Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Ugyanazt az ajánlatot 7 naptári napon belül legfeljebb kétszer teheti be a felhasználó. Az olyan trükközéseket kérjük mellőzni, hogy mellérak egy fát és a 30 darabos listája ettől már nem ugyanaz, illetve 3-4 darabba bontja és megint csak vele van teli az egész topik.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
9. A heti 2-szeri (=7 naponta) ajánlatot csak úgy lehet betenni, hogy mindkét alkalommal csak egyetlen hozzászólásként és ugyanazt. Az ennek nem megfelelő hirdetés törlésre, nickjük alaphelyzetben 1 hetes tiltásra kerül. Visszaeső súlyosabb retorzióval nézhet szembe.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
Hát, egy az egyben azért nem, az egérke szerintem a kocsinál egy picivel többet ér :) Szerintem egy hatost minimum megér az egér. A további csereberét én sem értem :) Dekóder nekem nem kell több (így is valamikor vissza kéne adni Tibornak a nálam maradt kettőt, hihi), viszont ha már nagyon csereberélni szeretnétek fizetés helyett, akkor le lehet dolgozni a különbözetet természetben is ;) Ugyanis jó lenne már valami pofás kis egyszerű vezérlést összedobni a jelzőimhez...
Ez eddig O.K. A kérdésenem a kondenzációs szerkocsira önmagára vonatkozott, hanem arra, hogy létezett-e BR52 ilyen 4 tengelyes kond. szerkocsival. Ugyanis én eddig csak 5 tengelyes kond. szerkocsival láttam BR52-est. (Bár azzal sem sokat...)
Annyi már feltűnt, hogy a csövek kissé másképp futnak, valamint a hosszkazán elején az a kis ajtó (tényleg, miaz, a füstszekrényhez lehet ott odaférni?) némiképp más... De akkor nem stimmel a kazán sem? magyarul mindent ki kellene cserélni a kasznin ? :)
Milyen peremfeltételekkel? Egy az egyben? Nekem ugyan már van 2db, de korábban V46 021 említette, hogy kellene Neki is mégegy így mindenki jól jár(hat).... Igaz?
A BR52-re gondolsz, hogy létezett-e ilyen szerkocsival?
Igen, létezett, Witte légterelő nélkül! Ez az un. kondenztender. A magyarázata a kitalálásának: a BR52 gyakorlatilag (és leegyszerűsítve a dolgot) a BR50 háborús változata, hadimozdony. Azokon a vonalakon, ahol a vízvétel problémás volt (csata, vagy bombázás után éppen csak járhatóvá tett vonalak) használták. A fáradt gőzt nem kifújták a levegőbe, hanem egy csővön keresztül hátravitték a szerkocsiba, ott a lehűtve kicsapatták, és máris kevesebb vizet fogyasztott a gép. Ha jól tévedek légterelős változtatát is használta egy orszég, de, hogy a belga volt-e, azt nem veszem biztosra.
off off Akármilyen modell megépítése sztirolból sem nagy ügy, csak türelem kell hozzá. :))) (Én még egy darabot nem építetem, de majd most nyáron próbálkozgatok egy kicsit...) Én nézegettem már sutyiban a füstiben is, szerintem azokat az íveket is simán ki lehet rakni sztirolból. Legalábbis egy tartálykocsit nagyonnnagyon szét kéne cseszni hozzá. Pontosabban még nem buheráltam, de szétszedve már láttam, és nem csak a kockamotorral van itt a baj, hanem eléggé kitölti az a hajtás azt a szerkocsit...
(Egy br 52es lehet, h elkellene, ha egyszer ügyesleszek, megpróbálom 520asítani, ha nem megy, akkor lesz br52 -esem. Ha jólemlékszem az elhangzottakra akkor egy csónaktendert hipphopp építeni kellene hozzá :) )
A BR01-es PIKO, a BR52-es Gützold. A kettő felépítése teljesen más, elvileg a szerkocsi önmagában is vígan kellene rohangásszon (már amennyire ezt az áttétele lehetővé teszi:) Nem is tudom, hogy egyáltalán gyárilag van-e elektromos kapcsolat a mozdony és a szerkocsi között. Az enyémben minden esetre nem volt, bár a mozdonyban is van valami áramszedés-kezdemény. Amúgy ha már itt tartunk... <OFF> ...létezett ez a mozdony valójában is ilyen formában, vagy csak a nagy szocialista uniformizálásnak esett áldozatul? Csak mert én eddig csak 5 tengelyes szerkocsival láttam... <ON>
Apró javaslat: Nem tudom, hogy a Te mozdonyodnál hogy van, de: én javítottam már Piko Br01-est, elég öreg masina volt. Nem csak a szerkocsi, de a mozdony kerekei is szedik az áramot, és a mozdony vonókészülékén vezetik át a delejt a szerkocsiba. Szétszedtem atomjaira a mozdonyt, mert akadozott. Kiderült, hogy két darab vezetéket kifelejtettek belőle még a gyártáskor! :) Így hiába voltak érintezők a mozdony kerekeinél is, az áram nem juthatott át a szerkocsiba. Megcsináltam, megpucoltam az összes kereket, érintkezőt, és most működik...
Az elöző vevő nem akart enyit adni érte, akkor még 11000-ért akartam eladni.. Igen meg akartam javitanni de raktam bele új motort és ugyanazza baja. Akadozik a pályán és nem akarok már kinlodni vele. Szerintem úgy ahogy van selejt a hajtása.
Esetleg a mozdonyok listáját fel tudod tenni (esetleg képekkel együtt, de az ára is érdekelne egyuttal :-)? Lehet hogy érdekelne belőle valami, de még nem biztos.
Nem értelek. KOMOLYAN!!! Kb. két-három hete azt mondtad nekem, hogy nem eladó, mert nagyon jó áron találtál rá vevőt. Aztán meg azt, hogy motort cserélsz benne és megjavítod. Egyben vittem volna :-((((.
Légyszi kuld egy emilt a címemre, ez HO gozmozdi? Kb mi a baja? Megvannak a fobb alkatrészei, hajtókarok apróságok, motor,stb. esetleg mi hiányzik belole? Azthiszem tudok egy érdeklodot. Várom válaszodat!
A 01-es cikkszamat most nem tudom, mert nem kerestem elo a dobozat (en Ep IV-nek vettem - "nagyszoknyas") es a vitrinben all. A modellezett mozdony sorozatszama talan segit: 01-2137.