Keresés

Részletes keresés

rferi Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23613

Hát köszi, de ez nekem majd egy havi bérem....

A kettőre meg lenne másfél havi.

Szal asszem megcsinálom magam !:)))

Egyébként nekem mint mérnöknek sem jön ki még a bruttó ezer forintos órabér sem, pedig mindenki azt hiszi én vagyok krőzus, mikor elmondom, hogy villamosmérnök vagyok.

-"Akkor te jól keresel!" felkiáltással elintéznek.

Előzmény: kofic (23611)
GPS Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23612

Nekem is sokszor nem jön ki az 1000 Ft.os órabérem - ha kifogok egy-egy szarabb melót.
.
Előzmény: kofic (23611)
kofic Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23611
"Namármost, ha ez a pénz kijönne legalább 90%-osan akkor én lennék a világ egyik legboldogabb embere.."

Akkor mar ketten lennenk !
Jo ,hogy leirtad ezt az oradijat . En nem mertem mert ,vagy hiteltelennek vagy hulyenek gondoltatok volna .

Ezzel a keplettel szamolva a fotel :

bontas 10
javitas ,feluletkezeles 42,5
anyag 6
3x szallitas 15

ossz: 73,5+Afa

Mindez karpitozas nelkul egy csupasz favaz

rferi
Ha gondolod en szivesen ...:)
Előzmény: Erzsébeti (23602)
csoty Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23610
Mázolásról volt szó eddig, gondolom azt csak nem írták elő évente. ;)
Előzmény: halaloszto (23609)
halaloszto Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23609
tisztasagi festes akkoriban evente eloiras volt. a ketevente az mar a sporolos onkormanyzat volt.

vajk
Előzmény: csoty (23601)
csoty Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23608
Sok karakternyit kell neked ahhoz lefordítanod, hogy egy piti iskolapingálásból leseő pénzecskényit összekaparj. ;)
Előzmény: GPS (23607)
GPS Creative Commons License 2009.01.15 0 0 23607

Áhh, ugyan már, egy iskola-kifestés az aprópénz - ne viccelj. Le se ereszkednek odáig, hogy belenyúljanak.

Egy körforgalom-építés - két (alig járt) mellékutca kereszteződésében - az már döfi. Ott már van mit kereskedni.