Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Ugyanazt az ajánlatot 7 naptári napon belül legfeljebb kétszer teheti be a felhasználó. Az olyan trükközéseket kérjük mellőzni, hogy mellérak egy fát és a 30 darabos listája ettől már nem ugyanaz, illetve 3-4 darabba bontja és megint csak vele van teli az egész topik.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
9. A heti 2-szeri (=7 naponta) ajánlatot csak úgy lehet betenni, hogy mindkét alkalommal csak egyetlen hozzászólásként és ugyanazt. Az ennek nem megfelelő hirdetés törlésre, nickjük alaphelyzetben 1 hetes tiltásra kerül. Visszaeső súlyosabb retorzióval nézhet szembe.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
Ha meg mas nem elozott meg (Bill kerdezett elobb a nohabra ra) akkor en jelentkeznek a nohab kasznira es a ket (masfel) gyorsvonati kocsira! Kerdesem csak annyi hogy a kocsik kapcsoloja milyen? A regi kampos / "ujabb" - illetve hogy cserelheto-e (nekem az "ujabb" BTTB-s van)
Na itt vannak a képek! 1. kép: Ez egy házilag átfestett (MÁV-osra, psz nélküli) gyorsvonati kocsi ablakok, alváz nélkül belső berendezzéssel, egy forgóvázzal. 2. kép: Gyorsvonati kocsi átfestett (MÁV-osra, psz.nélküli) belső berendezéssel, alvázzal,(két forgóvázzal) 3.-4. kép: BR130 jó állapotban forgovázai koszolva(4.kép) 5.-9.kép: M61-001psz. kaszni helyenként házilag festve, korlátokkla, kürttel, ablaktörlőkkel. Forgóváz alja, gázolajtartály, súly a mozdony aljáról.
Nem érted a kérdést. Bár az ellentétes polarizációra vonatkozó mondat lehet a megfejtés itt is. A szakaszhatárokon kis időkre, de a két szakasz a vonatkerekek miatt galvanikusan összekapcsolódik, azaz a két kimenőfokozat egymásra dolgozik. Ilyenkor mi van?
Másik. Azt írod, hogy kis hálózati adapterről megy, ami állíthatóan ad ki feszültséget. Ha nekem van privát egyentápom, akkor elég nekem az elektronika? Ugyanis ha jól veszem ki a működését, akkor ez egy PWM IC, meghajt valami fetet vagy tranyót és 7.5V magas egyenfeszt szaggat adott frekivel és kitöltési tényezővel. Tehát ha nekem akad a háztájiban egy combosabb egyentáp, akkor nem kell egyszerre annyi kis adapter, csak az elektronikák.
Ha az egymástól leválasztott szakaszokat külön-külön akarom meghajtani, akkor lesznek pontok ahol a szakaszhatárokon átmegy a vonat. Itt előfordulhat, hogy a kerekek összezárják két ilyen táp kimenetét. Trafónál ez nem gond, itt viszont az lehet. Erre hogy reagál a cucc?
- hálózati adapter, aminek a kimenő fesze állítható (azért ez, mert sem pénzem, sem időm, sem eregiám nincs a cuccot MEEI vizsgára vinni, ha lenne belső saját 230-as tápja talán még kicsit olcsóbb is lehetne...)
- a szabályzó maga, ami egy fekete dobozka, rajta a tekerőgomb, irányváltó, start/stop kapcsoló.
Keresztkérdés: Ez csak maga az elektronika amit 12V egyenfeszről hajtasz? Vagy van benne trafó is (ennyiért nem fér bele, ezért kétrdem) s így 230-ról megy?
A szabályzó az impulzusok szélességével változtatja a modellek sebességét. Extrém lassú menethez ideális, a régi NDK mozdonyokból is kihozza a legjobbat, 1talpfa/másodperc!!!
Ára: 2500Ft, 12 hónap garanciával, számlával, stb, stb.
BR130as TT-s mozdony. ár:8000,-Ft M61-001psz. Nohab kaszni és egyéb alkatrészek hozzá ár:1000,-Ft TT-s gyorsvonati kocsik 2db: 1db MÁV festésű, pályaszám nélküli-házilag átfestett 1db MÁV festésű, pályaszám nélküli-házilag átfestett kaszni belső térrel. A két kocsi ára együtt: 1500,-Ft
Minek? Én anélkül is megismerlek! :-)) Majd megint jól Rád köszönök, mint a múltkor, mikor ott pislogtál, hogy kik vagyunk :-)) Vagy másnem jól elgáncsollak (hihihi) :-))