggel indulok vele,az utcában 300 méter után elkezdett villogni a sárga motor ikon,a kocsi meg elkezdett hebregálni,vagyis 3 hengeres lett.Ugy tapasztaltam,hogy alapjárat ok,de fordulaton elmegy egy henger,a hibakod alapján a hármas.Mihez nyulnátok elöször,és mi legyen a sorrend?Gyertya,kábel,trafo?

Köszönöm elöre is.

Stetten Creative Commons License 2021.11.01 0 0 6757

Nekem hengerfejes volt (AMF) semmi más jele nem volt, csak gyenge vízfogyás. 

Előzmény: wyxen (6753)
Mészáros András Creative Commons License 2021.11.01 0 0 6756

Szia! Még esetleg 2 opciót meg próbálhatsz a víz fogyás ügyben! Az első a termoszház csatlakozója! Ez nem egy szerencsés konstrukció mivel egy gyors csatlakozással van ellátva, ami véleményem szerint sosem lesz tuti,ill garantáltan el tud fáradni! Van más(polo,golf,fábia) termosszal szerelt termosz-ház amin már rendes bilincses a csatlakozó ,de minden másban egyezik(ugyanaz) a termék! Én vettem egy ilyen"rendes" termoszházat,de közben kitaláltunk a meglévőre egy költséghatékonyabb megoldást! Ezt rövidesen megosztom veletek ill képekkel illusztrálom! A második lehetséges víz fogyás oka szintén a termoszház,annak a trafó alatti légtelenítő csöve! Ez megy közvetlenül a hűtőfolyadék tartályba! Ez sajnos elfárad a termoszházból kilépő csatlakozónál,vagyis megeshet! Nekem letört! Az első opciót jó esetben szabad szemmel nem lehet látni! Ezt úgy tudod ellenőrizni hogy a termosz gyors csatlakozóját kézzel "megfogdosod"! Az ujjaid jó esetben elérik a csatlakozó alsó részét! Ezután láthatod a kezeden hogy "szökik" a víz vagy sem!

Előzmény: wyxen (6753)
Avant1 Creative Commons License 2021.10.29 0 0 6755

Egyáltalán milyen motorról van szó? 

 

Ha a hűtőrendszert megnyomják és emiatt ha fagyálló lenne a motorolajban, az messziről ordítana. Kétség esetén be lehet küldeni a MOL-ba kielemeztetni, egyből kiderült. Mielőtt bontani kezd az ember, megérheti. 

Az is lehet, hogy nem vesz észre a szerelő valamilyen elpárolgó szivárgást.

Előzmény: wyxen (6753)
Octi19 Creative Commons License 2021.10.28 0 0 6754

Igen valószínűleg! Amikor megmelegszik kinyílik valahol.

Előzmény: wyxen (6753)
wyxen Creative Commons License 2021.10.28 0 0 6753

Sziasztok...

 

:(

vízpumpa + vezérlés csere...

tágulási tartály tető csere....

a víz meg fogy...

szerelő nézte járatta forralta... esküszik sehol nem csepeg folyik, szervízben megnyomták a hűtőrendszert 1.5 barral.. nincs eresztés sehol...

...

 hengerfej???

 

Előzmény: Mészáros András (6737)
cobra46 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 6752

Volt valaha nagyon régen egy hires könyv-film is...,kb ez volt a cime "Ha a világon mindenki ilyen volna"..,

 

Ez ugrott be most...

 

nagyon köszi és baráti üdvözlet! 

 

C.

Előzmény: Törölt nick (6751)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.18 0 1 6751
Előzmény: Törölt nick (6750)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.18 0 1 6750

Elsawin a kapcsolási rajzokhoz központi lekérdezést akar, az sajnos az én verziómmal nem megy.

Előzmény: cobra46 (6749)
cobra46 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 6749

Kõszi-- Te nagyon kedves vagy a segitökészségeddel..., egyébbkent már letöltöttem.., de mint tudjuk az ördög a részletekben van.., és ez " csak"  egy  blokséma rajz annak minden előnyével és hátrányával.

 

Pl Elsawin- böl kimentett profi rajznak örúlnék, biztos több forumozónak is megvan...

 

Mégegyszer köszi és üdv

Előzmény: Törölt nick (6748)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6748

Okoskodni nem akarok és nem is értek hozzá, de úgy gondolom:

1. rajz: a rendszer lényege a központi műszer egység (azaz a kilométeróra stb egység).

2. rajzon a vékony sárga vonal az elvi séma.

Előzmény: cobra46 (6746)
Octi19 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6747

Javaslom a VAG-COM fórumot.

Előzmény: cobra46 (6746)
cobra46 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6746

Sziasztok! Audi Spécik

 

Tudna valaki segiteni?

 

AUDI A2 .8Z-AMF.  2002.    1.4TDi-PD.55KW.   WAUZZZ8Z13N009248

 

Sajnos csak A.Datám van, az pedig majdnem semmi infó ez esetben.

 

  Erről volna szó: Az Obd csatiba menő kábelköteghez . kb 50cm -rel a csati elött -.gyárilag belevan észrevétlenül bandázsolva-leszigetelve  a "K" diagnosztikai vezetékek összekrimpelt csomopontja., 7db szürke/fehér vezeték , ami a csomopontból egy db szoló  szürke/fehér vezetékként megy tovább az OBD 7-es PIN-jébe., tehát a csomopontba bejövő 7db "K" diagnosztikai  vezeték mindegyike valamelyik vezérlőről van lehozva : Nagyon jó volna tudni egész pontosan melyek ezek a vezérlők??? Tehát az egyes vezérlők "K" vezetéke és a csomopont (gyakorlatilag a PIN 7) közötti vezetékelésről kellene egy kapcs rajz!! Minimum az egyes vezérlők megnevezésével... 

 

Gyakorlatilag a "K" diagnosztikai vonalról kellene kapcsolási rajz...esetleg teljes Adat busz részről---PM .be is jó volna!!!

 

nagyon-nagyon köszönöm a segitságet

Octi19 Creative Commons License 2021.09.16 0 0 6745

Az 1.2 TD motor az a tipikus eldobós motor. Még a hengerfejet sem lehet róla levenni. Annyira filigrán az az alumínium blokk, hogy a hengerfejtől a forgattyús tengelyig menő csavarok feszítése merevíti a blokkot. Megbontani tilos!
Alapvetően ez nem baj, sőt, egy nagyon innovatív és zseniális megoldás... csak nem a lassan 20 éves autók esetében, amikor már bármikor, bármi meghibásodhat.
Amíg a szürkeöntvény blokkos 1.4 TDI teljesen javítható, és alig van típushibája, akkor ez a technológiai remek (de javíthatósági rémálom) egyáltalán nem alternatíva.
...persze egy nagyon keveset futott, nagyon jó állapotban lévő példány lehet egy kuriózum, de inkább csak gyűjteménybe való youngtimer-ként mint napi használatú autóként javasolt. Ez utóbbi esetben csak akkor ha nagyon jutányos az ára és nem fáj ha esetleg tönkremegy és el kell engedni. Valamint tisztában kell lenni vele, hogy a piacon sem lesz értéke és max csak roncsautóként lesz beszámítható reális összegért.

Előzmény: h.c.s (6744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!