Az a kerék agy...gondolom egy kicsiszolt fa darab is megtenné...de mivel ez gyárilag finoman megmunkált hengeres cséve test...és fém...ezért a forma és a kopásálló anyag miatt használhatja a készítő :)
Na akkor ezt a matrica lehúzást játszd el egy piros autón is, és le fogsz hidalni, mekkora a színeltérés :(
A piros szín az egyetlen tudtommal amit nem képesek normális tartós UV védelemmel ellátni, kegyetlenül fakul. Én 3K-s minőségi pirossal fújtam le az autómat, most már nem piros, hanem valami meghatározhatattlan piros és rózsaszín keveréke ahogy kifakult. A motorháztetőn volt egy matrica kb 6 hónapig, a mai napig meglátszik a helye, mert másként fakult ki.
Nem tudom megnyitni, de az én autómon öt éve adalék nélküli festék van, és köszöni szépen semmi baja. Visszatérve az íróasztalhoz, az sose kap akkora ütéseket mint egy lökhárító. (remélhetőleg)
Nem adnak ahhoz semmit, csak műanyaghoz való alapozót használnak. Nagyon strapabíró ha 150km/h-s sebességnél felpattanó kis kövek is csak igen ritkán hagynak nyomot rajta. Ahogy GPS kolléga is írja, fantasztikus anyagok ezek.
Én erre gondoltam, nekem ilyen van. Nem tudom melyik kell a fűrészasztalhoz, de valószínűleg inkább nyolcas mint hatos. Ebben a készletben a hatos is megvan 30 centi a nyolcas meg kb 35. Talán....
az asztali verzióknál, ahol lefele van a motor, ott van hogy együtt mozog a tengellyel. amerikaiak valami olyanrol gajdolnak allandoan, hogy a motorról a rezgés ne menjen át a fűrészre, ezért a motort próbálják minnél áttételesebben összekötni a tengellyel, véletlenül sem tenni a kettőt mondjuk ugyanarra a vasdarabra.
Én láttam jól "beküldött" ajtóborítót (tényleg csúnyán megnyomták) amit "száraz-módszerrel" (vákuum meg ilyesmik) húztak vissza - és a festék rajta azt is kibírta röhögőgörcs nélkül.
Szenzációsak ezek a mai autófestékek (igaz, az áruk is olyan).
Pl. az UV-állóságuk is döbbenetes. Egyszer egy sötétkék (!) cégautóról húztuk le a 3 (három) éve rajta díszelgő és aktualitását vesztett öntapadós matricát...és döbbenet: nem látszott meg a nyoma.
Vagyis az, hogy színeltérés lenne a napsütötte és a takart rész között.
Nagyon sokat számítanak. Ahol vannak azok a kis műanyag kengyelek ott 2 db rács léc van egymás fölött, a fölső hosszabb és ez ül fel a keretre. Az alsó nem ül fel keretre. Ha a keménység állítót behúzom középre, akkor az alsó pálcának a végei el tudnak távolodni a felsőtől, így sokkal puhább ott az a rugózó tag, míg ha kihúzom a kerethez az állítót akkor meg az alsó is részt vesz a teherviselésben, nem tud eltávolodni a vége a fölsőtől ezért ott dupla kemény lesz a rács. Nagyon ötletesen és egyszerűen van kitalálva.
Ami szükséges is ennél a megoldásnál, (amennyiben jól értem) hiszen a motor nem mozog együtt a fűrésztárcsa emeléssel, azaz változó a tengelytávolság. (az én megoldásomnál egy közös kereten van a motor és a tengely, az emelés forgás/pontja/tengelye/ pedig a keret egyensúlyi helyzetében. Ennél a tengelytávolság állandó)